abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 29 september 2008 @ 18:08:44 #76
145146 Andyy
pi_62002195
bij de 360 zit je aan MS accessoires vast, PS3 kan je erop gooien wat je maar wilt
en als je een 360 wilt moet je er maar rekening houden dat je 360 een RROD krijgt
  maandag 29 september 2008 @ 18:10:58 #77
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_62002226
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:04 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Weet je het zeker?
Zegt ie toch ?
  maandag 29 september 2008 @ 18:12:15 #78
220026 Treces
pi_62002249
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:08 schreef Andyy het volgende:
bij de 360 zit je aan MS accessoires vast, PS3 kan je erop gooien wat je maar wilt
en als je een 360 wilt moet je er maar rekening houden dat je 360 een RROD krijgt
Die accesoires maakt van de 360 een exclusief iets

Ik heb nu al ruim 3 jaar een 360 en ik heb geen RROD gehad..

Sadness

[ Bericht 0% gewijzigd door Treces op 29-09-2008 18:59:55 ]
pi_62002260
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:10 schreef Treces het volgende:

[..]

Zegt ie toch ?
Ben je z,n vriendje.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_62002293
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:12 schreef Treces het volgende:

[..]

Die accesoires maakt van de 360 een exclusief iets

Ik heb nu al ruim 3 jaar een 360 en ik heb een RROD gehad..

Sadness
Hij zegt toch dat je rekening moet houden met een RROD en nu geef je zelfs toe dat je er 1 hebt gehad.
pi_62002313
Ben zelf van Xbox 360 naar PS3 gegaan na een 360 te hebben gehad sinds de release date.
Wat was dat een kanker slecht ding zeg, koop nooit meer een microsoft console.

PS3 is een grote brok kwaliteit, games en functies
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  maandag 29 september 2008 @ 18:21:39 #82
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_62002451
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:15 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ben zelf van Xbox 360 naar PS3 gegaan na een 360 te hebben gehad sinds de release date.
Wat was dat een kanker slecht ding zeg, koop nooit meer een microsoft console.

PS3 is een grote brok kwaliteit, games en functies
De 360 is juist een grote brok kwaliteit, games en functies. Dat jij nou een slechte ervaring er mee hebt gehad wilt niet zeggen dat het meteen een rukding is.

PS3 is meer een veredelde blu-ray speler dan een console, die als console nog veels te duur is ook.
Dasvidanja
  maandag 29 september 2008 @ 18:22:31 #83
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_62002467
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:08 schreef Andyy het volgende:
Die kinderziektes zijn allang verholpen...
En de PS3 heeft ook zijn foutjes.
Dasvidanja
  maandag 29 september 2008 @ 18:59:45 #84
220026 Treces
pi_62003289
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:14 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Hij zegt toch dat je rekening moet houden met een RROD en nu geef je zelfs toe dat je er 1 hebt gehad.
De G vergeten
pi_62003780
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:21 schreef Verluste het volgende:

[..]

De 360 is juist een grote brok kwaliteit, games en functies. Dat jij nou een slechte ervaring er mee hebt gehad wilt niet zeggen dat het meteen een rukding is.

PS3 is meer een veredelde blu-ray speler dan een console, die als console nog veels te duur is ook.
De 360 is geen brok kwaliteit, de nieuwste mobos krijgen net zo goed RROD, minder, maar nog steeds kans.
accessoires ook zo'n mooi verhaal, die moeten van microsoft zijn,
dus wil je een wireless headset? Kopen bij MS voor 50,-
Oh je wilt een grotere hdd? Alleen die van ons voor 120,-
Je wilt zelfs een webcam gebruiken!? alleen onze 360 cam voor 50,- !

PS3 met zijn accessoires, heb je het liggen dan kun je het bijna altijd gewoon gebruiken op dat ding
Headsetje? Gewoon syncen, maakt niet uit welk merk. Ow je hebt nog een webcam liggen? Plug it in!
Je hebt een grotere hdd voor een spotprijs gevonden? Insert here!

Dan komen we bij het onderdeel media center,
Hoeveel codecs ondersteunt de 360, 3? PS3: plug it in en play it! Muziek codecs, video codes man er wordt zoveel ondersteunt. HD films op de 360 was ook zo fantastisch, dan mocht je een USB HD speler aanschaffen van 100,- +. En dan was het alleen voor films! Want games op de 360 moeten nog steeds geperst worden op het 8 GB schijfje wat gewoon veelste klein is. Blu Ray, wat zou het zijn? 25GB aan disc ruimte voor een game? Kan zoveel meer op, en zeker bij de PS3 exclusives ga je dit echt merken.
Plus nog eens dat je als linux fanaat er op kunt zetten, top! En dan die games die er al zijn en nog gaan komen, waar wacht jij op? Gears 2? Die ene game speel ik wel bij een vriend. Die hele waslijst PS3 games die eraan zitten te komen kun je gewoon niet onderuit. Online gamen dito, dit is gewoon hetzelfde als op de 360 met friendslist en een PS Store met dezelfde demos en content, en die multiplayer is gratis he, geen gelul met maanden play time kopen maar gewoon meteen online. Waar betaal je voor bij die 360 Gold? Dat je matches gehost worden op een host server? NOT, er wordt gewoon een speler gekozen die de host is. Dus eerlijk,waar betaal je in godsnaam voor. Arcade games ook, het merendeel is oude snes kankerzooi, nee dan de ps3 met volwaardige games in zijn store voor een spotprijs met een arcade gehalte.

PS3 is de next generation, xbox is al aan het verouderen en dat zie je zelf ook wel.

Dus om even terug te komen op je quote,

De 360 is juist een grote brok kwaliteit, games en functies.
Kwaliteit? Not, lees hierboven maar.
Games, zat games, en ze komen ook nog is bijna allemaal op de PS3
* remember saints row, DE 360 exclusive?
Functies? Welke functies? De 360 heeft geeneens 10% van de functies die de PS3 heeft!

Dat jij nou een slechte ervaring er mee hebt gehad wilt niet zeggen dat het meteen een rukding is.

Dat een paar miljoen mensen er een slechte ervaring mee hebben bevestigt dat het een ruk ding is.

Dure console, ja zeker, 400 eurotjes, but then i can afford it. Maar dan heb je echt een top console met echt alles erop en eraan.

Het is simpel, heb je weinig geld en wil je toch leuk gamen,
neem een xdoosje voor 150,-
Wl je echt de full next generation experience, en heb je geld en een full HD tv?

PS3

[ Bericht 0% gewijzigd door Dutch_Nelson op 29-09-2008 20:14:20 ]
pi_62003796
Zo, kan Verluste weer met fanboy tegenargumentjes komen, heeft hij ook weer wat te doen.
pi_62004010
In mijn tijd kocht je gewoon een ATARi 2600
  FOK!fotograaf maandag 29 september 2008 @ 20:12:53 #88
145146 Andyy
pi_62005637
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:22 schreef Verluste het volgende:

[..]

Die kinderziektes zijn allang verholpen...
En de PS3 heeft ook zijn foutjes.
zoals ?
geen hardware problemen
pi_62006854
360 is troep, klaar. Het gaat kapot het loopt altijd vast, das bij iedereen zo in mijn omgeving. Inclusief ik zelf.

PS3 is gewoon veel beter, veel betere kwaliteit. Playstation bestaat ook veel langer dan de Xbox, mensen die 360 fanboy zijn zijn te arm om een PS3 te kopen. Dus gaan ze de PS3 afzeiken, zwak hoor...
pi_62007047
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

De 360 is geen brok kwaliteit, de nieuwste mobos krijgen net zo goed RROD, minder, maar nog steeds kans.
accessoires ook zo'n mooi verhaal, die moeten van microsoft zijn,
dus wil je een wireless headset? Kopen bij MS voor 50,-
Oh je wilt een grotere hdd? Alleen die van ons voor 120,-
Je wilt zelfs een webcam gebruiken!? alleen onze 360 cam voor 50,- !

PS3 met zijn accessoires, heb je het liggen dan kun je het bijna altijd gewoon gebruiken op dat ding
Headsetje? Gewoon syncen, maakt niet uit welk merk. Ow je hebt nog een webcam liggen? Plug it in!
Je hebt een grotere hdd voor een spotprijs gevonden? Insert here!

Dan komen we bij het onderdeel media center,
Hoeveel codecs ondersteunt de 360, 3? PS3: plug it in en play it! Muziek codecs, video codes man er wordt zoveel ondersteunt. HD films op de 360 was ook zo fantastisch, dan mocht je een USB HD speler aanschaffen van 100,- +. En dan was het alleen voor films! Want games op de 360 moeten nog steeds geperst worden op het 8 GB schijfje wat gewoon veelste klein is. Blu Ray, wat zou het zijn? 25GB aan disc ruimte voor een game? Kan zoveel meer op, en zeker bij de PS3 exclusives ga je dit echt merken.
Plus nog eens dat je als linux fanaat er op kunt zetten, top! En dan die games die er al zijn en nog gaan komen, waar wacht jij op? Gears 2? Die ene game speel ik wel bij een vriend. Die hele waslijst PS3 games die eraan zitten te komen kun je gewoon niet onderuit. Online gamen dito, dit is gewoon hetzelfde als op de 360 met friendslist en een PS Store met dezelfde demos en content, en die multiplayer is gratis he, geen gelul met maanden play time kopen maar gewoon meteen online. Waar betaal je voor bij die 360 Gold? Dat je matches gehost worden op een host server? NOT, er wordt gewoon een speler gekozen die de host is. Dus eerlijk,waar betaal je in godsnaam voor. Arcade games ook, het merendeel is oude snes kankerzooi, nee dan de ps3 met volwaardige games in zijn store voor een spotprijs met een arcade gehalte.

PS3 is de next generation, xbox is al aan het verouderen en dat zie je zelf ook wel.

Dus om even terug te komen op je quote,

De 360 is juist een grote brok kwaliteit, games en functies.
Kwaliteit? Not, lees hierboven maar.
Games, zat games, en ze komen ook nog is bijna allemaal op de PS3
* remember saints row, DE 360 exclusive?
Functies? Welke functies? De 360 heeft geeneens 10% van de functies die de PS3 heeft!

Dat jij nou een slechte ervaring er mee hebt gehad wilt niet zeggen dat het meteen een rukding is.

Dat een paar miljoen mensen er een slechte ervaring mee hebben bevestigt dat het een ruk ding is.

Dure console, ja zeker, 400 eurotjes, but then i can afford it. Maar dan heb je echt een top console met echt alles erop en eraan.

Het is simpel, heb je weinig geld en wil je toch leuk gamen,
neem een xdoosje voor 150,-
Wl je echt de full next generation experience, en heb je geld en een full HD tv?

PS3
Wat een fucking bullshit zeg, geen zin om der allemaal op in te gaan maar xbox steekt op 8/10 vlakken boven PS uit.
  FOK!fotograaf maandag 29 september 2008 @ 21:01:24 #91
145146 Andyy
pi_62007166
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef anoniemm het volgende:

[..]

Wat een fucking bullshit zeg, geen zin om der allemaal op in te gaan maar xbox steekt op 8/10 vlakken boven PS uit.
je hebt gewoon geen tegenargumenten, en een groot deel ervan zijn gewoon feiten
pi_62007201
quote:

[..]

8 op de 10?
DAT noem ik fucking bullshit, kom maar eens met *goede* argumenten want je had net zo goed niet kunnen posten.
pi_62007301
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:01 schreef Andyy het volgende:

[..]

je hebt gewoon geen tegenargumenten, en een groot deel ervan zijn gewoon feiten
QFT
pi_62007342
ik heb ze al eerder uitgelegd, en je doet alsof je ze niet gezien heb en kletst er met je ps praatjes erover heen.
pi_62007410
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:07 schreef anoniemm het volgende:
ik heb ze al eerder uitgelegd, en je doet alsof je ze niet gezien heb en kletst er met je ps praatjes erover heen.
Oh, ok ff lezen dan maar.
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:07 schreef anoniemm het volgende:
NIIIIIET DOEN.
Koop dan een xbox360 ofzo maar de PS3 is echt dikke baggerstront.
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:05 schreef anoniemm het volgende:
maar als je alles bij elkaar neemt: 360 > ps3

pi_62007413
/yawn uit dat stukje van je zie ik zo al 5-6 dingen die fucking bullshit zijn en je wilt gewoon niet zien dat die beter zijn op de xbox, prima hoor maar ik dan verder geen zin de discussie aan te gaan.
pi_62007437
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:09 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Oh, ok ff lezen dan maar.
[..]

[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ]
het zou leuk zijn als je ook alle berichten quotte van me in dit topic, grapjurk.
Maar laat maar, als je nu al zo lame gaat doen heb ik het al door...
doe gewoon niet zo triest dan.
pi_62007457
quote:

[..]

Je hebt zelf geen geld voor een ps3? Of je hebt geen argumenten meer? Ik ga morgen ook een ps3 halen, mede vanwege de blu-ray mogelijkheid en de spellen die er op uit komen bevallen mij en daar hoef ik geen xbox voor te hebben. Dat het ding duur is klopt maar je krijgt er ook meer dan genoeg voor terug. Verder is het persoonlijk. Heb hiervoor ook een ps1 en 2 gehad en ga nu gewoon verder met een ps3, dat is dan geen echte reden maar zo werkt het voor veel mensen wel.
pi_62007565
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je hebt zelf geen geld voor een ps3? Of je hebt geen argumenten meer? Ik ga morgen ook een ps3 halen, mede vanwege de blu-ray mogelijkheid en de spellen die er op uit komen bevallen mij en daar hoef ik geen xbox voor te hebben. Dat het ding duur is klopt maar je krijgt er ook meer dan genoeg voor terug. Verder is het persoonlijk. Heb hiervoor ook een ps1 en 2 gehad en ga nu gewoon verder met een ps3, dat is dan geen echte reden maar zo werkt het voor veel mensen wel.
Mja prima hoor, maar of ik er geen held voor (over) heb doet niet ter zake.
Het punt is is dat de prijs van een console van degelijk HEEL belangrijk is. En xbox steekt hier met kop en schouders bovenuit..
Hence, waarom verkoopt de xbox veel beter dan de ps? precies, de lagere prijs
  FOK!fotograaf maandag 29 september 2008 @ 21:35:06 #100
145146 Andyy
pi_62008296
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:14 schreef anoniemm het volgende:

[..]

Mja prima hoor, maar of ik er geen held voor (over) heb doet niet ter zake.
Het punt is is dat de prijs van een console van degelijk HEEL belangrijk is. En xbox steekt hier met kop en schouders bovenuit..
Hence, waarom verkoopt de xbox veel beter dan de ps? precies, de lagere prijs
ja, het steekt er boven uit als je alleen maar offline zonder HD wilt spelen, zonder accessoires en zonder opslagmogelijkheden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')