plurry komt hier nog steeds, zo idd leuk zijn als troel ook weer eens langs komt wippenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ietsjes meer eerder.. 3x per jaar
die goede ouwe tijd ookzijn hier zeker geen vrouwen meer aanwezig... troel en ik die beide nooit meer langskomen enzo
gossie
* WyriHaximus mompelt iets met bier, tieten, #dig, code en bertjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:34 schreef mschol het volgende:
kennelijk is het een volledige uitstroom, er wordt zo bizar weinig gepost
Hij was gister ff op IRCquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef Merovingian het volgende:
Is bertje nog steeds deaud? Heeft ie een permban ofzo?
Die komt hier wel alleen hij post hier amper.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:08 schreef Merovingian het volgende:
Tja, daar zit grapjas whoops die me een ban heeft gegeven op #dig met voor mij nog steeds onbekende reden. Dus dat kan ik niet zien.
Maar waarom komt ie dan niet hier meer?
Waarom post geqx hier dan amper? Vind het toch maar vreemd hoor...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die komt hier wel alleen hij post hier amper.
Ach gex moet nog uit de kast komen wat dat betreft. Niemand weet precies waarom hij weg is gegaan en wanneer hij terug komtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarom post geqx hier dan amper? Vind het toch maar vreemd hoor...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:35 schreef phluphy het volgende:
mscholik denk wel vaak aan je
![]()
elke keer als ik dat geripte liedje luister![]()
![]()
Succes met de drukte!
vandaag langer doorgegaan, morgen m'n halve dag vrij ingeleverd (mag ik later wel weer opnemen maar toch kut) EN overwerkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat dus
Ben vandaag ook weer langer doorgegaan. 't Is nog leuk, maar als 't zo blijft...
Hallo daarquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:51 schreef mschol het volgende:
zoo net een goed half uurtje ongeveer thuis...
morgen om 8:00 weer @ werk zijn
Elaba! Ik beheer nog steeds jouw rechten héquote:
Hij staat er nog van vorig jaarquote:
Het is binnenkort toch terug winter, ik kan er enkel maar vroeg bij zijn danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd om dit te wijzigen?
True truequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is binnenkort toch terug winter, ik kan er enkel maar vroeg bij zijn dan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is binnenkort toch terug winter, ik kan er enkel maar vroeg bij zijn dan
Is maar beter ook,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:10 schreef Merovingian het volgende:
Het topic doet zijn naam inderdaad wel eer aan
Ook daar ben ik best blij om.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:20 schreef Cothen het volgende:
D'r zit ook geen achtergrondmuziek bij hè
Bijdequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef Merovingian het volgende:
Nah, nog even geduld. En dan de hamvraag: tosti's of gebakken eieren?
We moeten nog een beetje aan de gezondheid denkenquote:
Je moet dan ook niet veel van beide memenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
We moeten nog een beetje aan de gezondheid denken
Of 2 van één (ik heb vandaag 2 Bosche Bollen gegeten, een collega was jarig).quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet veel van beide memen.
De eerste keer bijde, en nu beide?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet veel van beide memen.
Hij heeft geleerd van mijn correctieve quotequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
De eerste keer bijde, en nu beide?.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hij heeft geleerd van mijn correctieve quote
Ayequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hij heeft geleerd van mijn correctieve quote
quote:
Whehehe niet altijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, Wyri is meestal met zijn hoofd ergens anders als hij wat post.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehehe niet altijd. Nu wel zit lig NCIS te kijken
.
Meh wel als ze willenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. That explains it. Mannen schijnen niet te kunnen multitasken.
Ik probeer het wel eens, met een serie kijken en dan iets anders doen, maar moet altijd terug omdat ik dan weer iets gemist heb, dat toch redelijk belangrijk is...quote:
Idd. Vrouw lief negeren en spelletje spelen is ook multitaskingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens, met een serie kijken en dan iets anders doen, maar moet altijd terug omdat ik dan weer iets gemist heb, dat toch redelijk belangrijk is...
Goodmornin', btw.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd. Vrouw lief negeren en spelletje spelen is ook multitasking.
She knows, don't worry she got my attantion shortly after in a whole different wayquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]! Oh no you didn't!
Wacht maar tot ms. Wyrihaximus dat leest.
()
Daar zullen ze vast ook wel weer iets op bedenken, die criminelen. Die hebben toch tijd zat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:09 schreef Sjowhan het volgende:
Zometeen naar Leusden toe.
Dit voor een halve dag cursus om een beetje de software (die meekwam met de nieuwe pinautomaten) wat de PINtransacties mogelijk maakt te begrijpen en problemen te kunnen oplossen.
De rechter hiervan:
[ afbeelding ]
Het is dus zo als je nu nog moet pinnen, en je pas nog rechts van de automaat langs moet halen, dat je nog met een oude automaat zit. Deze is erg gevoelig voor skimming, terwijl de nieuwe automaten dit niet (meer) zijn.
Idd het is en blijft een cat and mouse gamequote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast ook wel weer iets op bedenken, die criminelen. Die hebben toch tijd zat.
Hebben de ontwikkelaars wat te doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd het is en blijft een cat and mouse game.
Precies dus die hebben er indirect ook baat bijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hebben de ontwikkelaars wat te doen.
Achja, dan moeten er maar een paar de dupe worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Precies dus die hebben er indirect ook baat bij.
Ach als we geen criminelen hadden was security ook nergens voor nodigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Achja, dan moeten er maar een paar de dupe worden.
Waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Precies, en bestond mijn afdeling niet eensquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Ach als we geen criminelen hadden was security ook nergens voor nodig.
Yup zolang het maar in balans blijft en niet door schiet zul je mij ook niet horenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Precies, en bestond mijn afdeling niet eens![]()
Criminaliteit zou best nog wel eens goed voor de economie kunnen zijn. Allerlei verzekeringen leveren behoorlijk wat op. En goederen die vervangen moeten worden na diefstal leveren ook weer geld op voor de bedrijven die de bewuste goederen verkopen.
Serieus, dat is mooi kut.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:48 schreef Merovingian het volgende:
En zolang ze maar niet van mij jatten, ik ben al een keer voor zo'n 3000 euro beroofd.
Ja, jaar of drie terug motor gejat. Niet tegen diefstal verzekerd, was al een oude en niet zo mooi, dus niet verwacht dat iemand dat ding zou jatten.quote:
Mwah. Het apparaatje wat er nu is, is enkel een stukkie hardware. De gehele software draait op de kassa zodat het aanpassen ook niet meer lukt (de oude terminals hadden eigen software, en konden daardoor gemakkelijk 'gemanipuleerd' worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast ook wel weer iets op bedenken, die criminelen. Die hebben toch tijd zat.
Postbank heeft mij een tijdje geleden een brief gestuurd dat ik op een geskimmed apparaat had gepint, en dat de pinpas bij voorzorg geblokkeerd was.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:48 schreef Merovingian het volgende:
En zolang ze maar niet van mij jatten, ik ben al een keer voor zo'n 3000 euro beroofd.
Dat is best een nette actie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Postbank heeft mij een tijdje geleden een brief gestuurd dat ik op een geskimmed apparaat had gepint, en dat de pinpas bij voorzorg geblokkeerd was.
Wel kut zo, als je juist wil pinnen, maar voorkomen is dan ook beter dan genezen.
Postbank is hierin best alert. Ze wachten niet af totdat er veel mensen bellen dat er x bedragen van de rekeningen afgeschreven is, maar voeren gelijk de beste optie uit.quote:
CC ftw.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:37 schreef mschol het volgende:
vandaag bevestiging van CC binnen, woei
volgende week hoop ik kaart + pincode te ontvangen
Je bent kredietwaardig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:37 schreef mschol het volgende:
vandaag bevestiging van CC binnen, woei
volgende week hoop ik kaart + pincode te ontvangen
Toch minstens verwacht dat het een XXX film zou zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik em heb ga ik direct deze dvd bestellen
Zit daar NL ondertiteling bijquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik em heb ga ik direct deze dvd bestellen
geen nl ondertiteling (tis immers een UK versie) maar boeit niet heel erg, engelse subs kan ik ook prima aanzetten mocht ik er behoefte aan hebbenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zit daar NL ondertiteling bij
kon je broer trouwens dit niet regelen voor je?
je verwart mij met sjow, de fapmodquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Toch minstens verwacht dat het een XXX film zou zijn
Goed punt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
je verwart mij met sjow, de fapmod
tering! wat mot je dermee....quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:50 schreef mschol het volgende:
voor m'n onstilbare honger voor hardeschijf ruimte m'n 2de 1TB hdd ingebouwd...
2x 931GB tot m'n beschikking
ik heb nog wat series e.d. op dvd-r liggen die ik daar vanaf wil hebben i.v.m. dvdrotquote:
Ga je een NAS bouwen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog wat series e.d. op dvd-r liggen die ik daar vanaf wil hebben i.v.m. dvdrot
en de eerste HD (van 931GB) heeft nog maar 50GB over, 2de is inmiddels gezakt naar de 837GB![]()
als ik komende week m'n nieuwe hardware binnen heb ga ik deze 2 schijven inbouwen in server en heb ik gewoon een aantal dikke netwerk schijven
Vandaag 2x 1TB binnen gekregen. De huidige schijven (in totaal 2,6TB) zijn bijna volquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:50 schreef mschol het volgende:
voor m'n onstilbare honger voor hardeschijf ruimte m'n 2de 1TB hdd ingebouwd...
2x 931GB tot m'n beschikking
Met wat?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:11 schreef Cothen het volgende:
[..]
Vandaag 2x 1TB binnen gekregen. De huidige schijven (in totaal 2,6TB) zijn bijna vol
bijna 100.000 audio tracksquote:
Tijd om op te schonen dus.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
bijna 100.000 audio tracks
en tussen de 200/300 films/DVD's
Tja, nú kan ik het gratis downloaden. wie weet wat de toekomst gaat brengen.quote:
Wegwezen dan hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk begin ziek te worden denk ...
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk begin ziek te worden denk ...
Thanks. Morgen ff snert halenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:36 schreef phluphy het volgende:
Beterschap dan maar!![]()
En denk erom, Sir Harry: goed eten!! Spek/ei, dikke soep, etc. etc.![]()
Ik denk ook al weken dat ik ziek ga worden, maar vooralsnog gaat het nog goed. *afklopt*
Kun je de 3 MB versie weer even terugzetten? Ik kan die boobies niet zo goed zienquote:Op maandag 29 september 2008 15:19 schreef Merovingian het volgende:
Wel weer 3 MB, dus je bent gewaarschuwd:
http://vlingen.nl/turkije/_MG_6266.JPG
Spot the boobies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |