Het kleine grafische verschil, ja op je CRT televisie. Grappenmaker.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:29 schreef Ixnay het volgende:
Of koop een PS2, nog steeds een goede console met zeer veel toptitels, meer dan PS3, en veel goedkoper.
Het kleine grafische verschil maakt het niet 3 keer zo veel waard.
betere games,meer games. betere online ondersteuning, nieuwere consolen hebben geen (R)ROD's meer. en cheaper ofc.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:38 schreef spy08 het volgende:
En waarom lopen 3/4 van de guppies hier zo die XBox? te pushen? Dat ding maakte toch je dvd's kapot en werd veels te warm???(als ik de klachten mag geloven?) Daarbij heeft Sony een naam op het gebied van gameconsoles. Altijd THA BOMB!!!!![]()
Eind dit jaar al? Zo zo, dat heeft dan maar, wat, 1,5 jaar geduurd sinds de Europese launch? Om over de Amerikaanse launch van ook zo'n half jaar eerder maar te zwijgen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef DenkaanHenk het volgende:
[..]
Daar komt eind dit jaar verandering in.
En ik zou voor nieuwe TV gaan, anders voor PS3.
Als je het totaal niet om de games gaat zou ik geen PS3 kopen. Blu-ray spelers zijn momenteel al goedkoper, alleen 2.0 spelers zijn nog wat duurder.quote:Op zondag 28 september 2008 18:43 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik zat ook afentoe te denken aan een PS3. Ik ben namelijk een filmfanaat. En de Blu-Ray spelers zijn nu nog rete duur. Hence de PS3 is een Blu-Ray speler. En naar horen zeggen (of eigenlijk lezen) nieteens zo'n hele slechte.. Maar ik kweet het niet precies. Heb me nog niet goed ingelezen hierover.
Om spelletjes hoef ik het niet te doen. Maar is wel weer leuk voor bezoek
Ehm, je hebt dus geen idee waar je het over hebt? Een PS3 kost 400 euro en wat dacht je dat een Blu-ray speler kost?quote:Op zondag 28 september 2008 18:51 schreef Man-E-Faces het volgende:
Toevoeging: Ik heb net de wiki-pages bekekrn omtrent de PS-consoles. Met 599,- euro Te duur voor mij..
Ik weet niet of de PS2 Blu-Ray ondersteunt, dacht het niet zo te lezen. Wel jammer want die is stukken goedkoper..
Als ik jou was zou ik voor een Sega Dreamcast gaan.quote:Op zondag 28 september 2008 18:51 schreef Man-E-Faces het volgende:
Toevoeging: Ik heb net de wiki-pages bekekrn omtrent de PS-consoles. Met 599,- euro Te duur voor mij..
Ik weet niet of de PS2 Blu-Ray ondersteunt, dacht het niet zo te lezen. Wel jammer want die is stukken goedkoper..
oh ik las op wiki een prijs van 599,- dus.. En gaat het binnekort nog omlaag?quote:Op zondag 28 september 2008 18:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ehm, je hebt dus geen idee waar je het over hebt? Een PS3 kost 400 euro en wat dacht je dat een Blu-ray speler kost?
Vergeet dan geen films uit Amerika te halenquote:Op zondag 28 september 2008 19:09 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
oh ik las op wiki een prijs van 599,- dus.. En gaat het innekort nog omlaag?
En als jeen PS3 koopt in de VS of elders hoveel geodkoper ben je dan uit? Ik kan namelijk wel via een omweggetje
de belasting nypassen:P
nee dat kan alleen met de SNES.quote:Op zondag 28 september 2008 19:13 schreef Man-E-Faces het volgende:
Kun je die dingen dan niet regio-vrij maken?
Nee. PS3 is leuk als blu-ray speler. Er zijn nog weinig goede spellen voor en is (nog steeds) veels te duur. Ga je voor een console, ga dan voor de Xbox360 die veel goedkoper is, en de games heeft.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:13 schreef Dragonstube5 het volgende:
Hoi!
had even een vraagje:
vinden jullie een ps3 leuk en het geld waart?
want zit te twijfelen tussen ipod of tussen ps3 of tussen wii of tussen tvtje
please help me (niet te duur maken hé)
groetesssssssssssssssssssssssss
Laurenzowww!!!!!
Koop dan een DVD speler.quote:Op zondag 28 september 2008 20:03 schreef Man-E-Faces het volgende:
Xbox 360 ziet er wel aantrekkelijk uit kwa prijs. Ik "speel" toch alleen maar films.
Koop dan een Blu-ray speler (en waarom hap ik eigenlijk nog?).quote:Op zondag 28 september 2008 20:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
Het gaat me om de Blu-Ray support uiteraard
bij de PS3 kan je zelf een willekeurige 2.5 " harde schijf erin gooien, bij de 360 niet.quote:Op zondag 28 september 2008 20:03 schreef Man-E-Faces het volgende:
Xbox 360 ziet er wel aantrekkelijk uit kwa prijs. Ik "speel" toch alleen maar films.
360 heeft ook hdmiquote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
bij de PS3 kan je zelf een willekeurige 2.5 " harde schijf erin gooien, bij de 360 niet.
en de PS3 heeft HDMI, je kan HDfilms op de HD van je PS3 zetten
Het probleem van de DVDs heeft de Xbox van nu niet meerquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:38 schreef spy08 het volgende:
En waarom lopen 3/4 van de guppies hier zo die XBox? te pushen? Dat ding maakte toch je dvd's kapot en werd veels te warm???(als ik de klachten mag geloven?) Daarbij heeft Sony een naam op het gebied van gameconsoles. Altijd THA BOMB!!!!![]()
Ps3 is een betere mediasysteem, je kan er ook Linux opzetten en dat als mediasysteem gebruikenquote:Op zondag 28 september 2008 21:31 schreef Treces het volgende:
[..]
Het probleem van de DVDs heeft de Xbox van nu niet meer
de Xbox is koeler (volgens mij ergens ooit gelezen) dan de PS3
Dus wat dat betreft..Overigens is de Xbox ook een heel media-systeem in je woonkamer!
Wie gebruikt er nou Linux xD Get realquote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ps3 is een betere mediasysteem, je kan er ook Linux opzetten en dat als mediasysteem gebruiken
bron?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:09 schreef Andyy het volgende:
Ipod is voor kansloze meelopers die geen kwaliteitsgeluid willen
Ga het verschil maar eens luisteren met een Cowon-speler bijvoorbeeld..quote:
de goedkoopste versie heeft niet eens HDMI (alleen belangrijk als je een HD tv hebt)quote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef anoniemm het volgende:
Xbox is nu 150 euro..
Betere online ondersteuning
Betere (MEER) gamesaanbod
Xbox is net zo verouderd als de PS3 hoor, kwa prestaties v/d hardware zitten ze op hetzelfde niveau.
Lijkt me duidelijk?
Blijkt uit...?quote:PS3 heeft gewoon de kwaliteit.
Knap dat je Forza 3 hebtquote:Het is net welke games je leuk vind. Gran Turismo is PS3 only.
Heb je wel Forza 3, maar die zal niet eens in de buurt komen van GT5.
Omdat je de controls van 1 game hebt gehad moet je een heel console afkraken?quote:De xbox controller lag lekker in de hand, en er waren ook wel leuke games voor de xbox (oude).
Controls waren niet zo slecht, maar toen ik motorstorm zag, schrok ik wel van de kwaliteit.
Argumenten?quote:De xbox sprak me sowieso niet echt aan, hij kwam een beetje cheap over
De PS3 heeft nooit een start gehadquote:Tuurlijk ben ik PRO-PS3, en daarom had ik em ook gekozen.
xbox had echt een brakke start met zn mankementen.
PS3 fanboy xDquote:Op maandag 29 september 2008 17:02 schreef Sjibble het volgende:
PS3 heeft wel topgames:
Uncharted
Ratchet and Clank
Pure
Devil May Cry 4
Gran Turismo 5 (2009)
Little Big Planet
PS3 heeft gewoon de kwaliteit.
Ik heb eerst een FullHD tv gekocht, en toen de PS3.
PS3 op een SD TV is gewoon brak.
Het is net welke games je leuk vind. Gran Turismo is PS3 only.
Heb je wel Forza 3, maar die zal niet eens in de buurt komen van GT5.
Ik zou zeggen, zoek mensen met een XBOX360 en een PS3, of ga naar een gamehall met die consoles en bepaal zelf wat je wilt.
In de ikea stonden ze allebei op een 26 inch HD-Ready
De xbox controller lag lekker in de hand, en er waren ook wel leuke games voor de xbox (oude).
Controls waren niet zo slecht, maar toen ik motorstorm zag, schrok ik wel van de kwaliteit.
En een 720p televisie voldoet, gezien er niet zo bijster veel games zijn die op 1080p draaien...
De xbox sprak me sowieso niet echt aan, hij kwam een beetje cheap over
Ik zou zeggen, probeer et zelf es.
Tuurlijk ben ik PRO-PS3, en daarom had ik em ook gekozen.
xbox had echt een brakke start met zn mankementen.
Eerst even wat schoolopdrachten afmaken, als ik dan zin heb zoek ik de specs op van beide consoles en pleur ik die hier wel even neer. Om wel even duidelijk te maken dat de xbox 2 cores heeft die op 3Ghz draaien, terwijl de PS3 Cell processor er 7 op 3Ghz heeft draaien (Cell = gefaalde octocore, waarbij er maar 7 het doen ). Toch 3x zoveel rekenkracht
Doe niet zo hypocriet. Jij bent hier de grootste XBOX360 fanaat.quote:Op maandag 29 september 2008 17:50 schreef Verluste het volgende:
[..]
PS3 fanboy xD
Veel spellen die je noemt zijn/komen ook de veel goedkopere 360. Je lukt echt uit je nek sony-fanboy.
Dat betekent toch niet dat ik sony-fanboys mag aanpakken?quote:Op maandag 29 september 2008 17:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet. Jij bent hier de grootste XBOX360 fanaat.
Weet je zelf wel wat je hier schrijft?quote:Op maandag 29 september 2008 17:52 schreef Verluste het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat ik sony-fanboys mag aanpakken?
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 17:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Weet je zelf wel wat je hier schrijft?
Weet je het zeker?quote:
Die accesoires maakt van de 360 een exclusief ietsquote:Op maandag 29 september 2008 18:08 schreef Andyy het volgende:
bij de 360 zit je aan MS accessoires vast, PS3 kan je erop gooien wat je maar wilt
en als je een 360 wilt moet je er maar rekening houden dat je 360 een RROD krijgt
Ben je z,n vriendje.quote:
Hij zegt toch dat je rekening moet houden met een RROD en nu geef je zelfs toe dat je er 1 hebt gehad.quote:Op maandag 29 september 2008 18:12 schreef Treces het volgende:
[..]
Die accesoires maakt van de 360 een exclusief iets
Ik heb nu al ruim 3 jaar een 360 en ik heb een RROD gehad..![]()
Sadness
De 360 is juist een grote brok kwaliteit, games en functies. Dat jij nou een slechte ervaring er mee hebt gehad wilt niet zeggen dat het meteen een rukding is.quote:Op maandag 29 september 2008 18:15 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ben zelf van Xbox 360 naar PS3 gegaan na een 360 te hebben gehad sinds de release date.
Wat was dat een kanker slecht ding zeg, koop nooit meer een microsoft console.
PS3 is een grote brok kwaliteit, games en functies
Die kinderziektes zijn allang verholpen...quote:Op maandag 29 september 2008 18:08 schreef Andyy het volgende:
bij de 360 zit je aan MS accessoires vast, PS3 kan je erop gooien wat je maar wilt
en als je een 360 wilt moet je er maar rekening houden dat je 360 een RROD krijgt
De G vergetenquote:Op maandag 29 september 2008 18:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat je rekening moet houden met een RROD en nu geef je zelfs toe dat je er 1 hebt gehad.
De 360 is geen brok kwaliteit, de nieuwste mobos krijgen net zo goed RROD, minder, maar nog steeds kans.quote:Op maandag 29 september 2008 18:21 schreef Verluste het volgende:
[..]
De 360 is juist een grote brok kwaliteit, games en functies. Dat jij nou een slechte ervaring er mee hebt gehad wilt niet zeggen dat het meteen een rukding is.
PS3 is meer een veredelde blu-ray speler dan een console, die als console nog veels te duur is ook.
zoals ?quote:Op maandag 29 september 2008 18:22 schreef Verluste het volgende:
[..]
Die kinderziektes zijn allang verholpen...
En de PS3 heeft ook zijn foutjes.
Wat een fucking bullshit zeg, geen zin om der allemaal op in te gaan maar xbox steekt op 8/10 vlakken boven PS uit.quote:Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
De 360 is geen brok kwaliteit, de nieuwste mobos krijgen net zo goed RROD, minder, maar nog steeds kans.
accessoires ook zo'n mooi verhaal, die moeten van microsoft zijn,
dus wil je een wireless headset? Kopen bij MS voor 50,-
Oh je wilt een grotere hdd? Alleen die van ons voor 120,-
Je wilt zelfs een webcam gebruiken!? alleen onze 360 cam voor 50,- !
PS3 met zijn accessoires, heb je het liggen dan kun je het bijna altijd gewoon gebruiken op dat ding![]()
Headsetje? Gewoon syncen, maakt niet uit welk merk. Ow je hebt nog een webcam liggen? Plug it in!
Je hebt een grotere hdd voor een spotprijs gevonden? Insert here!
Dan komen we bij het onderdeel media center,
Hoeveel codecs ondersteunt de 360, 3? PS3: plug it in en play it! Muziek codecs, video codes man er wordt zoveel ondersteunt. HD films op de 360 was ook zo fantastisch, dan mocht je een USB HD speler aanschaffen van 100,- +. En dan was het alleen voor films! Want games op de 360 moeten nog steeds geperst worden op het 8 GB schijfje wat gewoon veelste klein is. Blu Ray, wat zou het zijn? 25GB aan disc ruimte voor een game? Kan zoveel meer op, en zeker bij de PS3 exclusives ga je dit echt merken.![]()
Plus nog eens dat je als linux fanaat er op kunt zetten, top! En dan die games die er al zijn en nog gaan komen, waar wacht jij op? Gears 2? Die ene game speel ik wel bij een vriend. Die hele waslijst PS3 games die eraan zitten te komen kun je gewoon niet onderuit. Online gamen dito, dit is gewoon hetzelfde als op de 360 met friendslist en een PS Store met dezelfde demos en content, en die multiplayer is gratis he, geen gelul met maanden play time kopen maar gewoon meteen online. Waar betaal je voor bij die 360 Gold? Dat je matches gehost worden op een host server? NOT, er wordt gewoon een speler gekozen die de host is. Dus eerlijk,waar betaal je in godsnaam voor. Arcade games ook, het merendeel is oude snes kankerzooi, nee dan de ps3 met volwaardige games in zijn store voor een spotprijs met een arcade gehalte.
PS3 is de next generation, xbox is al aan het verouderen en dat zie je zelf ook wel.
Dus om even terug te komen op je quote,
De 360 is juist een grote brok kwaliteit, games en functies.
Kwaliteit? Not, lees hierboven maar.
Games, zat games, en ze komen ook nog is bijna allemaal op de PS3
* remember saints row, DE 360 exclusive?
Functies? Welke functies? De 360 heeft geeneens 10% van de functies die de PS3 heeft!
Dat jij nou een slechte ervaring er mee hebt gehad wilt niet zeggen dat het meteen een rukding is.
Dat een paar miljoen mensen er een slechte ervaring mee hebben bevestigt dat het een ruk ding is.
PS3 is meer een veredelde blu-ray speler dan een console, die als console nog veels te duur is ook.
Dure console, ja zeker, 400 eurotjes, but then i can afford it.Maar dan heb je echt een top console met echt alles erop en eraan.
Het is simpel, heb je weinig geld en wil je toch leuk gamen,
neem een xdoosje voor 150,-
Wl je echt de full next generation experience, en heb je geld en een full HD tv?
PS3
je hebt gewoon geen tegenargumenten, en een groot deel ervan zijn gewoon feitenquote:Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef anoniemm het volgende:
[..]
Wat een fucking bullshit zeg, geen zin om der allemaal op in te gaan maar xbox steekt op 8/10 vlakken boven PS uit.
8 op de 10?quote:Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef anoniemm het volgende:
[..]
Wat een fucking bullshit zeg, geen zin om der allemaal op in te gaan maar xbox steekt op 8/10 vlakken boven PS uit.
QFTquote:Op maandag 29 september 2008 21:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
je hebt gewoon geen tegenargumenten, en een groot deel ervan zijn gewoon feiten
quote:Op maandag 29 september 2008 21:07 schreef anoniemm het volgende:
ik heb ze al eerder uitgelegd, en je doet alsof je ze niet gezien heb en kletst er met je ps praatjes erover heen.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:07 schreef anoniemm het volgende:
NIIIIIET DOEN.
Koop dan een xbox360 ofzo maar de PS3 is echt dikke baggerstront.
quote:Op maandag 29 september 2008 10:05 schreef anoniemm het volgende:
maar als je alles bij elkaar neemt: 360 > ps3
het zou leuk zijn als je ook alle berichten quotte van me in dit topic, grapjurk.quote:Op maandag 29 september 2008 21:09 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Oh, ok ff lezen dan maar.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt zelf geen geld voor een ps3? Of je hebt geen argumenten meer? Ik ga morgen ook een ps3 halen, mede vanwege de blu-ray mogelijkheid en de spellen die er op uit komen bevallen mij en daar hoef ik geen xbox voor te hebben. Dat het ding duur is klopt maar je krijgt er ook meer dan genoeg voor terug. Verder is het persoonlijk. Heb hiervoor ook een ps1 en 2 gehad en ga nu gewoon verder met een ps3, dat is dan geen echte reden maar zo werkt het voor veel mensen wel.quote:Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef anoniemm het volgende:
[..]
Mja prima hoor, maar of ik er geen held voor (over) heb doet niet ter zake.quote:Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen geld voor een ps3? Of je hebt geen argumenten meer? Ik ga morgen ook een ps3 halen, mede vanwege de blu-ray mogelijkheid en de spellen die er op uit komen bevallen mij en daar hoef ik geen xbox voor te hebben. Dat het ding duur is klopt maar je krijgt er ook meer dan genoeg voor terug. Verder is het persoonlijk. Heb hiervoor ook een ps1 en 2 gehad en ga nu gewoon verder met een ps3, dat is dan geen echte reden maar zo werkt het voor veel mensen wel.
ja, het steekt er boven uit als je alleen maar offline zonder HD wilt spelen, zonder accessoires en zonder opslagmogelijkhedenquote:Op maandag 29 september 2008 21:14 schreef anoniemm het volgende:
[..]
Mja prima hoor, maar of ik er geen held voor (over) heb doet niet ter zake.
Het punt is is dat de prijs van een console van degelijk HEEL belangrijk is. En xbox steekt hier met kop en schouders bovenuit..
Hence, waarom verkoopt de xbox veel beter dan de ps? precies, de lagere prijs
De wii is ook goedkoper en verkoopt veeeeeel meer maar die kan ook niet tippen aan de PS3, your point?quote:Op maandag 29 september 2008 21:14 schreef anoniemm het volgende:
[..]
Mja prima hoor, maar of ik er geen held voor (over) heb doet niet ter zake.
Het punt is is dat de prijs van een console van degelijk HEEL belangrijk is. En xbox steekt hier met kop en schouders bovenuit..
De xbox krijgt nu standaard 60GB erbij.quote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
ja, het steekt er boven uit als je alleen maar offline zonder HD wilt spelen, zonder accessoires en zonder opslagmogelijkheden
Nouja zoals gezegd, mede door die 68% uitval , verkopen ze nu eenmaal beter, omdat het verrekt zonde is om een kast vol spellen te hebben maar geen console, dus zullen vele mensen hem ook kopen om hun defecte toestel te vervangen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:14 schreef anoniemm het volgende:
Genoeg bundels waar je games met de 360 bijgeleverd krijgt. Gewoon ff zoeken. Bol.com of consoleshop bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:44 schreef Sjibble het volgende:
Ik kocht mijn ps3 voor 400 euro incl 2 games
Games waren toen samen 130 euro
400-130 = 270
Dus ik kwam er al heel ver mee, en waren mijn doekoes meer dan waard. Terwijl de 360 geen game krijgt bijgeleverd?
68%??? Get real.quote:Op maandag 29 september 2008 22:38 schreef klipper het volgende:
[..]
Nouja zoals gezegd, mede door die 68% uitval , verkopen ze nu eenmaal beter, omdat het verrekt zonde is om een kast vol spellen te hebben maar geen console, dus zullen vele mensen hem ook kopen om hun defecte toestel te vervangen.
en de garantie van 3 jaar geld trouwens alleen voor de rod en niet voor het overige.
34% dan, maar alsnog teveelquote:
Dat van de iTunes playlist weet ik niet, zegt me niks.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:07 schreef boskameel het volgende:
Hmm, ik wil ook een console kopen, omdat ik nu een iMac heb waar gamen toch lastiger op is. Ik twijfel dus tussen een xbox 360 en een ps3.
Eerst neigde ik meer naar de ps3 kant, omdat ik gelezen had dat je je itunes playlist - ps3 kon koppelen via wifi. Maar je kunt een ps3 toch niet "minder" legale games laten draaien wat op de xbox wel kan?
Ik vind de ps3 wel weer veel strakker eruit zien qua design als de xbox, maar de games zijn zo duur.
En kan je met de ps3 zonder extra kosten online games spelen?
68% is inderdaad onzin, je hebt 'maar' een kans van 1 op 3 om met een kapotte xbox60 te blijven zitten.quote:
Xbox 360 is gewoon gratis hoor om online te kunnen spelen, zo ver ik weet. Je moet alleen wel natuurlijk ergens een verbinding in de buurt hebben...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat van de iTunes playlist weet ik niet, zegt me niks.
Ps3 is nog niet gehackt, XBox wel ( gratis branden en spelen maar, vriend is wel 1x geband= nieuwe xbox kopen )
Als je een creditcard hebt kan je in het buitenland je games kopen +/- 38 euro, en ja de Ps3 ziet er botergeil uit en de xbox bagger.
PS3 = gratis online, xbox = iets van 6 euro per maand dacht ik.
kijk jou eens mongool zijnquote:Op maandag 29 september 2008 22:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
kijk hem is alle kleine argumentjes bij elkaar sprokkelen omdat ie gewoon keihard uitgeluld is na me eerste post, schattig![]()
Iddquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef Spacekitten het volgende:
[..]
Xbox 360 is gewoon gratis hoor om online te kunnen spelen, zo ver ik weet. Je moet alleen wel natuurlijk ergens een verbinding in de buurt hebben...
En volgens mij is de ps3 echt weer zo iets waar je gewoon veel betaald voor het design. Als je een goede tv hebt (die de meeste hardcore gamer echt wel zal hebben) is het vershil nogal klein. Daarbij ik weet niet hoe het is met de ps3, maar de gamerpoints van de 360 zijn verslavend, je wordt er doorgemotiveerd en daarbij ben ik dol op de arcade games die je bij de 360 kan verkrijgen voor een klein bedragje (en je hebt geen crditkaart nodig ofzo!)
Dat is allang niet meer zo. dat er zoveel 360's stukgaan...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
68% is inderdaad onzin, je hebt 'maar' een kans van 1 op 3 om met een kapotte xbox60 te blijven zitten.
http://gizmodo.com/gadget(...)retailers-271487.php
Dat de zogenaamde Red Ring of Death van de Xbox 360 veel voorkomt is geen verrassing. Maar uit een nieuw rapport blijkt dat wel 68% van de geproduceerde consoles niet goed werkten.quote:
Dat is dan hooguit voor de huidige generatiequote:Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
68% is inderdaad onzin, je hebt 'maar' een kans van 1 op 3 om met een kapotte xbox60 te blijven zitten.
http://gizmodo.com/gadget(...)retailers-271487.php
Maar dan heb je wel een uitstekend werkend netwerk, itt sony's, waar veel mensen op zitten te zeiken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:38 schreef DenkaanHenk het volgende:
360 online moet je 60 euro per jaar betalen, dat is wel het geld van een game. En op de PS3 is het gratis.
Noem eens voorbeelden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:50 schreef Verluste het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een uitstekend werkend netwerk, itt sony's, waar veel mensen op zitten te zeiken.
Xbox Live is hetzelfde als PSNquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:50 schreef Verluste het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een uitstekend werkend netwerk, itt sony's, waar veel mensen op zitten te zeiken.
Ja echt ge-wel-dig (sarcasme)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:37 schreef Sjibble het volgende:
PS3 wint, gezien er geen tegenargumenten zijn.
TS, neem de PS3, dat ding is geweldig.
Vooral goed als je blu-ray wilt kijken, want aan zo'n speler ben je vaak ook een fortuin aan kwijt.
Geef dan ook gelijk even door dat niet alle versies van de xbox 360 een hdmi uitgang hebben, ofwel de 1080p zal via xbox niet of nauwelijks gebruikt worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:45 schreef Spacefreek het volgende:
Overeenkomsten PS3 en xbox 360:
-Beiden geven signalen af in 1080p via hdmi
quote:Op maandag 29 september 2008 17:02 schreef Sjibble het volgende:
Om wel even duidelijk te maken dat de xbox 2 cores heeft die op 3Ghz draaien, terwijl de PS3 Cell processor er 7 op 3Ghz heeft draaien (Cell = gefaalde octocore, waarbij er maar 7 het doen ). Toch 3x zoveel rekenkracht
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:03 schreef DenkaanHenk het volgende:
Komt verandering in als Killzone 2 uitkomt hoor, dat word de game met de mooiste graphics ooit.
Kletskoek echt waar, er zijn zoveel vergelijkingsfilmpjes te vinden waar keer op keer uit blijkt dat ze grafisch even mooi zijn, in een paar gevallen wint zelfs de 360 het.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:03 schreef klipper het volgende:
De wii moet je aan kleuters overlaten.
De xbox 360 heb ik erbij voor de spellen welke niet op de ps3 uitkomen, maar welke ik wel wilt hebben.
Grafisch vind ik de ps3 veel mooier, bijkomend voordeel is dat je gelijk een blue ray speler hebt.
Wel is het jammer dat ze de super audio cd niet meer toepassen in de huidige productieserie.
De prijs van de spellen zijn voor beide consoles vrijwel identiek.
Hij zegt dat hij ze allebei heeft oppenheimer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:20 schreef Verluste het volgende:
[..]
Kletskoek echt waar, er zijn zoveel vergelijkingsfilmpjes te vinden waar keer op keer uit blijkt dat ze grafisch even mooi zijn, in een paar gevallen wint zelfs de 360 het.
Domme sony-fanboys
Ook niet zo gek als ze gemaakt zijn voor de 360 en dan geport worden naar de PS3.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:20 schreef Verluste het volgende:
[..]
Kletskoek echt waar, er zijn zoveel vergelijkingsfilmpjes te vinden waar keer op keer uit blijkt dat ze grafisch even mooi zijn, in een paar gevallen wint zelfs de 360 het.
Domme sony-fanboys
Lezen is ook een vak.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:20 schreef Verluste het volgende:
[..]
Domme sony-fanboys
Het gaat mij er niet om of je 2 Xbox360's hebt, je maakt de 360 zwart waar dat niet juist is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:21 schreef klipper het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak.
[ link | afbeelding ]
Het punt is dat hij een xbox360 en een ps3 heeft, dus hij kan het makkelijk vergelijken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:43 schreef Verluste het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of je 2 Xbox360's hebt, je maakt de 360 zwart waar dat niet juist is.
anyways
[ afbeelding ]
Die tweede is er dus voor het geval de andere weer eens retour moet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:43 schreef Verluste het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of je 2 Xbox360's hebt, je maakt de 360 zwart waar dat niet juist is.
anyways
[ afbeelding ]
Die pic die je post slaat alleen maar op jezelfquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:43 schreef Verluste het volgende:
[..]
anyways
[ afbeelding ]
Wii is een sportmachinequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef spy08 het volgende:
De tt is een vanzelfsprekendheid. Dus iedereen die met teksten komt als " DE XBOX IS THA BOMB!!! " die spoort gewoon niet en moet een pilletje nemen want PS3 is het enige wat op console gebied naast de WII roeleert.
Je bedoelt jezelf nu?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:07 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Die pic die je post slaat alleen maar op jezelf
Ik kan het nier meer eens met je zijn. Kut dure dingen met kankerkwaliteit. Ze zijn alleen zo duur door dat apple tekentje.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:09 schreef Andyy het volgende:
Ipod
Ipod is voor kansloze meelopers die geen kwaliteitsgeluid willen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |