dat medeleven staat je nietquote:
Goed gedaan!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:18 schreef schatje het volgende:
-edit: topic opgeschoond en OP aangepast
Kennen die vieze piel foto´s er niet uit? Dan kan ik nog lachen op het werk.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:18 schreef schatje het volgende:
-edit: topic opgeschoond en OP aangepast
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:50 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SBS6!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:18 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te spang jooo deze boyy on ya screen
http://www.superdudes.nl/!!!^FAMEY
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:34 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Babypoepquote:Op zondag 28 september 2008 19:34 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komen die Guido's aan zo'n ontzettend vies kleurtje? Wat gebruiken ze daarvoor?
Zonder stopcontact of anderszins elektrische apparatuur? nooitquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef chatter het volgende:
Zouden jullie het voor elkaar krijgen om je haar zo op die manier te doen ?
quote:Op zondag 28 september 2008 19:34 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komen die Guido's aan zo'n ontzettend vies kleurtje? Wat gebruiken ze daarvoor?
ahahaha wat is die kerel zn SuPeRDuDEsquote:Op woensdag 24 september 2008 17:34 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd leuk om je halve school aan het lachen te maken met dit topic.quote:Op maandag 29 september 2008 14:02 schreef Treces het volgende:
Ik heb zojuist de halve school kunnen choqeren met dit topic!
OMFG!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:34 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eetlust, wat doe jequote:Op maandag 29 september 2008 21:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMFG!![]()
![]()
![]()
Tering, vooral die laatste, hij ligt erbij als een wijf met die billen zo de lucht in![]()
Dank voor het in stand houden van de zelfverkrachting die deze meisjes telkens weer voor de spiegel en camera uitvoeren.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef TheVotary het volgende:
ik vind die holigirl stiekem wel een beetje sexy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook !quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef TheVotary het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is wat hequote:Op dinsdag 30 september 2008 20:01 schreef Scaurus het volgende:
OMG, 1496 vrienden heeft ie op Hyves
Een vriendin van me heeft hem op hyves.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:01 schreef Scaurus het volgende:
OMG, 1496 vrienden heeft ie op Hyves
Hij is gewoon hip jeweetsquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft hem op hyves.
Niet dat ze 'm zal kennen als ie 1497 vrienden heeft...
Internet jij vanaf het Turkse platteland ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:49 schreef GokhanSaki het volgende:
GadVerD ik zie voor het eerst in mijn leven 2 flikkers zoenen..
nee vanuit een internetcafetje in de Reguliersdwarsstraat tegenover een tent genaamd CocRink ofzo.. Ik moet zeggen wel vreemd, er zitten alleen maar mannen hierzo achter de pc, geen chick te bekennen.. ik ga maar eens aan die man in die leren pak met een ketting om zijn hals vragen hoe het precies zit en waar de chicks zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:50 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Internet jij vanaf het Turkse platteland ofzo?
En, al een schrale anus opgelopen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:53 schreef GokhanSaki het volgende:
nee vanuit een internetcafetje in de Reguliersdwarsstraat tegenover een tent genaamd CocRink ofzo.. Ik moet zeggen wel vreemd, er zitten alleen maar mannen hierzo achter de pc, geen chick te bekennen.. ik ga maar eens aan die man in die leren pak met een ketting om zijn hals vragen hoe het precies zit en waar de chicks zijn.
![]()
ik heb geen anus, dus kan ie ook niet schraal worden..quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:55 schreef Scaurus het volgende:
[..]
En, al een schrale anus opgelopen?
Die laatste doet me denken aan: 'Alberto checkt de park'quote:Op donderdag 25 september 2008 15:38 schreef ruffian het volgende:
[ afbeelding ]
Is die nu een pietje aan het rollen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is verdomme donker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeftie er nog een drupje zitten ofzo?
[ afbeelding ]
Geen commentaar!
omg ranzig kindquote:Op woensdag 24 september 2008 17:34 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat wijf met die grafkop die zo'n 40 lijkt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef TheVotary het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
geef maar toe dat je ook een guido bent..quote:
aussies...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:36 schreef Risce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ze dit gifje van te voren gepland hadquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:17 schreef G-NiLES het volgende:
ik zit nu al 10min naar bovenstaande foto te kijken .... echt vreemd. zou ze in die houding geboren zijn ?
Dan nog zijn ze verboden omdat ie behoorlijk echt lijkt. 9 van de 10 mensen zullen het verschil niet zien en is daarom ook ideaal om mensen mee te bedreigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |