quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:23 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Mmmm, als je ziet dat er hier ook altijd maar 3 man rondkijken dan zijn er blijkbaar niet zoveel freaks om een aparte zender te legitimeren
Alsof alle tennisfans op Fok! komen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:23 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Mmmm, als je ziet dat er hier ook altijd maar 3 man rondkijken dan zijn er blijkbaar niet zoveel freaks om een aparte zender te legitimeren
Het lijkt alsof Federer zelf ook vindt dat er een nieuwe fase in zijn carriere is aangebroken. Hij wil gewoon nog een paar Slams winnen en het lijkt alsof hij dat zijn enige doel heeft gemaakt (nou ja, Wimbledon en de spelen in Londen). Denk ik wel een goede, reële instelling.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
Van Federers officiële site:
ATP - ROGER LOSES FIRST MATCH
Andy Murray has beaten Roger 4-6, 6-2, 7-6(6) to reach the final of the World Tennis Championship in Abu Dhabi. Roger won the first set but Murray bounced back to complete the victory and set up a final against Nikolay Davydenko or Rafael Nadal.
"It's been a great start but unfortunately I couldn't come through in the end," said Roger. "But Andy's had a fantastic end to the year and he looks in great shape again."
Roger was happy to get a hard match at the start of his season and, despite last year not being his best, he would take the same again for 2009. "Hopefully I can just have another terrible year with only just the one grand slam and that will be just fine."
Uhm, ja, er was sarcasme. Sarcasme dat zijn vorige jaar verschrikkelijk was. Dat hij tevreden is met nog zo'n jaar is niet sarcastisch hoor...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
Het was natuurlijk sarcastisch bedoeld...
Reële instelling zou dat helemaal niet zijn. Hij moet gewoon 3 van de 4 slams kunnen winnen. RG wordt lastig met Nadal. Maar ik vind hem nog steeds favoriet voor de andere drie.
AO moet hij kunnen winnen, Wimbledon en US Open natuurlijk ook.
Hij stond vorig jaar gewoon in 3 finales en verliest in de halve finale van de AO dat kan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Uhm, ja, er was sarcasme. Sarcasme dat zijn vorige jaar verschrikkelijk was. Dat hij tevreden is met nog zo'n jaar is niet sarcastisch hoor...
En 3 slams winnen? Hij is op nog maar één Slam topfavoriet en dat maar net, in mijn ogen dan.
Mee eens. Mar het is wel gek, want hij doet zichzelf een beetje tekort als hij dat zicht. Then again, misschien probeert hij zichzelf bewust in een underdogpositie te plaatsen; dat doet hij wel vaker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Uhm, ja, er was sarcasme. Sarcasme dat zijn vorige jaar verschrikkelijk was. Dat hij tevreden is met nog zo'n jaar is niet sarcastisch hoor...
Je maakt er *top*favoriet van. Is Federer dan niet de favoriet op de AO en de US Open en, zo nee, wie dan wel? Nadal?quote:En 3 slams favouriet? Hij is op nog maar één Slam topfavoriet en dat maar net, in mijn ogen dan.![]()
Welke, Wimbledon en de US Open?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:19 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik klok Federer op 2 slams voor 2009.
dat weet ik natuurlijk niet. Gewoon 2 en ben dan ook wel benieuwd welke het gaan wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke, Wimbledon en de US Open?
Als hij er twee wint, denk ik dat het de AO en Wimbledon zijn.
Nee, maar ik bedoel wat je vermoedt.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dat weet ik natuurlijk niet. Gewoon 2 en ben dan ook wel benieuwd welke het gaan worden
Dat hij wat nieuws aan het proberen was, was wel duidelijk te zien. Dat doet hij ook vaker tijdens Exho's.quote:
Weinig boeiends/onverwachts, behalve dat hij denkt dat Nadal moeite gaat krijgen met de druk. Nadal lijkt mij persoonlijk daar totaal niet het type voor. Nadal is het type "verschijnt op de tennisbaan, doet zijn stinkende best en denkt en dat dag na dag, week na week, maand na maand". Lijkt me niet dat hij complexe gevoelens heeft over het tennis.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef robbydlr het volgende:
Federer is er klaar voor en wil zich revancheren!
Federer: "Niemand kan mij afschrijven"
Ik vind dat eerste citaat van Federer raar: "Ik heb genoeg mooie momenten in mijn loopbaan [...]"quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef robbydlr het volgende:
Federer is er klaar voor en wil zich revancheren!
Federer: "Niemand kan mij afschrijven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |