quote:Op maandag 29 september 2008 @ 15:24 schreef Merovingian het volgende:
En ik heb ze ook weer als thumbnails toegevoegd, met een andere layout, wederom op speciaal verzoek van Jo0lz
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 @ 15:24 schreef Merovingian het volgende:
En ik heb ze ook weer als thumbnails toegevoegd, met een andere layout, wederom op speciaal verzoek van Jo0lz
quote:Op maandag 29 september 2008 @ 15:16 schreef Merovingian het volgende:
Zucht... Het is ook nooit goed, je lijkt wel een vrouw
Is ook alleen voor de frustri's hierquote:
Hehequote:Beter. Veeel beter.
[..]
Ik ben gewoon visueel ingesteld. Can't help it.
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 september 2008 @ 15:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Is ook alleen voor de frustri's hier
[..]
HeheHet is je vergeven
Vraag me af hoe lang het gaat durenquote:Op maandag 29 september 2008 13:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, ik hoop dat UPC binnenkort met die Docsis 3.0 abo's komt in Alkmaar, dan wordt mijn uploadsnelheid wat beter
Als we UPC moeten geloven duurt dat niet zo lang meerquote:Op maandag 29 september 2008 18:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang het gaat duren. En of het de moeite waard is.
Men zegt 120Mbps dusquote:Op maandag 29 september 2008 18:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang het gaat duren. En of het de moeite waard is.
Yeah ok maar heb geen zin om extra geld in te leggen heb het namelijk nu gewoon nog niet nodigquote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Als we UPC moeten geloven duurt dat niet zo lang meer
Ziggoquote:Op maandag 29 september 2008 @ 20:03 schreef JortK het volgende:
Ziggo gaat eind dit jaar de boel wel verhogen hebben ze gezegd
Tja, eigenlijk is er voor alle providers iets te roepen. Maar goed, heb ik een zeer korte tijd teveel gekut met die eikels gehad. Ik neem al die shit van telfort wel voor liefquote:Op maandag 29 september 2008 20:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach weinig problemen tot nu toe sinds ik opendns draai
Vertelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:12 schreef Cothen het volgende:
Moge
Mijn manager heeft een leuke opdracht voor me
Moet nu alleen nog even wachten of het allemaal doorgaat
Nou, iets heeeel interessants.quote:
Don't Jinx it!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 @ 10:30 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nou, iets heeeel interessants.
Serieus: Zolang er niks op papier staat houd ik mijn mond
ik vond em nog relatief onschuldig...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:21 schreef phluphy het volgende:
Haha, ik vind dat wel leuke geintjes. Toch ook maar eens zoiets gaan uithalen. Er zijn wat newbies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |