Het punt is dat hij een xbox360 en een ps3 heeft, dus hij kan het makkelijk vergelijken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:43 schreef Verluste het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of je 2 Xbox360's hebt, je maakt de 360 zwart waar dat niet juist is.
anyways
[ afbeelding ]
Die tweede is er dus voor het geval de andere weer eens retour moet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:43 schreef Verluste het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of je 2 Xbox360's hebt, je maakt de 360 zwart waar dat niet juist is.
anyways
[ afbeelding ]
Die pic die je post slaat alleen maar op jezelfquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:43 schreef Verluste het volgende:
[..]
anyways
[ afbeelding ]
Wii is een sportmachinequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef spy08 het volgende:
De tt is een vanzelfsprekendheid. Dus iedereen die met teksten komt als " DE XBOX IS THA BOMB!!! " die spoort gewoon niet en moet een pilletje nemen want PS3 is het enige wat op console gebied naast de WII roeleert.
Je bedoelt jezelf nu?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:07 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Die pic die je post slaat alleen maar op jezelf
Ik kan het nier meer eens met je zijn. Kut dure dingen met kankerkwaliteit. Ze zijn alleen zo duur door dat apple tekentje.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:09 schreef Andyy het volgende:
Ipod
Ipod is voor kansloze meelopers die geen kwaliteitsgeluid willen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |