Ps3 is een betere mediasysteem, je kan er ook Linux opzetten en dat als mediasysteem gebruikenquote:Op zondag 28 september 2008 21:31 schreef Treces het volgende:
[..]
Het probleem van de DVDs heeft de Xbox van nu niet meer
de Xbox is koeler (volgens mij ergens ooit gelezen) dan de PS3
Dus wat dat betreft..Overigens is de Xbox ook een heel media-systeem in je woonkamer!
Wie gebruikt er nou Linux xD Get realquote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ps3 is een betere mediasysteem, je kan er ook Linux opzetten en dat als mediasysteem gebruiken
bron?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:09 schreef Andyy het volgende:
Ipod is voor kansloze meelopers die geen kwaliteitsgeluid willen
Ga het verschil maar eens luisteren met een Cowon-speler bijvoorbeeld..quote:
de goedkoopste versie heeft niet eens HDMI (alleen belangrijk als je een HD tv hebt)quote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef anoniemm het volgende:
Xbox is nu 150 euro..
Betere online ondersteuning
Betere (MEER) gamesaanbod
Xbox is net zo verouderd als de PS3 hoor, kwa prestaties v/d hardware zitten ze op hetzelfde niveau.
Lijkt me duidelijk?
Blijkt uit...?quote:PS3 heeft gewoon de kwaliteit.
Knap dat je Forza 3 hebtquote:Het is net welke games je leuk vind. Gran Turismo is PS3 only.
Heb je wel Forza 3, maar die zal niet eens in de buurt komen van GT5.
Omdat je de controls van 1 game hebt gehad moet je een heel console afkraken?quote:De xbox controller lag lekker in de hand, en er waren ook wel leuke games voor de xbox (oude).
Controls waren niet zo slecht, maar toen ik motorstorm zag, schrok ik wel van de kwaliteit.
Argumenten?quote:De xbox sprak me sowieso niet echt aan, hij kwam een beetje cheap over
De PS3 heeft nooit een start gehadquote:Tuurlijk ben ik PRO-PS3, en daarom had ik em ook gekozen.
xbox had echt een brakke start met zn mankementen.
PS3 fanboy xDquote:Op maandag 29 september 2008 17:02 schreef Sjibble het volgende:
PS3 heeft wel topgames:
Uncharted
Ratchet and Clank
Pure
Devil May Cry 4
Gran Turismo 5 (2009)
Little Big Planet
PS3 heeft gewoon de kwaliteit.
Ik heb eerst een FullHD tv gekocht, en toen de PS3.
PS3 op een SD TV is gewoon brak.
Het is net welke games je leuk vind. Gran Turismo is PS3 only.
Heb je wel Forza 3, maar die zal niet eens in de buurt komen van GT5.
Ik zou zeggen, zoek mensen met een XBOX360 en een PS3, of ga naar een gamehall met die consoles en bepaal zelf wat je wilt.
In de ikea stonden ze allebei op een 26 inch HD-Ready
De xbox controller lag lekker in de hand, en er waren ook wel leuke games voor de xbox (oude).
Controls waren niet zo slecht, maar toen ik motorstorm zag, schrok ik wel van de kwaliteit.
En een 720p televisie voldoet, gezien er niet zo bijster veel games zijn die op 1080p draaien...
De xbox sprak me sowieso niet echt aan, hij kwam een beetje cheap over
Ik zou zeggen, probeer et zelf es.
Tuurlijk ben ik PRO-PS3, en daarom had ik em ook gekozen.
xbox had echt een brakke start met zn mankementen.
Eerst even wat schoolopdrachten afmaken, als ik dan zin heb zoek ik de specs op van beide consoles en pleur ik die hier wel even neer. Om wel even duidelijk te maken dat de xbox 2 cores heeft die op 3Ghz draaien, terwijl de PS3 Cell processor er 7 op 3Ghz heeft draaien (Cell = gefaalde octocore, waarbij er maar 7 het doen ). Toch 3x zoveel rekenkracht
Doe niet zo hypocriet. Jij bent hier de grootste XBOX360 fanaat.quote:Op maandag 29 september 2008 17:50 schreef Verluste het volgende:
[..]
PS3 fanboy xD
Veel spellen die je noemt zijn/komen ook de veel goedkopere 360. Je lukt echt uit je nek sony-fanboy.
Dat betekent toch niet dat ik sony-fanboys mag aanpakken?quote:Op maandag 29 september 2008 17:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet. Jij bent hier de grootste XBOX360 fanaat.
Weet je zelf wel wat je hier schrijft?quote:Op maandag 29 september 2008 17:52 schreef Verluste het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat ik sony-fanboys mag aanpakken?
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 17:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Weet je zelf wel wat je hier schrijft?
Weet je het zeker?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |