SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Paul op 24-09-2008 17:48:46 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ja maar dit topic gaat juist over brood uit de supermarkt voordat iedereen weer gaat zeuren over de bakker, als dit topic ooit gaat lopen hiihhi einsquote:Op woensdag 24 september 2008 17:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik haal m'n brood bij de Turk.
En daarnaast is het brood van de AH het lekkerst. Vooral dat brood in die papieren zakken![]()
En ja, dat van een bakker is lekkerder, maar da's iets wat serieus aan het uitsterven is in Utrecht. Tenzij je Bakker Bart een bakker vindt![]()
Ja, dan brood (in die papieren zakken) van de AH.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar dit topic gaat juist over brood uit de supermarkt voordat iedereen weer gaat zeuren over de bakker, als dit topic ooit gaat lopen hiihhi eins
eenschquote:Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dan brood (in die papieren zakken) van de AH.
Oh die durequote:Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dan brood (in die papieren zakken) van de AH.
80, 90 Cent geloof ik. Of een Euro zelfs. Njah, betaal je bij een bakker ook tegenwoordig.quote:
Oh dan weet ik niet welk brood je bedoelt, ik dacht die in papieren zakken van rond de 2 euroquote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
80, 90 Cent geloof ik. Of een Euro zelfs. Njah, betaal je bij een bakker ook tegenwoordig.
Neequote:Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
Eetbaar is het wel, dat hoogvlietbrood maar adoreren?alsof er niks beters bestaat
Volkoren van 1,19quote:Op woensdag 24 september 2008 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
Nou, ik koop het omdat ik soms te lui ben om naar de bakker te lopen en daar in de rij te gaan staan, maar eigenlijk vind ik het maar suf brood.Welke koop jij meestal?
Bij voorkeur de bakker idd , brood van Super de Boer doet miz niet onder voor dat van de bakker .quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:54 schreef nachtzuster het volgende:
Liefst van de warme bakker![]()
en anders de Pain de Boulogne van AH inderdaad
Wereldvreemde boerquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:15 schreef Beauregard het volgende:
WTF is een Hoogvliet? Ik gok een of andere randstedelijke paupersupermarkt, maar leg het me eens uit.
Ja die zijn goed van de AH. Kost idd een euro of 2.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh dan weet ik niet welk brood je bedoelt, ik dacht die in papieren zakken van rond de 2 euro
Ik ben wereldvreemd omdat ik nooit heb gehoord van een supermarktformule die alleen in de randstad zit en - zo zag ik net - krap 60 winkeltjes heeft?quote:
Ik gok een of andere provinciale paupersupermarkt, maar leg het me eens uit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:42 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben wereldvreemd omdat ik nooit heb gehoord van een supermarktformule die alleen in de randstad zit en - zo zag ik net - krap 60 winkeltjes heeft?
Vertel jij me dan maar eens wat jij nu eigenlijk vindt van Em-Te supermarkten. Lukt niet, denk ik. Ben je volledig wereldvreemd ofzo, knuppel.
Je zit er inderdaad niet ver naast. Maar guttegut meid, wat ben jij wereldvreemd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik gok een of andere provinciale paupersupermarkt, maar leg het me eens uit.
boeiend, ik vind het best te doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is dat van dat gare fabrieksbrood?
Yes. Als ik me niet vergis is dat 'wit brood met het goeie van bruin brood'. Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat is bruinbrood voor mietjes die geen bruinbrood lusten en dus hebben ze het wit gemaaktquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Gay.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:09 schreef Renesite het volgende:
Er gaat natuurlijk niets boven een wit broodje met leverpastei![]()
!
Vaak nog warm!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:14 schreef Urquhart het volgende:
Plus Markt heeft altijd wel lekker brood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |