plurry komt hier nog steeds, zo idd leuk zijn als troel ook weer eens langs komt wippenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ietsjes meer eerder.. 3x per jaar
die goede ouwe tijd ookzijn hier zeker geen vrouwen meer aanwezig... troel en ik die beide nooit meer langskomen enzo
gossie
* WyriHaximus mompelt iets met bier, tieten, #dig, code en bertjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:34 schreef mschol het volgende:
kennelijk is het een volledige uitstroom, er wordt zo bizar weinig gepost
Hij was gister ff op IRCquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef Merovingian het volgende:
Is bertje nog steeds deaud? Heeft ie een permban ofzo?
Die komt hier wel alleen hij post hier amper.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:08 schreef Merovingian het volgende:
Tja, daar zit grapjas whoops die me een ban heeft gegeven op #dig met voor mij nog steeds onbekende reden. Dus dat kan ik niet zien.
Maar waarom komt ie dan niet hier meer?
Waarom post geqx hier dan amper? Vind het toch maar vreemd hoor...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die komt hier wel alleen hij post hier amper.
Ach gex moet nog uit de kast komen wat dat betreft. Niemand weet precies waarom hij weg is gegaan en wanneer hij terug komtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarom post geqx hier dan amper? Vind het toch maar vreemd hoor...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:35 schreef phluphy het volgende:
mscholik denk wel vaak aan je
![]()
elke keer als ik dat geripte liedje luister![]()
![]()
Succes met de drukte!
vandaag langer doorgegaan, morgen m'n halve dag vrij ingeleverd (mag ik later wel weer opnemen maar toch kut) EN overwerkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat dus
Ben vandaag ook weer langer doorgegaan. 't Is nog leuk, maar als 't zo blijft...
Hallo daarquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:51 schreef mschol het volgende:
zoo net een goed half uurtje ongeveer thuis...
morgen om 8:00 weer @ werk zijn
Elaba! Ik beheer nog steeds jouw rechten héquote:
Hij staat er nog van vorig jaarquote:
Het is binnenkort toch terug winter, ik kan er enkel maar vroeg bij zijn danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd om dit te wijzigen?
True truequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is binnenkort toch terug winter, ik kan er enkel maar vroeg bij zijn dan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is binnenkort toch terug winter, ik kan er enkel maar vroeg bij zijn dan
Is maar beter ook,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:10 schreef Merovingian het volgende:
Het topic doet zijn naam inderdaad wel eer aan
Ook daar ben ik best blij om.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:20 schreef Cothen het volgende:
D'r zit ook geen achtergrondmuziek bij hè
Bijdequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef Merovingian het volgende:
Nah, nog even geduld. En dan de hamvraag: tosti's of gebakken eieren?
We moeten nog een beetje aan de gezondheid denkenquote:
Je moet dan ook niet veel van beide memenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
We moeten nog een beetje aan de gezondheid denken
Of 2 van één (ik heb vandaag 2 Bosche Bollen gegeten, een collega was jarig).quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet veel van beide memen.
De eerste keer bijde, en nu beide?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet veel van beide memen.
Hij heeft geleerd van mijn correctieve quotequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
De eerste keer bijde, en nu beide?.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hij heeft geleerd van mijn correctieve quote
Ayequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hij heeft geleerd van mijn correctieve quote
quote:
Whehehe niet altijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, Wyri is meestal met zijn hoofd ergens anders als hij wat post.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehehe niet altijd. Nu wel zit lig NCIS te kijken
.
Meh wel als ze willenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. That explains it. Mannen schijnen niet te kunnen multitasken.
Ik probeer het wel eens, met een serie kijken en dan iets anders doen, maar moet altijd terug omdat ik dan weer iets gemist heb, dat toch redelijk belangrijk is...quote:
Idd. Vrouw lief negeren en spelletje spelen is ook multitaskingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens, met een serie kijken en dan iets anders doen, maar moet altijd terug omdat ik dan weer iets gemist heb, dat toch redelijk belangrijk is...
Goodmornin', btw.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd. Vrouw lief negeren en spelletje spelen is ook multitasking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |