Chuck verhoudt zich tot The OC en Gossip Girl zoals Firefly zich verhoudt tot Buffy en Dollhouse.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Naar The O.C.? Ik kan de link niet helemaal leggenIk heb het niet heel vaak gezien af en toe een paar afleveringen, maar het zijn toch 2 totaal verschillende series
Nou ja behalve dat de Producer van beide shows dezelfde is..
Aparte reden.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:29 schreef Shadowcat het volgende:
Liever niet, dan gaat de mystiek eraf.
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:22 schreef Thetallguy het volgende:
Wow those 7 years of watching MacGuyver finally paid off
Dat zie ik ook al aankomen ja, ik dacht al dat ie zou gaan flashen bij een of ander telefoonnummer van ze pa ofzo, maar dat viel nog meequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Overigens denk ik voor 99% zeker te weten dat Chuck flasht op z'n eigen vader, dat is nu wel heel voor de hand liggend
Beste opmerking van season 2 tot nu toe.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:22 schreef Thetallguy het volgende:
Wow those 7 years of watching MacGuyver finally paid off
Ik ook, maar dat is waarschijnlijk alleen hun moeder geweest dan.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik dacht ook dat beide ouders waren omgekomen door een auto ongeluk.
Juist.quote:Op maandag 8 december 2008 16:19 schreef Thetallguy het volgende:
Ik denk een regelen als in 'schaken' 'hosselen' of 'versieren'
Ah, van dodgeball ken ik hemquote:Op woensdag 10 december 2008 23:24 schreef Seam het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0170550/
Coole aflevering inderdaad, ik hoop echt dat er nog iets opbloeit tussen Sarah en Chuck
Office Spacequote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef Mirel het volgende:
Je hoort hem te herkennen uit deze film en niet uit die 2.
[ afbeelding ]
Mmm, yeahhhhh ummmm.
Ohja, daar ken ik 'm stiekem ook wel van.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef Mirel het volgende:
Je hoort hem te herkennen uit deze film en niet uit die 2.
[ afbeelding ]
Mmm, yeahhhhh ummmm.
De nieuwe E.P. is net beschikbaar. Ik ben zeer benieuwd. Chuck moet dit seizoen nog iets met Sarah doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:31 schreef Adidah het volgende:
Er zou toch nog één aflevering voor de winterstop komen?
Helemaal mee eens! Al was hij ook al vadsig bij Family Mattersquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:32 schreef Sai het volgende:
Weer een geweldige aflevering. Ik ken eigenlijk geen enkele serie die zo consistent goede afleveringen aflevert.
Die gast van Die Hard is wel vadsig geworden trouwens..
Ja, ik vond het net zo geweldig dat ze voor hem gevallen was.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:26 schreef Adidah het volgende:
Die Sarah is ook een fucking tease. En nu moeten we ook nog eens wachten tot februari. Kut breaks, kut kerst, kut januari kut Amerika
.
Ik val normaal op donkerharig, maar Yvonne Strahovski heeft gewoon een leuk gezichtjequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:53 schreef Mirel het volgende:
Typisch dat jullie weer de blonde gaan, maar Chuck's zus heeft gewoon dikke wangen en een dikke kont.
De situatie nu is toch totaal verschillend, Chuck denk dat Sarah hem voor de lol ofzo ombracht terwijl ze het juist deed om Chuck te beschermen.. daarvan issie ook zo geschrokkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:13 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vond het een beetje een vreemd einde. Chuck weet namelijk al vanuit zn intersect dat ze mensen heeft omgebracht. En nu wordt het een probleem?
Haha ik moest ook er meteen aan denkenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie heeft trouwens het nummer van Cake aangevraagd bij Serious Request, wat nu op de radio te horen is?
Het is een tijdje stil geweest in het topic, maar dit vond ik toch wel erg verdacht.. Fulcrum anyone?quote:Talloze exemplaren van Microsofts muziekspeler Zune zijn afgelopen nacht onbruikbaar geworden. Op gebruikersfora stroomt het klachten.
Vooralsnog lijkt het er op dat alleen eigenaren van het model van 30 gigabyte met het probleem te maken hebben gekregen. Het apparaat blijft hangen op het opstartscherm en doet niets meer, zo melden de eigenaren.
Dat de Zunes het allemaal tegelijk spontaan begeven, suggereert dat de ingebouwde software van het apparaat de boosdoener is. Kennelijk bevat die een tijdafhankelijke fout.
Check de clip vooral op Youtube. Veruit de beste clip evah!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie heeft trouwens het nummer van Cake aangevraagd bij Serious Request, wat nu op de radio te horen is?
Hoorde het gister nog in een club waar ik was. Ik uit mijn dak gaan. Mijn vrienden hadden maar iets vanquote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
blijft een chill nr.quote:
Lost gaat weer bijna beginnenquote:Op donderdag 18 december 2008 03:33 schreef Tim86 het volgende:
wat een geweldige ep weer..goed om te zien dat er toch nog series zijn die stabiel presteren
Ik vond zijn kop al bekend voor komenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:29 schreef Mirel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Adam Baldwin (Casey) ook Jayne speelde in Firefly? Dat is dan misschien niet zo apart maar hij leek er íets anders in qua uiterlijk. Maar wat opvallend is dat hij ook Animal Mother speelde in Full Metal Jacket, en die film komt uit 1987.
Toen was hij 25 jaar. In S1 van Chuck is hij dan 45 jaar.
Full Metal Jacket (1987)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chuck (2007)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De man lijkt écht niet 20 jaar ouder geworden te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |