ik heb nog wat series e.d. op dvd-r liggen die ik daar vanaf wil hebben i.v.m. dvdrotquote:
Ga je een NAS bouwen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog wat series e.d. op dvd-r liggen die ik daar vanaf wil hebben i.v.m. dvdrot
en de eerste HD (van 931GB) heeft nog maar 50GB over, 2de is inmiddels gezakt naar de 837GB![]()
als ik komende week m'n nieuwe hardware binnen heb ga ik deze 2 schijven inbouwen in server en heb ik gewoon een aantal dikke netwerk schijven
Vandaag 2x 1TB binnen gekregen. De huidige schijven (in totaal 2,6TB) zijn bijna volquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:50 schreef mschol het volgende:
voor m'n onstilbare honger voor hardeschijf ruimte m'n 2de 1TB hdd ingebouwd...
2x 931GB tot m'n beschikking
Met wat?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:11 schreef Cothen het volgende:
[..]
Vandaag 2x 1TB binnen gekregen. De huidige schijven (in totaal 2,6TB) zijn bijna vol
bijna 100.000 audio tracksquote:
Tijd om op te schonen dus.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
bijna 100.000 audio tracks
en tussen de 200/300 films/DVD's
Tja, nú kan ik het gratis downloaden. wie weet wat de toekomst gaat brengen.quote:
Wegwezen dan hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk begin ziek te worden denk ...
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk begin ziek te worden denk ...
Thanks. Morgen ff snert halenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:36 schreef phluphy het volgende:
Beterschap dan maar!![]()
En denk erom, Sir Harry: goed eten!! Spek/ei, dikke soep, etc. etc.![]()
Ik denk ook al weken dat ik ziek ga worden, maar vooralsnog gaat het nog goed. *afklopt*
Kun je de 3 MB versie weer even terugzetten? Ik kan die boobies niet zo goed zienquote:Op maandag 29 september 2008 15:19 schreef Merovingian het volgende:
Wel weer 3 MB, dus je bent gewaarschuwd:
http://vlingen.nl/turkije/_MG_6266.JPG
Spot the boobies
Dude! It's aliveee!!quote:
Helemaal teruggelezen ook nogquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kun je de 3 MB versie weer even terugzetten? Ik kan die boobies niet zo goed zien
In welke universum zonder Internet heb jij de afgelopen maanden doorgebracht?quote:
Ehhh nou, dan moet ik ff zoeken. Ik zal eens kijken vanmiddagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kun je de 3 MB versie weer even terugzetten? Ik kan die boobies niet zo goed zien
In een parallel universum, waar Fok snel is, en ponymeisjes mij als hun god zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
In welke universum zonder Internet heb jij de afgelopen maanden doorgebracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |