Haha ik moest ook er meteen aan denkenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie heeft trouwens het nummer van Cake aangevraagd bij Serious Request, wat nu op de radio te horen is?
Het is een tijdje stil geweest in het topic, maar dit vond ik toch wel erg verdacht.. Fulcrum anyone?quote:Talloze exemplaren van Microsofts muziekspeler Zune zijn afgelopen nacht onbruikbaar geworden. Op gebruikersfora stroomt het klachten.
Vooralsnog lijkt het er op dat alleen eigenaren van het model van 30 gigabyte met het probleem te maken hebben gekregen. Het apparaat blijft hangen op het opstartscherm en doet niets meer, zo melden de eigenaren.
Dat de Zunes het allemaal tegelijk spontaan begeven, suggereert dat de ingebouwde software van het apparaat de boosdoener is. Kennelijk bevat die een tijdafhankelijke fout.
Check de clip vooral op Youtube. Veruit de beste clip evah!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie heeft trouwens het nummer van Cake aangevraagd bij Serious Request, wat nu op de radio te horen is?
Hoorde het gister nog in een club waar ik was. Ik uit mijn dak gaan. Mijn vrienden hadden maar iets vanquote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
blijft een chill nr.quote:
Lost gaat weer bijna beginnenquote:Op donderdag 18 december 2008 03:33 schreef Tim86 het volgende:
wat een geweldige ep weer..goed om te zien dat er toch nog series zijn die stabiel presteren
Ik vond zijn kop al bekend voor komenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:29 schreef Mirel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Adam Baldwin (Casey) ook Jayne speelde in Firefly? Dat is dan misschien niet zo apart maar hij leek er íets anders in qua uiterlijk. Maar wat opvallend is dat hij ook Animal Mother speelde in Full Metal Jacket, en die film komt uit 1987.
Toen was hij 25 jaar. In S1 van Chuck is hij dan 45 jaar.
Full Metal Jacket (1987)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chuck (2007)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De man lijkt écht niet 20 jaar ouder geworden te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |