topic mag wat bij betreft wel opgeschoond dan wel gesloten worden. dit kan niet de bedoeling zijn van TS, die de moeilijk beslissing al genomen heeft.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben aan het rellen in het Dillemma topic. Als ik te ver ga, hoor ik het graag
Nogal ja... Hij is reeds geedit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:09 schreef tonja het volgende:
Katten met foto's #63
Walgelijk plaatje van doodgereden kat
Ja, ook niet echt fris inderdaadquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:
In het dillema topic wordt er toch weer nagetrapt. Leuk, als je net je hondje hebt laten inslapen
Van die kat? Die is weg.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:24 schreef CartWOman het volgende:
Hij is al weg van het forumik durf alleen niet te kijken of de post ook al weg is.
quote:
Hoe is het mogelijk dat mensen zo ziek van geest zijn...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:27 schreef CartWOman het volgende:
![]()
In KLB stonden ze ook... ik word altijd verdrietig van zulke foto's.
Meteen gedaan ook... normaal doe ik wel een TR maar in dit geval gewoon geveegd.quote:
Meer dan ok. Als je zulke dingen in F&F ziet, dan ben je van harte uitgenodigd daar iets aan te doenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:13 schreef ondeugend het volgende:
Meteen gedaan ook... normaal doe ik wel een TR maar in dit geval gewoon geveegd.
Ik neem aan dat het ok was
Wat mij betreft kunnen dit soort plaatjes niet snel genoeg verwijderd wordenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Meteen gedaan ook... normaal doe ik wel een TR maar in dit geval gewoon geveegd.
Ik neem aan dat het ok was
Wat je zegtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:19 schreef tonja het volgende:
Wat mij betreft kunnen dit soort plaatjes niet snel genoeg verwijderd worden
Ik ook niet, maar je bent hier wmb van harte welkomquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:21 schreef ondeugend het volgende:
Ben niet zo'n gastmodderd.. vandaar.
Prima
Nee, dat is er niet. Het vragen en aanbieden van diensten is op FOK! (voor zover ik weet) niet toegestaan. Ik heb er zelf geen problemen mee, en ik zal even achter de schermen voor je informeren!quote:Op zondag 5 juli 2009 11:51 schreef Ole het volgende:
Is er een soort v&a topic voor katten/honden oppassen gezocht? Ik zet het liever niet in V&A zelf
Is er niet, maar mag, zolang het 'een vriendendienst' blijft (aldus onze FA's).quote:Op zondag 5 juli 2009 11:51 schreef Ole het volgende:
Is er een soort v&a topic voor katten/honden oppassen gezocht? Ik zet het liever niet in V&A zelf
Ok dank je wel!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is er niet, maar mag, zolang het 'een vriendendienst' blijft (aldus onze FA's).
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef Logician het volgende:
hey aangezien het nogal allemaal chaos is wbt alle dieren door elkaar zou je de tt kunnen aanpassen van De beestenbende en het ziektebed van Logi
Naar "De beestenbende en het ziektebed van Logi oid?
alles loopt een beetje door elkaar, was niet de bedoeling ..maar tis wel een fijne afleiding zo van bed.. aangezien ik er al 2wk in lig en de rest ook maar doorkeutelt...
![]()
Gedaan hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:38 schreef Hekates het volgende:
Zou een mod misschien mijn topic in fauna willen zetten? Ben zo stom geweest dit niet te doen bij het openen.Fred en Ginger
Gedaan hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:56 schreef Dragorius het volgende:
Onze eerste twee kittens!
Mag ik vervelend zijn en weer een Topic Titel change aanvragen?We hebben onze tweede aanwinst vandaag binnen, alleen nog zonder naam. Kan het dan aangepast worden naar > Onze eerste twee kittens!
Bedankt alvast(en hier blijft het bij hoor
)
Ik vind de TT wel grappigquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:44 schreef Logician het volgende:
zou iemand mijn TT willen aanpassen, bedenk maar iets leuks ik ben op de morginer en kan niet meer normaal tyren ,,, Het grote meneer Guus en Mevrouw morfine topic deeltje 2
alvast bedankt![]()
Done, als hij alsnog aangepast moet worden brul je maarquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:40 schreef Logician het volgende:
nou ieg dan Meneer guus ook met hoofdletter oiD? Maar er maar wat moois vanik vind alles best
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Sticky?![]()
Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #4
Euhm...mag deel 5 ook?quote:
Hij staat toch netjes in het filter fauna hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:50 schreef Geqxon het volgende:
Poes is verwaand
Filter vergeten. Eerste post in dit forum.
O, ik snap hem. Ik zat al in het subforum "fauna" en heb van daar uit op "Nieuw topic" geklikt, dan is de filter er automatisch al op.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij staat toch netjes in het filter fauna hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |