quote:Op maandag 1 september 2008 07:17 schreef Merovingian het volgende:
Eve ziet er wel uit als een bitch. Maar ik heb de film nog niet gezien, dus ik weet niet of het klopt.
Eve is het meest lekkere wijf van de klas, met een gunquote:Op maandag 1 september 2008 07:17 schreef Merovingian het volgende:
Eve ziet er wel uit als een bitch. Maar ik heb de film nog niet gezien, dus ik weet niet of het klopt.
quote:
Mwah ga nou gewoon maar kijken dan zie je het snel zatquote:Op maandag 1 september 2008 07:17 schreef Merovingian het volgende:
And she aint afraid to use itquote:Op maandag 1 september 2008 07:38 schreef slakkie het volgende:
[..]
Eve is het meest lekkere wijf van de klas, met een gun
Zal ik doen zodra ie dus beschikbaar is in HDquote:Op maandag 1 september 2008 12:31 schreef WyriHaximus het volgende:
Mwah ga nou gewoon maar kijken dan zie je het snel zat.
Bureaucraten zijn sowiesoquote:Op maandag 1 september 2008 13:08 schreef Merovingian het volgende:
Het Waarborgfonds Motorverkeer, wat een fantastische instelling is dat toch
Ik had ze een brief gestuurd met wat gegevens die ze nodig hadden voor een schadegeval. Op die brief had ik een correspondentienummer vermeld. Dat bleek een oud nummer te zijn. Ik had een nieuw nummer al toegestuurd gekregen, maar die had ik niet gezien. Maargoed, ik had zowel op de brief als op de envelop de naam van de behandelaar gezet. De brief was dus gericht aan Mevrouw Pietersen. Die is al meer dan een week geleden verstuurd. Ik vandaag maar eens bellen hoe het ermee staat, dus ik krijg mevrouw Pietersen aan de lijn. Blijkt dat ze die brief nooit gehad heeft. Het correspondentienummer was niet juist, die oude was al uit het systeem verwijderd. Dus ik zeg dat ik haar naam er ook op had gezet. Maar dat maakte niet uit, alles draait om dat nummer. Schijnbaar gooien ze de post gewoon weg als het nummertje niet klopt![]()
Ze hoeven bij de postkamer alleen maar die brief naar die vrouw Pietersen te brengen, en klaar is kees, maar schijnbaar is dat te ingewikkeld voor die bureaucraten
Hij is echt heel tof.quote:Op maandag 1 september 2008 12:59 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zal ik doen zodra ie dus beschikbaar is in HD
QFTquote:
Ik zou het misschien overwogen hebben, om mijn notes te kunnen lezen.quote:Op maandag 1 september 2008 17:47 schreef JortK het volgende:
Iemand al een abo aangeschaft hier?
Ik heb 4 notesquote:Op maandag 1 september 2008 18:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou het misschien overwogen hebben, om mijn notes te kunnen lezen.
Maar ja, ik heb er géén!
ik vind et veel schandaliger dat er 4,50 betaald moet worden om 1x je notes in te mogen zien..quote:Op maandag 1 september 2008 17:58 schreef Cothen het volgende:
nee, de enige reden om een abo te nemen is voor mij hinderlijke reclames te omzeilen en ik vind ze hier nog niet hinderlijk genoeg.
Overigens vind ik het wel een lachertje dat er zo blij wordt gedaan over 100+ abo op 225.000+ users in een dag
ik heb er kennelijk 12quote:Op maandag 1 september 2008 18:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou het misschien overwogen hebben, om mijn notes te kunnen lezen.
Maar ja, ik heb er géén!
Krijg het Parool al elke dag..quote:Op maandag 1 september 2008 17:47 schreef JortK het volgende:
Iemand al een abo aangeschaft hier?
zie Fredz?quote:Op maandag 1 september 2008 20:05 schreef Cothen het volgende:
ik heb 1note en ik kan wel raden wt daar in staat
wettelijk -schijnt- het zo te zijn dat ze administratiekosten mogen rekenen...quote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef Merovingian het volgende:
Hoe weten jullie hoeveel notes je hebt? Hoeveel heb ik er eigenlijk? En wie is Fok-recordhouder? En heb je trouwens niet wettelijk recht op om je eigen info in te zien voor niets?
Je hebt niet toevallig ook een rechtsbijstandverzekering?quote:Op maandag 1 september 2008 14:35 schreef Merovingian het volgende:
Echt, hoe moeilijk kan het zijn. er rijdt een gejatte auto door de wijk hier die 5 auto's ramt, de politie is erbij en ziet alles, daders worden opgepakt. En vervolgens zit ik al 4.5 maand op mijn schadevergoeding te wachten wegens papieren. Tering, het is toch allang duidelijk dat ik de boel hier niet loop te flessen, geef me gvd gewoon mijn geld en regel die papierberg lekker achteraf onderling zonder mij ermee lastig te vallen!
Zal inderdaad iets in die trend zijn.quote:
Welkom in het bureaucratisch geweld dat Nederland heet.quote:Op maandag 1 september 2008 14:35 schreef Merovingian het volgende:
[..]
QFT
Nou, bij de politie kunnen ze er ook wat van. Die lui moeten ook een proces verbaal van het hele voorval opsturen naar het waarborgfonds. Dus ik maar eens bellen naar de politie. Die verbinden me door naar justitie. En die zeggen weer dat ik bij de politie moet zijn
En justitie zegt dat ik bij de verzekeringsmaatschappij moet zijn voor papieren. Maar die doen niets met mijn zaak, die verwijzen me naar de verzekeraar van de aanrijder. Maar ik weet niet wie dat is, de dader is wel opgepakt door de politie, maar die mogen zijn naam niet zeggen. En bij justitie kunnen ze niets vinden van mijn voorval, omdat in hun systeem alleen de daders staan, en ze weet niet wie dat is, dus ze kan mijn zaak ook niet vinden
Echt, hoe moeilijk kan het zijn. er rijdt een gejatte auto door de wijk hier die 5 auto's ramt, de politie is erbij en ziet alles, daders worden opgepakt. En vervolgens zit ik al 4.5 maand op mijn schadevergoeding te wachten wegens papieren. Tering, het is toch allang duidelijk dat ik de boel hier niet loop te flessen, geef me gvd gewoon mijn geld en regel die papierberg lekker achteraf onderling zonder mij ermee lastig te vallen!
Van die link:quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef slakkie het volgende:
www.fok.nl/shop/notes.php
enjoy, heb 8 notes, een met wankende smileys erin (HL)
quote:Je hebt 4 notes gekregen van onze moderators.
Nee, toevallig nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:28 schreef Cothen het volgende:
Je hebt niet toevallig ook een rechtsbijstandverzekering?
Klopt, ooit een noot van taraboemdiedinges gekregen in ONZ. De goede oude tijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Van die link:
[..]
Ik denk dat die wankende smiley van jezelf is
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:00 schreef mschol het volgende:
morgen opweg naar utrecht Ede,
1ste klas Berlingo, baas betaaldt
Post vanaf Chromequote:Op dinsdag 2 september 2008 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
Dat Google Chrome ziet er best tof uit (zo te zien op de presentatie ervan)
Hoe weten wij dat nou? Wij zijn toch geen gemiddelde internetters?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:19 schreef Cothen het volgende:
internet explorer, firefox, Safari, chrome
Zou een gemiddelde internetter wel zitten te wachten op zo veel keuze?
Nee maar de gemiddelde internetten weet het waarschijnlijk niet eensquote:Op woensdag 3 september 2008 01:19 schreef Cothen het volgende:
internet explorer, firefox, Safari, chrome
Zou een gemiddelde internetter wel zitten te wachten op zo veel keuze?
Lijkt me stug, het was zelfs op het NOS journaalquote:Op woensdag 3 september 2008 08:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee maar de gemiddelde internetten weet het waarschijnlijk niet eens.
ik kan mijn uitspraken baseren op bevindingen bij m'n vriendin en haar huisgenoten.quote:Op woensdag 3 september 2008 06:58 schreef phluphy het volgende:
Hoe weten wij dat nou? Wij zijn toch geen gemiddelde internetters?
het was op het nieuws inderdaad, maar het denk dat het bij de meute niet doordringt. Hooguit bij de wat oudere man tussen de 40 en 50 die de Computer Idee of ComputerTotaal leest.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Hoe was die bericht geving eigenlijk?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Lijkt me stug, het was zelfs op het NOS journaal
True maar dat zal niet lang blijven hangen. En de CT of CI gaat er geheid aandacht aanbestedenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:20 schreef Cothen het volgende:
[..]
ik kan mijn uitspraken baseren op bevindingen bij m'n vriendin en haar huisgenoten.
[..]
het was op het nieuws inderdaad, maar het denk dat het bij de meute niet doordringt. Hooguit bij de wat oudere man tussen de 40 en 50 die de Computer Idee of ComputerTotaal leest.
Zit me nu te bedenken dat ik mijn abonnement op de CT nog op moet zeggen, de HCC-dagen komen weleenswaar terug, maar zonder de koopjesmarkt, bovendien is de toegang niet meer gratis, maar krijg je 50% korting. Kortom, de hele noodzaak van het abonnement is weggevallen.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:25 schreef WyriHaximus het volgende:
True maar dat zal niet lang blijven hangen. En de CT of CI gaat er geheid aandacht aanbesteden.
De meesten gebruiken internet explorer.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
slaapwekkend maar interessant, die link heb ik niet helemaalquote:Op woensdag 3 september 2008 16:46 schreef mschol het volgende:
zooo weer terug van dagje utrecht...wat verschrikkelijk vermoeiend/slaapverwekkend, 4/5 presentatie's
maarja was wel intressant
Ik lees eigenlijk die hele crap niet meer. Vaak is het of achterhaald, of ik kan het wel op het internet vinden (alsin; reviews/besprekingen etc). Vooral mensen die weinig met de computer doen is het nog wel interessant, maargoedquote:Op woensdag 3 september 2008 11:48 schreef Cothen het volgende:
[..]
Zit me nu te bedenken dat ik mijn abonnement op de CT nog op moet zeggen, de HCC-dagen komen weleenswaar terug, maar zonder de koopjesmarkt, bovendien is de toegang niet meer gratis, maar krijg je 50% korting. Kortom, de hele noodzaak van het abonnement is weggevallen.
presentatie's opzich vind ik slaapverwekkend (niks doen, zitten en luisteren... = boring)quote:Op woensdag 3 september 2008 17:49 schreef JortK het volgende:
[..]
slaapwekkend maar interessant, die link heb ik niet helemaal
Ik heb hier nog wel een link voor je anders...quote:Op woensdag 3 september 2008 17:49 schreef JortK het volgende:
[..]
slaapwekkend maar interessant, die link heb ik niet helemaal
Dat is dan weer net de doelgroep niet zeg maarquote:Op woensdag 3 september 2008 18:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk die hele crap niet meer. Vaak is het of achterhaald, of ik kan het wel op het internet vinden (alsin; reviews/besprekingen etc). Vooral mensen die weinig met de computer doen is het nog wel interessant, maargoed
http://www.intelligent-we(...)va_sockets_smtp.htmlquote:If you don't bother to read the response the SMTP server may respond with a
"554 - SMTP Synchronization Error" and refuse to send your email.
Niet echt, heb het naast me gelegd omdat ik ook andere dingen/taken moest doen vandaag, maar ik denk dat ik een oplossing weetquote:Op donderdag 4 september 2008 20:41 schreef phluphy het volgende:
Is het nog gelukt, Sjow?
Stil hier hé, zo zonder Bertje!
En soms is het ook goed om een probleem/vraagstuk even te laten rusten, vaak gaat het een tijd later opeens makkelijker.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet echt, heb het naast me gelegd omdat ik ook andere dingen/taken moest doen vandaag, maar ik denk dat ik een oplossing weet
Bert heeft nog steeds niet gemaild?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:41 schreef phluphy het volgende:
Is het nog gelukt, Sjow?
Stil hier hé, zo zonder Bertje!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Bert heeft nog steeds niet gemaild?
Suckyquote:
Tofquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:22 schreef Merovingian het volgende:Motor binnen
Hij is vet en mooi en snel en bruut en snel
Maar nu regent het![]()
Morgen is het droogquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tof! En dat blijft het voorlopig ook wel ff doen
Eten op andermans kosten is altijd goedquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:55 schreef Sjowhan het volgende:
Zometeen richting Zeeland tuffen, maar eerst een bakkie eten op kosten van de ouders
en dat kost niks zekerquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:24 schreef Merovingian het volgende:
Kunststof kozijnen erin zetten...
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Houten kozijnen kun je over 5 jaar weer schilderen. En over 10 jaar. En over 15 jaar. En misschien zijn ze dan wel zo erg weggerot dat je delen moet gaan vervangen. Als je dan nu in 1x goed investeert, heb je daarna geen kosten meer. Maar ja, als je weet dat je er over 2 jaar weg bent is het dat natuurlijk niet waard.quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 20:18 schreef phluphy het volgende:
Bijna 2 dagen niets gepost in dit topic!![]()
Wat is iedereen aan het doen?![]()
Dat dus. En ik moet daarvan de review voor Fok!Games schrijven...quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 20:35 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat dus. En ik moet daarvan de review voor Fok!Games schrijven...
Ik vind ze niet echt te kort, je kan het zo kort en lang maken als je zelf wil... Maar het is niet echt in verhouding tot de space fase.quote:Op maandag 8 september 2008 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet zeggen, de eerste fases zijn erg makkelijk en snel doorgewerkt als je rusht..
maar als een geheel vind ik het eigenlijk een zeer geslaagd spel...
ja de eerste fases zijn eigenlijk net effe te kort, maar daar ben je dan ook zelf bij hoor
en die installatie limiet vind ik belachelijk
ik heb idd ook al etterlijke uren als cel en creature rond gewandeld/gezwommem voordat ik verder ging hoorquote:Op maandag 8 september 2008 20:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik vind ze niet echt te kort, je kan het zo kort en lang maken als je zelf wil... Maar het is niet echt in verhouding tot de space fase.
nee die bedoel ik niet, maar die snap ik wel.. alles moet namelijk bewogen worden en , waarschijnlijk om het speelbaar te houden, hebben ze die limiet bedacht..quote:En je bedoelt die complexiteitslimiet? Die vat ik ook niet helemaal nee...
Oh die limiet! Ja, die is echt gaar. Maar je kan het wel vaker installeren, alleen kan je dan niet online...quote:Op maandag 8 september 2008 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb idd ook al etterlijke uren als cel en creature rond gewandeld/gezwommem voordat ik verder ging hoor
[..]
nee die bedoel ik niet, maar die snap ik wel.. alles moet namelijk bewogen worden en , waarschijnlijk om het speelbaar te houden, hebben ze die limiet bedacht..
ik doel op het feit dat je je spore 3x mag installeren (activeren), hierna moet je bij EA nog een installatieactivatie aanvragen en daarna ben je of de sigaar of EA geeft er nog 1 vrij..
DRM
wtf... welk recht denkt EA te bezitten mij iets te verbieden op grond van de hoeveelheid installatie's die gedaan zijn?quote:Op maandag 8 september 2008 21:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Oh die limiet! Ja, die is echt gaar. Maar je kan het wel vaker installeren, alleen kan je dan niet online...
Zal wel geen hoge rekening zijn danquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:18 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen, en mijn rekening is gister betaald door 538
240 euroquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zal wel geen hoge rekening zijn dan
En dat wil je zelf ook?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:05 schreef Cothen het volgende:
hmmm, volgensmij ben ik zojuist aangenomen om na mijn afstuderen te blijven werken...
Maar al te graagquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:09 schreef JortK het volgende:
En dat wil je zelf ook?
Salariseisen neerleggenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:16 schreef Cothen het volgende:
[..]
Maar al te graag
Gesprek was een beetje kort:
Cothen: "Ik wil hier graag blijven werken na mijn afstuderen"
Manager: "Prima, dan moeten we daar maar een contract voor opstellen"
Cothen: "..."
Hoe zo volgens mij? Klinkt als dat je er nog niet helemaal zeker van bentquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:05 schreef Cothen het volgende:
hmmm, volgensmij ben ik zojuist aangenomen om na mijn afstuderen te blijven werken...
eest zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:22 schreef WyriHaximus het volgende:
Hoe zo volgens mij? Klinkt als dat je er nog niet helemaal zeker van bent.
Nog steeds netjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:08 schreef Cothen het volgende:
[..]
eest zien, dan geloven
Ging ook snel
Je moet gewoon duidelijk aangeven wat je eisen zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:06 schreef Cothen het volgende:
Morgen maar eens vragen hoe de vork in de steel steekt.
Jij kwam op die webcast?quote:Op woensdag 10 september 2008 09:16 schreef WyriHaximus het volgende:
Idd ff live zitten kijken net. Ging wel erg snel trouwens.
Nee man zit euronews te kijken. Heb vrij vandaag omdat me vriendin jarig isquote:
Gefeliciteerd danquote:Op woensdag 10 september 2008 09:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee man zit euronews te kijken. Heb vrij vandaag omdat me vriendin jarig is.
Da's lief!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Feliquote:Op woensdag 10 september 2008 12:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Ze is de halve dag weg daar niet van.
Thanks
Ze krijgt al suprise postquote:Op woensdag 10 september 2008 12:32 schreef Cothen het volgende:
[..]
Feli
Kan je wel een leuke surpriseparty organiseren
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:44 schreef Merovingian het volgende:
!dikketieten++
Ohnee, dat was op IRC.
Laat me raaien; ze moest werken?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ze is de halve dag weg daar niet van.
Thanks
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:44 schreef Merovingian het volgende:
!dikketieten++
Ohnee, dat was op IRC.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:03 schreef PunkPanther7 het volgende:
hoe zie je dat dan dat het dezelfde hoogte is? er staan toch nergens hoogtemarkeringen bij
Gefeliciteerd, en nog een gezellige avond gewenst!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Neuh ze had vrijgenomen om der nieuwe juwwel vision 260 bak op te halen en alvast in te richten:quote:Op woensdag 10 september 2008 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laat me raaien; ze moest werken?
Ze gaan mijn contract morgen dus aan mij geven, met een grote map er bij met alle arbeidsvoorwaardenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:06 schreef Cothen het volgende:
Morgen maar eens vragen hoe de vork in de steel steekt.
Hell yeah spannendquote:Op donderdag 11 september 2008 09:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ze gaan mijn contract morgen dus aan mij geven, met een grote map er bij met alle arbeidsvoorwaarden
Oeh oeh.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ze gaan mijn contract morgen dus aan mij geven, met een grote map er bij met alle arbeidsvoorwaarden
kort maar krachtig: hoi collegaquote:Op donderdag 11 september 2008 14:18 schreef Jo0Lz het volgende:
Waar ga je werken dan?
En wat ga je doen?
Vanaf aanstaande maandag, werk ik eindelijk voor Capgemini.
Je bent er vroeg bijquote:Op donderdag 11 september 2008 21:01 schreef mschol het volgende:
zo vandaag alvast verlof aanvraag voor eind v/h jaar ingediend... ben benieuwd..
moet wel, aangezien praktisch iedereen vrij zal willen hebbenquote:
Inderdaad. En zoals je ziet, hoeven ze daar ook maar de helft van op te nemen als ze vrij willenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Die mensen hebben echt ziek veel vrije dagen
Nog erger jaquote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Inderdaad. En zoals je ziet, hoeven ze daar ook maar de helft van op te nemen als ze vrij willen
nah, niet echt hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 21:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Die mensen hebben echt ziek veel vrije dagen
je hebt de laatste 2 weken gezien v/h jaar (A) ?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Inderdaad. En zoals je ziet, hoeven ze daar ook maar de helft van op te nemen als ze vrij willen
In de grote-mensen-wereld is dat dus gewoon 332 uur! Plus dat ambtenaren vrijdagmiddag ook altijd al vrij hebben.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:54 schreef mschol het volgende:
nah, niet echt hoormaar iets van 166 uur p/j
Het blijft gewoon leukquote:Op donderdag 11 september 2008 22:55 schreef mschol het volgende:
ambtenaren afzeiken is wel heel flauw hoor
332 uur? leg eens uit....quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:31 schreef Merovingian het volgende:
[..]
In de grote-mensen-wereld is dat dus gewoon 332 uur! Plus dat ambtenaren vrijdagmiddag ook altijd al vrij hebben.
quote:[..]
Het blijft gewoon leuk
quote:
7 x 2 = 14. 166 x 2 = 332.quote:heb overigens maar 7 dagen nodig om 14 dagen
Er zijn niet veel bedrijven met 36 uur hoor. Nog wel een aantal met 38, maar tegenwoordig moeten de meeste mensen gewoon 40 uur werken...quote:en ja we hebben "maar" 36 uur , maar daar zijn we echt niet de enige in...![]()
quote:
je gaat dus uit van m'n 2 weken vrij...quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:17 schreef Merovingian het volgende:
[..]
[..]
7 x 2 = 14. 166 x 2 = 332.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat dus uit van m'n 2 weken vrij...
ik heb je nog gevraagd eens te kijken naar het einde van het jaar..
22-24 - dec = verlof..
25/26 - dec = vrij
27/28 - dec = weekend
29-31 - dec = verlof
01 - jan = vrij
02 - jan = verlof..
Nou, ik heb het contract, alleen geen manager die het kan ondertekenen, dat duurt nog tot maandagquote:Op donderdag 11 september 2008 09:50 schreef Cothen het volgende:
Ah, cool. Dan ga jij zeker niet meer naar een onboardingquote:Op donderdag 11 september 2008 20:21 schreef Cothen het volgende:
[..]
kort maar krachtig: hoi collega
hehe, straks ben ik geen ambetnaar meer, over een uur of wat.quote:
Op de eerste foto zie je een muur vol met screenshots, daar zitten die van mij tussenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:16 schreef phluphy het volgende:
Ziet er leuk uit, Sir Harry, maar welke foto('s) is (zijn) van jou
Nicequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei heb foto's van de tentoonstelling waar me wow screenshots gebruikt worden terug: http://wyrihaximus.net/en(...)w-you---photo-s.html!
ff doenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Op de eerste foto zie je een muur vol met screenshots, daar zitten die van mij tussen. Zal ze ff marken van de week, morgen ofzo.
quote:Op zondag 14 september 2008 17:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Nieuwe fiets![]()
[ link | afbeelding ]
[..]
ff doen
Mijne is mooierquote:Op zondag 14 september 2008 17:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Nieuwe fiets![]()
[ link | afbeelding ]
[..]
ff doen
Pfffquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat dus uit van m'n 2 weken vrij...
ik heb je nog gevraagd eens te kijken naar het einde van het jaar..
22-24 - dec = verlof..
25/26 - dec = vrij
27/28 - dec = weekend
29-31 - dec = verlof
01 - jan = vrij
02 - jan = verlof..
Mooie schoenenquote:Op zondag 14 september 2008 17:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Nieuwe fiets![]()
[ link | afbeelding ]
been there, done that.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:53 schreef Jo0Lz het volgende:
Ah, cool. Dan ga jij zeker niet meer naar een onboarding.
Had je ziek gemeldquote:Op maandag 15 september 2008 11:20 schreef slakkie het volgende:
*gaap* Werken na je vakantie, welke idioot heeft dat bedacht?
In wat voor functie?quote:Op maandag 15 september 2008 12:37 schreef Jo0Lz het volgende:.
Nieuwe baahaan!
Maar nog steeds is alles hetzelfde.
Weird.
Niet dan? Lekker werken, eindelijk dat kloteweekend weer voorbij.quote:
Wat ga je eigenlijk doen bij Cap?quote:Op maandag 15 september 2008 12:37 schreef Jo0Lz het volgende:.
Nieuwe baahaan!
Weird.
Zoiets als:quote:Op maandag 15 september 2008 14:46 schreef Cothen het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen bij Cap?
quote:
Evengoed succes!quote:Op maandag 15 september 2008 12:37 schreef Jo0Lz het volgende:.
Nieuwe baahaan!
Weird.
Mij ook niet vaak, maar voelde me erg moe gisteravond. Dus gelijk maar na het eten 'ff' op bed gaan liggenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:06 schreef phluphy het volgende:
12 uur!![]()
Dat lukt mij nou nooit, maar lijkt me wel heerljik.
Dat lukt me eigenlijk altijd als ik geen wekker heb die afgaatquote:Op woensdag 17 september 2008 09:06 schreef phluphy het volgende:
12 uur!![]()
Dat lukt mij nou nooit, maar lijkt me wel heerljik.
Yup, gelijk nadat jij weg wasquote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef phluphy het volgende:
Hey, Sir H., is die afwas gisteren eigenlijk nog gedaan?
Denk erom Frothen: kijken met de oogjes, niet met de handjes!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:58 schreef Cothen het volgende:
ik moet weer eens vaker naar de ah. Nieuwe kassameisjes
Bertje ben jij dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:58 schreef Cothen het volgende:
ik moet weer eens vaker naar de ah. Nieuwe kassameisjes
Ik heb al een bakkersmeisjequote:Op woensdag 17 september 2008 18:13 schreef phluphy het volgende:
Denk erom Frothen: kijken met de oogjes, niet met de handjes!
Nee, sorry, daarin zal ik je teleur moeten stellen.quote:
Ik heb een versie van Vista waarmee ik gewoon updates kan draaien hoor?quote:Op donderdag 18 september 2008 06:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat draai ik sowieso niet hier. Totdat ik een eigen sleutel heb voor Vista
Ach, je hebt nog 2 dagen om weer bij te komen voor het weekendquote:Op donderdag 18 september 2008 08:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mm hier ook alleen maar naar me wekker liggen kijken vannacht
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:52 schreef Merovingian het volgende:
Mijn eerste review voor Fok!games staat online
Spore
De oplossing voor het niet kunnen slapen: langer wakker blijven en dan gaan slapenquote:Op donderdag 18 september 2008 08:54 schreef WyriHaximus het volgende:
mm hier ook alleen maar naar me wekker liggen kijken vannacht
Pliekquote:Op donderdag 18 september 2008 07:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb een versie van Vista waarmee ik gewoon updates kan draaien hoor?
Pliek
Heb volgende week vrijquote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ach, je hebt nog 2 dagen om weer bij te komen voor het weekend
Yeah lekker tot 3 uur wakker blijven en dan weer om 6 uur op zekerquote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
![]()
[..]
De oplossing voor het niet kunnen slapen: langer wakker blijven en dan gaan slapen
Dit lost overigens niet het slaap tekort op, maar je slaapt iig
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:57 schreef Cothen het volgende:
Woei!
Contract getekend
Nu de rest van de dag wachten, wachten en nog eens wachten
Ik heb er ook 2,5 jaar ingelopen en nog een hele kast vol hangen, kopen ?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:45 schreef Cothen het volgende:
Heb mezelf trouwens voor de gelegenheid in een apenpakkie gehesen...
En nee das geen rood label tussen mijn benen
Geleend van broerlief overigens. Heb het zelf 25 jaar volgehouden om er niet in te lopen, maar nu ontkom ik er niet meer aan.
Sterker nog, mams wil kado voor me kopen als ik klaar ben, ik mag zelf kiezen, zolang het maar zo'n apenpakkie is.
Ik vind wel dat je je kamer eens mag opruimen en/of opleuken!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:45 schreef Cothen het volgende:
Geleend van broerlief overigens. Heb het zelf 25 jaar volgehouden om er niet in te lopen, maar nu ontkom ik er niet meer aan.
Sterker nog, mams wil kado voor me kopen als ik klaar ben, ik mag zelf kiezen, zolang het maar zo'n apenpakkie is.
Typisch een vrouwenreactiequote:Op donderdag 18 september 2008 12:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je je kamer eens mag opruimen en/of opleuken!![]()
Dit kan echt niet hoor!
Je strop zit scheefquote:Op donderdag 18 september 2008 11:45 schreef Cothen het volgende:
Ik heb er vier jaar in gelopen, mag ie ook kopen. Nadeel is dat er overal van die marine-emblemen op zitten enzo, zul ie als Luitenant ter Zee naar z'n werk moetenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2,5 jaar ingelopen en nog een hele kast vol hangen, kopen ?
ehm ja, dat opruimen ben ik wel met je eens, dat is er een beetje bij ingeschoten de laatste weken... druk druk druk (overigens ligt de meeste rommel op mijn bed :$quote:Op donderdag 18 september 2008 12:13 schreef phluphy het volgende:
Ik vind wel dat je je kamer eens mag opruimen en/of opleuken!![]()
Dit kan echt niet hoor!
Dat was tijdens de uitprobeersessie van afgelopen dinsdag.quote:
lol gezien ja, na 3 zinnen afgehaakt. Snap de commotie niet. Voor WoW kan je ieder iets waar mee je kan comminuceren invullenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:56 schreef phluphy het volgende:
Sir Harry, dit moet je even lezen: Terroristen gebruiken World of Warcraft
Mooi hotlink plaatje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen, plebs.![]()
En Frothen, doe eens vertellen over je dag gisteren!
Compensatieuren welquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:54 schreef JortK het volgende:
Overwerk is voor plebs.
Je kan het ook niet bekijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen, plebs.![]()
Wel als het oploopt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Een uurtje zet toch geen zoden aan de dijk
Nou... ehm... ja.... Komt er op neer dat ik mezelf Bachelor mag noemenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef phluphy het volgende:
Below the belt..quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:58 schreef phluphy het volgende:
Je "scritpie" heeft al best diepgang, al was het maar door de originele spelling!![]()
Ehm, ja...quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:58 schreef phluphy het volgende:
Je "scritpie" heeft al best diepgang, al was het maar door de originele spelling!![]()
Spamquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:11 schreef mschol het volgende:
ik heb nog wat aan te bieden:
http://tweakers.net/aanbo(...)1-komma-5gb-ram.html
http://tweakers.net/aanbo(...)-losse-hardware.html
http://tweakers.net/aanbo(...)diverse-nummers.html
http://tweakers.net/aanbo(...)se-videokaarten.html
http://tweakers.net/aanbo(...)1-komma-5gb-ram.html
Hij was niet "onder de gordel" bedoeld hoor. Ik vond het gewoon een grappige typo.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook, maar daarom blijft die wel onder de gordel
Who cares! Je had een 7!quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:12 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ehm, ja...
Overigens staan er wel meer van die rare spelfouten in. Had regelmatig ruzie met de spellingscontrole.
Na het drukken bleek de SmartArt rode lijntjes te hebben onder woorden die niet in het Office-woordenboek staan, terwijl er in Word geen enkel lijntje te zien was.
En ook nog voor een fatsoenlijke prijs?quote:Op zondag 21 september 2008 19:39 schreef mschol het volgende:
rofl
al m'n hardware in 1x kwijt
(2 kasten en een losse mobo, cpu en ram + nog graka en lan kaartje)
dat ging harder dan gedacht
¤75,-, das iig meer dan verwachtquote:Op zondag 21 september 2008 20:00 schreef JortK het volgende:
[..]
En ook nog voor een fatsoenlijke prijs?
Je bent een fok addict, thats the conclusion.quote:Op maandag 22 september 2008 03:24 schreef Cothen het volgende:
hmmm, wat klopt hier niet:morgenstraks eerste werkdag Ik ben nog online
W0rkah0lic!quote:Op maandag 22 september 2008 03:24 schreef Cothen het volgende:
niks spannends eigenlijk. Was voornamelijk bezig mezelf wakker te houden.quote:Op maandag 22 september 2008 06:48 schreef phluphy het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om een verklaring omtrent je bezigheden op dat tijdstip, Frothen!
quote:Op maandag 22 september 2008 @ 03:24 schreef Cothen het volgende:
Er zijn problemen?quote:Op woensdag 24 september 2008 06:51 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen deze morgen
Straks eerst overleggen op kantoor. Ik wil toch wat orde op zaken stellen voordat ik écht weer begin.
Dankquote:
Waar/hoe?quote:Op vrijdag 26 september 2008 @ 11:47 schreef phluphy het volgende:
mschol, kun je je nog herinneren dat je een keer voor mij een muziekje hebt ge"ript" dat ergens op een site op de achtergrond draaide? Zou je dat nog een keer willen doen/proberen?
euh sure..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:47 schreef phluphy het volgende:
mschol, kun je je nog herinneren dat je een keer voor mij een muziekje hebt ge"ript" dat ergens op een site op de achtergrond draaide? Zou je dat nog een keer willen doen/proberen?
deze?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:34 schreef phluphy het volgende:
Dat wat je hoort als je op de site komt. Volgens mij wordt-ie steeds herhaald overigens.
Ja meester!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Cothen het volgende:
Houden jullie wel rekening met het strenger optreden van Buma/Stemra en Brein tegen muziekgebruik op websites?
Alleen zakelijke sites, en heb geen achtergrondmuziek dus.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Cothen het volgende:
Houden jullie wel rekening met het strenger optreden van Buma/Stemra en Brein tegen muziekgebruik op websites?
ik doe niet aan muziek op sites, das baggerquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Cothen het volgende:
+ lange laadtijdenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe niet aan muziek op sites, das bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |