quote:
En vaak ook nog eens redelijk debiel isquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
+ lange laadtijden. En die muziek is vaak niet uit te schakelen
[Slowchat #227] Zonder achtergrondmuziek nieuwe
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En vaak ook nog eens redelijk debiel is. De crazy frog ads hebben ook tot een hele hoop ergenis geleid op school
.
True maar het was rete irritant als je met de muis van de ene kant van de banner naar de andere moestquote:Op zondag 28 september 2008 10:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar da's verborgen in een ad, en niet echt geïntegreerd op een website.. Dus als je er niet overheen gaat, zal die ad zich ook stil houden
roflquote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef phluphy het volgende:
mschol, die site is nu volgens mij ge"hackt"!Geheel toevallig, toch?
![]()
(zie tekst bij "Blog")
Is bestquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:07 schreef Sjowhan het volgende:
@ JortK: Slarioux is geen dig-mod. Heb hem uit het lijstje gekieperd.
Laten we dat maar doen jaquote:Op maandag 29 september 2008 08:57 schreef Cothen het volgende:
Mogguh
Vandaag maar eens kijken of we ook nog iets nuttigs kunnen doen.
Tja, zo komen ze nu eenmaal uit mijn EOS 350Dquote:
Dat kennen ze hier niet, maar de Double McKöfteburger bij de Mac is goed te etenquote:
Tja, ik hoop dat UPC binnenkort met die Docsis 3.0 abo's komt in Alkmaar, dan wordt mijn uploadsnelheid wat beterquote:Op maandag 29 september 2008 13:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk openen en ff wat te eten gaan halen.
Je kon natuurlijk ook de foto's effe iets kleiner maken.quote:Op maandag 29 september 2008 @ 13:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, ik hoop dat UPC binnenkort met die Docsis 3.0 abo's komt in Alkmaar, dan wordt mijn uploadsnelheid wat beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |