De wii is ook goedkoper en verkoopt veeeeeel meer maar die kan ook niet tippen aan de PS3, your point?quote:Op maandag 29 september 2008 21:14 schreef anoniemm het volgende:
[..]
Mja prima hoor, maar of ik er geen held voor (over) heb doet niet ter zake.
Het punt is is dat de prijs van een console van degelijk HEEL belangrijk is. En xbox steekt hier met kop en schouders bovenuit..
Hence, waarom verkoopt de xbox veel beter dan de ps? precies, de lagere prijs
De xbox krijgt nu standaard 60GB erbij.quote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
ja, het steekt er boven uit als je alleen maar offline zonder HD wilt spelen, zonder accessoires en zonder opslagmogelijkheden
Nouja zoals gezegd, mede door die 68% uitval , verkopen ze nu eenmaal beter, omdat het verrekt zonde is om een kast vol spellen te hebben maar geen console, dus zullen vele mensen hem ook kopen om hun defecte toestel te vervangen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:14 schreef anoniemm het volgende:
Hence, waarom verkoopt de xbox veel beter dan de ps? precies, de lagere prijs
Genoeg bundels waar je games met de 360 bijgeleverd krijgt. Gewoon ff zoeken. Bol.com of consoleshop bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:44 schreef Sjibble het volgende:
Ik kocht mijn ps3 voor 400 euro incl 2 games
Games waren toen samen 130 euro
400-130 = 270
Dus ik kwam er al heel ver mee, en waren mijn doekoes meer dan waard. Terwijl de 360 geen game krijgt bijgeleverd?
68%??? Get real.quote:Op maandag 29 september 2008 22:38 schreef klipper het volgende:
[..]
Nouja zoals gezegd, mede door die 68% uitval , verkopen ze nu eenmaal beter, omdat het verrekt zonde is om een kast vol spellen te hebben maar geen console, dus zullen vele mensen hem ook kopen om hun defecte toestel te vervangen.
en de garantie van 3 jaar geld trouwens alleen voor de rod en niet voor het overige.
34% dan, maar alsnog teveelquote:
Dat van de iTunes playlist weet ik niet, zegt me niks.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:07 schreef boskameel het volgende:
Hmm, ik wil ook een console kopen, omdat ik nu een iMac heb waar gamen toch lastiger op is. Ik twijfel dus tussen een xbox 360 en een ps3.
Eerst neigde ik meer naar de ps3 kant, omdat ik gelezen had dat je je itunes playlist - ps3 kon koppelen via wifi. Maar je kunt een ps3 toch niet "minder" legale games laten draaien wat op de xbox wel kan?
Ik vind de ps3 wel weer veel strakker eruit zien qua design als de xbox, maar de games zijn zo duur.
En kan je met de ps3 zonder extra kosten online games spelen?
68% is inderdaad onzin, je hebt 'maar' een kans van 1 op 3 om met een kapotte xbox60 te blijven zitten.quote:
Xbox 360 is gewoon gratis hoor om online te kunnen spelen, zo ver ik weet. Je moet alleen wel natuurlijk ergens een verbinding in de buurt hebben...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat van de iTunes playlist weet ik niet, zegt me niks.
Ps3 is nog niet gehackt, XBox wel ( gratis branden en spelen maar, vriend is wel 1x geband= nieuwe xbox kopen )
Als je een creditcard hebt kan je in het buitenland je games kopen +/- 38 euro, en ja de Ps3 ziet er botergeil uit en de xbox bagger.
PS3 = gratis online, xbox = iets van 6 euro per maand dacht ik.
kijk jou eens mongool zijnquote:Op maandag 29 september 2008 22:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
kijk hem is alle kleine argumentjes bij elkaar sprokkelen omdat ie gewoon keihard uitgeluld is na me eerste post, schattig![]()
Iddquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef Spacekitten het volgende:
[..]
Xbox 360 is gewoon gratis hoor om online te kunnen spelen, zo ver ik weet. Je moet alleen wel natuurlijk ergens een verbinding in de buurt hebben...
En volgens mij is de ps3 echt weer zo iets waar je gewoon veel betaald voor het design. Als je een goede tv hebt (die de meeste hardcore gamer echt wel zal hebben) is het vershil nogal klein. Daarbij ik weet niet hoe het is met de ps3, maar de gamerpoints van de 360 zijn verslavend, je wordt er doorgemotiveerd en daarbij ben ik dol op de arcade games die je bij de 360 kan verkrijgen voor een klein bedragje (en je hebt geen crditkaart nodig ofzo!)
Dat is allang niet meer zo. dat er zoveel 360's stukgaan...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
68% is inderdaad onzin, je hebt 'maar' een kans van 1 op 3 om met een kapotte xbox60 te blijven zitten.
http://gizmodo.com/gadget(...)retailers-271487.php
Dat de zogenaamde Red Ring of Death van de Xbox 360 veel voorkomt is geen verrassing. Maar uit een nieuw rapport blijkt dat wel 68% van de geproduceerde consoles niet goed werkten.quote:
Dat is dan hooguit voor de huidige generatiequote:Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
68% is inderdaad onzin, je hebt 'maar' een kans van 1 op 3 om met een kapotte xbox60 te blijven zitten.
http://gizmodo.com/gadget(...)retailers-271487.php
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |