Of je leert je kind gewoon korstjes te eten ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Dan doen ze toch gewoon zoals ouders dat al decennia doen? Dan haal je de korstjes er af!!
Eens.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:11 schreef sexymofo het volgende:
iig niet de dekamarktwat een vlutbrood is dat
amenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:32 schreef Jarno het volgende:
Het is gewoon een soort triomf van de middelmatigheid.. Allemaal naar niks-smakend, generieke, factorybaked crap. Kennelijk willen 'we' dat.
En dat niet alleen, we betalen er tegenwoordig ook nog 2 euro per brood voor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:32 schreef Jarno het volgende:
Het is gewoon een soort triomf van de middelmatigheid.. Allemaal naar niks-smakend, generieke, factorybaked crap. Kennelijk willen 'we' dat.
De spar hier is echt dramatisch, en blijft alleen draaiende door het naastgelegen MBO, wier studenten zich elke dag volproppen met saucijzenbroodjes en bull-it. Het brood is dan ook echt niet lekker en vaak ook oud.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:21 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga zo naar de Spar en dan een lekker mals bruin brood halen met een heerlijke korst eraan en dan een omelet erop doen met ham en kaas en een beetje zout
Isabeau
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Ja, die. Bedroevend slechte kwaliteit voor iets wat zich een bakker noemt. Ik neem ook aan dat dat allemaal uit een fabriek komt.
Of voorliegen dat je er van leert fluiten of zoiets.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Dan doen ze toch gewoon zoals ouders dat al decennia doen? Dan haal je de korstjes er af!!
Hier andersom: brood van de Digros vind ik niet te eten, vaak te droog.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:22 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Ik vind brood van de AH zo ontzettend ranzig generiek smaken. Blegh, kleffe zooi. (Pompoenpit gaat nog wel voor tosti's) Dan vind ik het brood van de Dirk een stuk beter.
Isegrim,quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Echte goede bakkers bestaan niet of nauwelijks meer helaas. Als iemand een échte bakker in Rotterdam weet, dan houd ik me aanbevolen. En dan bedoel ik dus een bakker die zijn eigen broodmixen maakt en die zelf broden bakt. Geen prefab mixen en geen halfafgebakken broden die bij de winkel worden afgeleverd.
Anyway, ik eet tegenwoordig met name zuurdesembrood en daar hebben ze eigenlijk bij alle supers dezelfde merken, dus weinig verschil. Maar mijn vriend vind het luxe brood van C1000 en AH wel lekker (papieren zakken).
Had daar ooit een speciaal saucijzenbroodje met haar er inquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:14 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Isegrim,
Eens in de 2 weken rij ik naar Schiedam om daar 14 halfjes bruin te halen (gemixte soorten) bij onze 'oude' bakker. In de vriezer en elke dag een halfje er uit. Dit is de website
http://www.banketbakkerijscholtes.nl/
Ze hebben 2 winkels, maar alles wordt gemaakt bij de winkel in de Bilderdijkstraat. Een goede bakker is echt het enige wat ik mis in Rotterdam. (te gek voor woorden eigenlijk).
Het normale brood van 't Stoepje is niet bijzonder inderdaad. Maar veel kramen hebben ook exclusief brood mee, zoals brood van toen of vikingbrood om maar iets te noemen. Deze kosten wat meer, maar zijn het zeker waard! Probeer maar es, vooral die brood van toen vind ik een aanrader!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:28 schreef Jarno het volgende:
Bedoel je 't Stoepje? Is ook gewoon maar een rijdende supermarkt idd.
O, die hebben ze de laatste tijd waarschijnlijk niet in het assortiment gehad, saucijzenbroodjes met haar:quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:57 schreef n0a het volgende:
[..]
Had daar ooit een speciaal saucijzenbroodje met haar er in![]()
Bakkersland ís van de AH, en bakt al hun brood, en daarbij het brood van Blue Band meende ik, en dat is dan geloof ik weer exact hetzelfde brood als dat van de Euroshopper voor 0,35centquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je zit er inderdaad niet ver naast. Maar guttegut meid, wat ben jij wereldvreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |