quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:23 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Mmmm, als je ziet dat er hier ook altijd maar 3 man rondkijken dan zijn er blijkbaar niet zoveel freaks om een aparte zender te legitimeren
Alsof alle tennisfans op Fok! komen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:23 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Mmmm, als je ziet dat er hier ook altijd maar 3 man rondkijken dan zijn er blijkbaar niet zoveel freaks om een aparte zender te legitimeren
Het lijkt alsof Federer zelf ook vindt dat er een nieuwe fase in zijn carriere is aangebroken. Hij wil gewoon nog een paar Slams winnen en het lijkt alsof hij dat zijn enige doel heeft gemaakt (nou ja, Wimbledon en de spelen in Londen). Denk ik wel een goede, reële instelling.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
Van Federers officiële site:
ATP - ROGER LOSES FIRST MATCH
Andy Murray has beaten Roger 4-6, 6-2, 7-6(6) to reach the final of the World Tennis Championship in Abu Dhabi. Roger won the first set but Murray bounced back to complete the victory and set up a final against Nikolay Davydenko or Rafael Nadal.
"It's been a great start but unfortunately I couldn't come through in the end," said Roger. "But Andy's had a fantastic end to the year and he looks in great shape again."
Roger was happy to get a hard match at the start of his season and, despite last year not being his best, he would take the same again for 2009. "Hopefully I can just have another terrible year with only just the one grand slam and that will be just fine."
Uhm, ja, er was sarcasme. Sarcasme dat zijn vorige jaar verschrikkelijk was. Dat hij tevreden is met nog zo'n jaar is niet sarcastisch hoor...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
Het was natuurlijk sarcastisch bedoeld...
Reële instelling zou dat helemaal niet zijn. Hij moet gewoon 3 van de 4 slams kunnen winnen. RG wordt lastig met Nadal. Maar ik vind hem nog steeds favoriet voor de andere drie.
AO moet hij kunnen winnen, Wimbledon en US Open natuurlijk ook.
Hij stond vorig jaar gewoon in 3 finales en verliest in de halve finale van de AO dat kan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Uhm, ja, er was sarcasme. Sarcasme dat zijn vorige jaar verschrikkelijk was. Dat hij tevreden is met nog zo'n jaar is niet sarcastisch hoor...
En 3 slams winnen? Hij is op nog maar één Slam topfavoriet en dat maar net, in mijn ogen dan.
Mee eens. Mar het is wel gek, want hij doet zichzelf een beetje tekort als hij dat zicht. Then again, misschien probeert hij zichzelf bewust in een underdogpositie te plaatsen; dat doet hij wel vaker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Uhm, ja, er was sarcasme. Sarcasme dat zijn vorige jaar verschrikkelijk was. Dat hij tevreden is met nog zo'n jaar is niet sarcastisch hoor...
Je maakt er *top*favoriet van. Is Federer dan niet de favoriet op de AO en de US Open en, zo nee, wie dan wel? Nadal?quote:En 3 slams favouriet? Hij is op nog maar één Slam topfavoriet en dat maar net, in mijn ogen dan.![]()
Welke, Wimbledon en de US Open?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:19 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik klok Federer op 2 slams voor 2009.
dat weet ik natuurlijk niet. Gewoon 2 en ben dan ook wel benieuwd welke het gaan wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke, Wimbledon en de US Open?
Als hij er twee wint, denk ik dat het de AO en Wimbledon zijn.
Nee, maar ik bedoel wat je vermoedt.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dat weet ik natuurlijk niet. Gewoon 2 en ben dan ook wel benieuwd welke het gaan worden
Dat hij wat nieuws aan het proberen was, was wel duidelijk te zien. Dat doet hij ook vaker tijdens Exho's.quote:
Weinig boeiends/onverwachts, behalve dat hij denkt dat Nadal moeite gaat krijgen met de druk. Nadal lijkt mij persoonlijk daar totaal niet het type voor. Nadal is het type "verschijnt op de tennisbaan, doet zijn stinkende best en denkt en dat dag na dag, week na week, maand na maand". Lijkt me niet dat hij complexe gevoelens heeft over het tennis.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef robbydlr het volgende:
Federer is er klaar voor en wil zich revancheren!
Federer: "Niemand kan mij afschrijven"
Ik vind dat eerste citaat van Federer raar: "Ik heb genoeg mooie momenten in mijn loopbaan [...]"quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef robbydlr het volgende:
Federer is er klaar voor en wil zich revancheren!
Federer: "Niemand kan mij afschrijven"
Ja, dan is het wel wat logischer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:39 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
FF: vond ik ook raar. Gok dat daar een "nog" in moet.
Dan zullen we er dat maar even aan toevoegen. Anders is het ook zo merkwaardig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:39 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
FF: vond ik ook raar. Gok dat daar een "nog" in moet.
hequote:649 Teletekst vr 09 jan
***ENNIS************************** 1/2
*** Murray verslaat Federer in Qatar
**De eindstrijd van het ATP-toernooi in
Doha gaat tussen Andy Murray en Andy
Roddick.De Schot won met 6-7 (6),6-2,
6-2 van Roger Federer en de Amerikaan
versloeg Gaël Monfils: 7-6 (1),3-6,6-3.
Het was voor Federer alweer zijn vijfde
nederlaag in zeven duels met Murray.De
Zwitser maakte het de titelverdediger
aanvankelijk nog wel lastig,maar nadat
hij de eerste set gewonnen had,was het
beste er wel af bij Federer.
Murray ging daarentegen alleen maar
beter spelen en sloeg winners vanuit
alle hoeken en standen.De gefrustreerde
Federer zag het met lede ogen aan en
won vanaf 2-2 in de tweede set nog maar
twee games.
Ja, maar tegen Murray niet. 5-2 voor Murray tegen Federer in onderlinge ontmoetingen.quote:
Misschien was hij ook wel een beetje bang om te verliezen. 2-5 is niet echt een mooie H2H. Maar goed, wat ik al eerder zei, hij kan alles natuurlijk goedmaken als hij op de AO van Murray wint.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef Angelof9 het volgende:
Hij zag er op het laatst ook niet uit of hij nog echt wat probeerde. Ik kreeg de indruk dat hij ergens aan het begin van de derde set zich al gewonnen gaf.
Ik vind juist dat hij vaak een setje goed speelt en er vervolgens 2 staat aan te klooien en verzuimd om de partij af te maken in 2 eenvoudige sets.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb die wedstrijd niet gezien, maar het gebeurt hem gewoon veel te vaak dat hij de wedstrijd volledig onder controle heeft en vervolgens verslapt, 6-2 5-2 voorstaan en dan nog een tie-break moeten spelen en dergelijke.
Uh, ja, dat zeg ikquote:Op zondag 11 januari 2009 16:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind juist dat hij vaak een setje goed speelt en er vervolgens 2 staat aan te klooien en verzuimd om de partij af te maken in 2 eenvoudige sets.
Wat jij in score omschrijft is vanuit gewonnen positie. Dan maakt hij het volgens mij wel redelijk goed af. We zijn het waarschijnlijk gewoon eens. Het lijkt de laatste jaren alsof hij de beroepsernst van Dick Norman heeft. Als hij dan ook zo'n leuk dagboek op zijn site zet, met leuke fotootjes vind ik het goed.quote:
Niet helemaal volgens mij. Jij zegt dat Federer vaak 6-2 5-2 voor komt te staan en dan verslapt, terwijl XL, in de zin van Extra Lars, zegt dat Federer al vanaf de tweede set begint te klooien. Ik vind overigens dat Federer inderdaad vaak zijn concentratie kwijt lijkt te zijn als hij een set en een break voor staat.quote:
Ja, dat was een voorbeeld, dit vind ik zijn voornaamste probleem:quote:Op zondag 11 januari 2009 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet helemaal volgens mij. Jij zegt dat Federer vaak 6-2 5-2 voor komt te staan en dan verslapt, terwijl XL, in de zin van Extra Lars, zegt dat Federer al vanaf de tweede set begint te klooien. Ik vind overigens dat Federer inderdaad vaak zijn concentratie kwijt lijkt te zijn als hij een set en een break voor staat.
Maar je zou zeggen dat hij dat zelf ook wel weet, zonde alleen dat hij er niets mee doet, want als je één ding zelf in de hand kunt houden is het wel het behouden van je concentratie...quote:Op zondag 11 januari 2009 14:05 schreef Chriz2k het volgende:
Hij heeft gewoon de concentratiespanne van een klein kind, hij speelt hoogstens één set volledig gefocust, daarna staat hij als een zoutzak op de baan.
Als hij de focus van Nadal zou hebben zou hij gewoon #1 staan.
Zou het kunnen dat hij het gewoon niet gewend is om zich te hoeven concenteren (ik bedoel, op een gegeven moment won hij bijna alles en had hij bijvoorbeeld 24 finales achter elkaar gewonnen) en dat dat nu nog doorwerkt? Je zou zeggen dat hij nu toch wel doorheeft dat hij er veel harder voor moet werken dan tot 2008.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Maar je zou zeggen dat hij dat zelf ook wel weet, zonde alleen dat hij er niets mee doet, want als je één ding zelf in de hand kunt houden is het wel het behouden van je concentratie...
Dat is waar, hij is er waarschijnlijk zijn hele leven mee weggekomen en 2008 was het eerste jaar dat dat niet meer lukte.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat hij het gewoon niet gewend is om zich te hoeven concenteren (ik bedoel, op een gegeven moment won hij bijna alles en had hij bijvoorbeeld 24 finales achter elkaar gewonnen) en dat dat nu nog doorwerkt? Je zou zeggen dat hij nu toch wel doorheeft dat hij er veel harder voor moet werken dan tot 2008.
Ja, precies. Hopelijk snapt hij het in 2009.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is waar, hij is er waarschijnlijk zijn hele leven mee weggekomen en 2008 was het eerste jaar dat dat niet meer lukte.
Haha, in dit geval was het gewoon een neutrale keuze onder het mom van: ''Ik moet toch iets!''quote:Op zondag 11 januari 2009 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies. Hopelijk snapt hij het in 2009.
Wat betekent die opgestokenduimposticon ook alweer? Zeker weer iets sarcastisch.Ik weet niet meer welk topic dat was.
Hé, dat is toevallig net mijn levensmotto!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, in dit geval was het gewoon een neutrale keuze onder het mom van: ''Ik moet toch iets!''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |