Welkom in de Digital Corner Slowchat
Wat was het vorige topic
De huisregels van de stamkroeg
Vaste bezoekers van de stamkroeg
IRC
Wat te doen als ik de laatste post heb?
quote:
En vaak ook nog eens redelijk debiel isquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
+ lange laadtijden. En die muziek is vaak niet uit te schakelen
[Slowchat #227] Zonder achtergrondmuziek nieuwe
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En vaak ook nog eens redelijk debiel is. De crazy frog ads hebben ook tot een hele hoop ergenis geleid op school
.
True maar het was rete irritant als je met de muis van de ene kant van de banner naar de andere moestquote:Op zondag 28 september 2008 10:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar da's verborgen in een ad, en niet echt geïntegreerd op een website.. Dus als je er niet overheen gaat, zal die ad zich ook stil houden
roflquote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef phluphy het volgende:
mschol, die site is nu volgens mij ge"hackt"!Geheel toevallig, toch?
![]()
(zie tekst bij "Blog")
Is bestquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:07 schreef Sjowhan het volgende:
@ JortK: Slarioux is geen dig-mod. Heb hem uit het lijstje gekieperd.
Laten we dat maar doen jaquote:Op maandag 29 september 2008 08:57 schreef Cothen het volgende:
Mogguh
Vandaag maar eens kijken of we ook nog iets nuttigs kunnen doen.
Tja, zo komen ze nu eenmaal uit mijn EOS 350Dquote:
Dat kennen ze hier niet, maar de Double McKöfteburger bij de Mac is goed te etenquote:
Tja, ik hoop dat UPC binnenkort met die Docsis 3.0 abo's komt in Alkmaar, dan wordt mijn uploadsnelheid wat beterquote:Op maandag 29 september 2008 13:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk openen en ff wat te eten gaan halen.
Je kon natuurlijk ook de foto's effe iets kleiner maken.quote:Op maandag 29 september 2008 @ 13:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, ik hoop dat UPC binnenkort met die Docsis 3.0 abo's komt in Alkmaar, dan wordt mijn uploadsnelheid wat beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |