Ja, dat had gekundquote:Op maandag 29 september 2008 14:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je kon natuurlijk ook de foto's effe iets kleiner maken..
tof. Dat kijkt al wat prettiger... (Alhoewel, die styling...quote:Op maandag 29 september 2008 @ 14:46 schreef Merovingian het volgende:
Maar speciaal voor jou, Jo0Lz, heb ik dan even met een handig progje een mooie pagina in elkaar geflanst. http://vlingen.nl/turkije/index.html
Veel plezier ermee
Zucht... Het is ook nooit goed, je lijkt wel een vrouwquote:Op maandag 29 september 2008 14:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
tof. Dat kijkt al wat prettiger... (Alhoewel, die styling...)
Glijbaan stond op dat moment net uit. En ik heb geen foto's met massa's mensen geupload, alhoewel ik die wel heb hoorquote:En trouwens, was je alleen in die badplaats ofzo, steeds maar een paar lui, lege glijbaan... alleen bij dat zwembad wat lui...
Lekker rustig, zo buiten het seizoen?
quote:Op maandag 29 september 2008 @ 15:24 schreef Merovingian het volgende:
En ik heb ze ook weer als thumbnails toegevoegd, met een andere layout, wederom op speciaal verzoek van Jo0lz
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 @ 15:24 schreef Merovingian het volgende:
En ik heb ze ook weer als thumbnails toegevoegd, met een andere layout, wederom op speciaal verzoek van Jo0lz
quote:Op maandag 29 september 2008 @ 15:16 schreef Merovingian het volgende:
Zucht... Het is ook nooit goed, je lijkt wel een vrouw
Is ook alleen voor de frustri's hierquote:
Hehequote:Beter. Veeel beter.
[..]
Ik ben gewoon visueel ingesteld. Can't help it.
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 september 2008 @ 15:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Is ook alleen voor de frustri's hier
[..]
HeheHet is je vergeven
Vraag me af hoe lang het gaat durenquote:Op maandag 29 september 2008 13:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, ik hoop dat UPC binnenkort met die Docsis 3.0 abo's komt in Alkmaar, dan wordt mijn uploadsnelheid wat beter
Als we UPC moeten geloven duurt dat niet zo lang meerquote:Op maandag 29 september 2008 18:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang het gaat duren. En of het de moeite waard is.
Men zegt 120Mbps dusquote:Op maandag 29 september 2008 18:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang het gaat duren. En of het de moeite waard is.
Yeah ok maar heb geen zin om extra geld in te leggen heb het namelijk nu gewoon nog niet nodigquote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Als we UPC moeten geloven duurt dat niet zo lang meer
Ziggoquote:Op maandag 29 september 2008 @ 20:03 schreef JortK het volgende:
Ziggo gaat eind dit jaar de boel wel verhogen hebben ze gezegd
Tja, eigenlijk is er voor alle providers iets te roepen. Maar goed, heb ik een zeer korte tijd teveel gekut met die eikels gehad. Ik neem al die shit van telfort wel voor liefquote:Op maandag 29 september 2008 20:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach weinig problemen tot nu toe sinds ik opendns draai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |