Een echte hollander lukt me kop op zo de regen inquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:01 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Idd.. Het was wel weer een cultuurshock om op te stijgen uit Izmir met 28 graden, en 4 uur later te landen in Amsterdam met 11 graden
Uitquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:06 schreef Merovingian het volgende:
Ach, inmiddels ben ik het troosteloze uitzicht naar bui(t)en alweer gewend. Vandaag lekker dagje binnen zitten, beetje gamen/filmpje kijken, wat vakantiewasjes draaien en vanavond lekkere hollandse pot eten (boerenkool+worst+spek).
Wyri, hoe is CoD4?
Vet hequote:Op zondag 5 oktober 2008 18:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Uit. Ben nu bezig het op niveau 3 uit te krijgen waar ik eerst vast liep
.
Moge en yupquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen!
Wederom IRC loos hier.
(Is m'n bouncer nog online?)
Yeah die was makkelijk, de ontsnapping niet, liep bij het einde daarvan vastquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:16 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Vet heIn die Ghillie Suit kruipen tussen een bataljon vijandelijke troepen enzo
Vanavond eens kijken of hij ook weer kan connecten als ik de client start. You never know...quote:Op maandag 6 oktober 2008 @ 12:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moge en yup.
[..]
Yeah die was makkelijk, de ontsnapping niet, liep bij het einde daarvan vast. Dus heb je 1 niveau lager uitgespeelt en zit nu weer op me oude niveau verder te gaan bij het volgende level
.
ietsjes meer eerder.. 3x per jaarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:36 schreef JortK het volgende:
[..]
1 keer in de drie jaar als ik het zo hoor
plurry komt hier nog steeds, zo idd leuk zijn als troel ook weer eens langs komt wippenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ietsjes meer eerder.. 3x per jaar
die goede ouwe tijd ookzijn hier zeker geen vrouwen meer aanwezig... troel en ik die beide nooit meer langskomen enzo
gossie
* WyriHaximus mompelt iets met bier, tieten, #dig, code en bertjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:34 schreef mschol het volgende:
kennelijk is het een volledige uitstroom, er wordt zo bizar weinig gepost
Hij was gister ff op IRCquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:58 schreef Merovingian het volgende:
Is bertje nog steeds deaud? Heeft ie een permban ofzo?
Die komt hier wel alleen hij post hier amper.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:08 schreef Merovingian het volgende:
Tja, daar zit grapjas whoops die me een ban heeft gegeven op #dig met voor mij nog steeds onbekende reden. Dus dat kan ik niet zien.
Maar waarom komt ie dan niet hier meer?
Waarom post geqx hier dan amper? Vind het toch maar vreemd hoor...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die komt hier wel alleen hij post hier amper.
Ach gex moet nog uit de kast komen wat dat betreft. Niemand weet precies waarom hij weg is gegaan en wanneer hij terug komtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarom post geqx hier dan amper? Vind het toch maar vreemd hoor...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:35 schreef phluphy het volgende:
mscholik denk wel vaak aan je
![]()
elke keer als ik dat geripte liedje luister![]()
![]()
Succes met de drukte!
vandaag langer doorgegaan, morgen m'n halve dag vrij ingeleverd (mag ik later wel weer opnemen maar toch kut) EN overwerkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat dus
Ben vandaag ook weer langer doorgegaan. 't Is nog leuk, maar als 't zo blijft...
Hallo daarquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:51 schreef mschol het volgende:
zoo net een goed half uurtje ongeveer thuis...
morgen om 8:00 weer @ werk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |