quote:
En vaak ook nog eens redelijk debiel isquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
+ lange laadtijden. En die muziek is vaak niet uit te schakelen
[Slowchat #227] Zonder achtergrondmuziek nieuwe
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En vaak ook nog eens redelijk debiel is. De crazy frog ads hebben ook tot een hele hoop ergenis geleid op school
.
True maar het was rete irritant als je met de muis van de ene kant van de banner naar de andere moestquote:Op zondag 28 september 2008 10:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar da's verborgen in een ad, en niet echt geïntegreerd op een website.. Dus als je er niet overheen gaat, zal die ad zich ook stil houden
roflquote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef phluphy het volgende:
mschol, die site is nu volgens mij ge"hackt"!Geheel toevallig, toch?
![]()
(zie tekst bij "Blog")
Is bestquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:07 schreef Sjowhan het volgende:
@ JortK: Slarioux is geen dig-mod. Heb hem uit het lijstje gekieperd.
Laten we dat maar doen jaquote:Op maandag 29 september 2008 08:57 schreef Cothen het volgende:
Mogguh
Vandaag maar eens kijken of we ook nog iets nuttigs kunnen doen.
Tja, zo komen ze nu eenmaal uit mijn EOS 350Dquote:
Dat kennen ze hier niet, maar de Double McKöfteburger bij de Mac is goed te etenquote:
Tja, ik hoop dat UPC binnenkort met die Docsis 3.0 abo's komt in Alkmaar, dan wordt mijn uploadsnelheid wat beterquote:Op maandag 29 september 2008 13:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk openen en ff wat te eten gaan halen.
Je kon natuurlijk ook de foto's effe iets kleiner maken.quote:Op maandag 29 september 2008 @ 13:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, ik hoop dat UPC binnenkort met die Docsis 3.0 abo's komt in Alkmaar, dan wordt mijn uploadsnelheid wat beter
Ja, dat had gekundquote:Op maandag 29 september 2008 14:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je kon natuurlijk ook de foto's effe iets kleiner maken..
tof. Dat kijkt al wat prettiger... (Alhoewel, die styling...quote:Op maandag 29 september 2008 @ 14:46 schreef Merovingian het volgende:
Maar speciaal voor jou, Jo0Lz, heb ik dan even met een handig progje een mooie pagina in elkaar geflanst. http://vlingen.nl/turkije/index.html
Veel plezier ermee
Zucht... Het is ook nooit goed, je lijkt wel een vrouwquote:Op maandag 29 september 2008 14:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
tof. Dat kijkt al wat prettiger... (Alhoewel, die styling...)
Glijbaan stond op dat moment net uit. En ik heb geen foto's met massa's mensen geupload, alhoewel ik die wel heb hoorquote:En trouwens, was je alleen in die badplaats ofzo, steeds maar een paar lui, lege glijbaan... alleen bij dat zwembad wat lui...
Lekker rustig, zo buiten het seizoen?
quote:Op maandag 29 september 2008 @ 15:24 schreef Merovingian het volgende:
En ik heb ze ook weer als thumbnails toegevoegd, met een andere layout, wederom op speciaal verzoek van Jo0lz
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 @ 15:24 schreef Merovingian het volgende:
En ik heb ze ook weer als thumbnails toegevoegd, met een andere layout, wederom op speciaal verzoek van Jo0lz
quote:Op maandag 29 september 2008 @ 15:16 schreef Merovingian het volgende:
Zucht... Het is ook nooit goed, je lijkt wel een vrouw
Is ook alleen voor de frustri's hierquote:
Hehequote:Beter. Veeel beter.
[..]
Ik ben gewoon visueel ingesteld. Can't help it.
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 september 2008 @ 15:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Is ook alleen voor de frustri's hier
[..]
HeheHet is je vergeven
Vraag me af hoe lang het gaat durenquote:Op maandag 29 september 2008 13:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, ik hoop dat UPC binnenkort met die Docsis 3.0 abo's komt in Alkmaar, dan wordt mijn uploadsnelheid wat beter
Als we UPC moeten geloven duurt dat niet zo lang meerquote:Op maandag 29 september 2008 18:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang het gaat duren. En of het de moeite waard is.
Men zegt 120Mbps dusquote:Op maandag 29 september 2008 18:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang het gaat duren. En of het de moeite waard is.
Yeah ok maar heb geen zin om extra geld in te leggen heb het namelijk nu gewoon nog niet nodigquote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Als we UPC moeten geloven duurt dat niet zo lang meer
Ziggoquote:Op maandag 29 september 2008 @ 20:03 schreef JortK het volgende:
Ziggo gaat eind dit jaar de boel wel verhogen hebben ze gezegd
Tja, eigenlijk is er voor alle providers iets te roepen. Maar goed, heb ik een zeer korte tijd teveel gekut met die eikels gehad. Ik neem al die shit van telfort wel voor liefquote:Op maandag 29 september 2008 20:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach weinig problemen tot nu toe sinds ik opendns draai
Vertelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:12 schreef Cothen het volgende:
Moge
Mijn manager heeft een leuke opdracht voor me
Moet nu alleen nog even wachten of het allemaal doorgaat
Nou, iets heeeel interessants.quote:
Don't Jinx it!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 @ 10:30 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nou, iets heeeel interessants.
Serieus: Zolang er niks op papier staat houd ik mijn mond
ik vond em nog relatief onschuldig...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:21 schreef phluphy het volgende:
Haha, ik vind dat wel leuke geintjes. Toch ook maar eens zoiets gaan uithalen. Er zijn wat newbies!
tja, hij kon er bij ons niet om lachen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:40 schreef Sjowhan het volgende:
Geintjes op het werk zijn altijd leuk. Bijvoorbeeld ook heel veel snelkoppelingen op het bureaublad zetten, achtergrond wijzigen etc etc.
En goedemorgen natuurlijk
Met andere woorden, als de inflatie omhoog schiet, schiet je internetabonnement gelijk mee.quote:9.2 Telfort is gerechtigd de prijzen van de Dienst(en) jaarlijks aan te passen overeenkomstig de Consumenten Prijs Index (CPI) van het CBS.
oi! maar wel vrolijk maar wel hefrstgriepje en had vandaag mijn propadeuse uitreiking... wel een jaartje te laat... maar achquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee goed he. Ow hey BC
!
(Ja ik ben vrolijk xD.)
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
oi! maar wel vrolijk maar wel hefrstgriepje en had vandaag mijn propadeuse uitreiking... wel een jaartje te laat... maar ach
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:42 schreef JortK het volgende:
Na een rondje over de kermis in Leiden is het tijd om naar bed te gaan![]()
Oh Noes! He's coming back!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:23 schreef Merovingian het volgende:
Vanmiddag weer terugvliegen naar Nederland...
Wyri en Jo0lz zijn hier toch al wel een aardig tijdje hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:52 schreef BlueCurl het volgende:
Is best grappig om te zien hoe de moderators steeds veranderen hierAls je tijdje niet komt steeds
moet je je bedenken hoe vaak BC hier wel niet komtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Wyri en Jo0lz zijn hier toch al wel een aardig tijdje hoor.
1 keer in de drie jaar als ik het zo hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je je bedenken hoe vaak BC hier wel niet komt
Anders om eerderquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:36 schreef JortK het volgende:
[..]
1 keer in de drie jaar als ik het zo hoor
Muhahahahahahahahahahaquote:
Wat een windje hèquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:06 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Muhahahahahahahahahaha![]()
Maar het weer is wel kut
Ik hoopte vandaag nog te kunnen motorrijden, dat heb ik wel gemist in Turkije. Zit er helaas niet in voorlopig...
Idd.. Het was wel weer een cultuurshock om op te stijgen uit Izmir met 28 graden, en 4 uur later te landen in Amsterdam met 11 gradenquote:
Tsja, maar dat was te verwachten natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:01 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Idd.. Het was wel weer een cultuurshock om op te stijgen uit Izmir met 28 graden, en 4 uur later te landen in Amsterdam met 11 graden
Een echte hollander lukt me kop op zo de regen inquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:01 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Idd.. Het was wel weer een cultuurshock om op te stijgen uit Izmir met 28 graden, en 4 uur later te landen in Amsterdam met 11 graden
Uitquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:06 schreef Merovingian het volgende:
Ach, inmiddels ben ik het troosteloze uitzicht naar bui(t)en alweer gewend. Vandaag lekker dagje binnen zitten, beetje gamen/filmpje kijken, wat vakantiewasjes draaien en vanavond lekkere hollandse pot eten (boerenkool+worst+spek).
Wyri, hoe is CoD4?
Vet hequote:Op zondag 5 oktober 2008 18:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Uit. Ben nu bezig het op niveau 3 uit te krijgen waar ik eerst vast liep
.
Moge en yupquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen!
Wederom IRC loos hier.
(Is m'n bouncer nog online?)
Yeah die was makkelijk, de ontsnapping niet, liep bij het einde daarvan vastquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:16 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Vet heIn die Ghillie Suit kruipen tussen een bataljon vijandelijke troepen enzo
Vanavond eens kijken of hij ook weer kan connecten als ik de client start. You never know...quote:Op maandag 6 oktober 2008 @ 12:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moge en yup.
[..]
Yeah die was makkelijk, de ontsnapping niet, liep bij het einde daarvan vast. Dus heb je 1 niveau lager uitgespeelt en zit nu weer op me oude niveau verder te gaan bij het volgende level
.
ietsjes meer eerder.. 3x per jaarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:36 schreef JortK het volgende:
[..]
1 keer in de drie jaar als ik het zo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |