abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71816738
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef Lyrebird het volgende:
Niks om je druk over te maken, lyolyrc. Een van de redenen dat ik altijd slechte cijfers haalde, was dat ik een verschrikkelijk slechte boekhouder ben. Minnen en enen raakten vaak verloren of kwamen er vanzelf bij. Nu doe ik dat soort berekeningen in Mathcad.
Ik ben juist best een goede boekhouder, maar snelle berekeningen op een rekenmachine en onafgeronde berekeningen met Matlab laten zich niet combineren. Dit was overigens het enige onderdeel van dynamica dat ik wel onder de knie had. Voor de rest ben ik het geurtjes-en-kleurtjes dynamicaboek bij werktuigbouwkunde niet te boven gekomen. Dynamica is wel iets waar ik nog een keer mijn tanden in wil gaan zetten, wanneer ik nog wat tijd over heb.
pi_71818049
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:12 schreef lyolyrc het volgende:
Dynamica is wel iets waar ik nog een keer mijn tanden in wil gaan zetten, wanneer ik nog wat tijd over heb.
Een aantal jaren geleden had ik een vriendin die lucht & ruimtevaart studeerde, en die moest heel snel in mechanica en dynamica worden bijgespijkerd. Zoals eerder gemeld, was ik daar geen ster in, maar ja, ik wilde me niet laten kennen. Nadat ik haar boeken had bestudeerd, en alles aan haar uit moest leggen, kwam ik er achter dat ik toen wel alles begreep, zelfs het impulsmoment. Dat was echt een goede motivatie.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:23:59 #178
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71820512
Kan digitale informatie opgeslagen worden in de hersenen van mensen?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.