Mijn ouders hebben zelf geen hond meer omdat ze 5 maanden per jaar weg zijn. Maar als ze thuis zijn hebben ze regelmatig 'pleeghonden' Ze wonen pal aan het park, en nemen de honden dan ook mee naar bos of strand. Zoiets is perfect inderdaad!quote:Op zondag 5 juli 2009 13:15 schreef Xebber het volgende:
Ik heb peetouders () voor mijn hond. Mensen die ik 100% vertrouw. Daar kan mijn hond heen als ik er zelf op uit ga. Deze mensen zijn al wat op leeftijd, en gaan zelf nooit op vakantie.
Voor mijn hond is dat ook vakantie. Deze mensen hebben een tuin die 10 keer zo groot is als de mijne, en is compleet afgesloten. Ze kan daar naar hartelust buiten rennen, rondbanjeren en spelen.
Lijkt me wel! Zeker als je er ook nog een vergoeding tegenover zou stellen (hetzelfde als dat je bv bij een pension kwijt zou zijn). Dan verdienen ze nog een stapcentje ook. Daarbij een volle koelkast en fijn onderdak in de binnenstad lijkt me dat je dat wel moet lukkenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:55 schreef Ole het volgende:
Ik vind dat eigenlijk ook niks. Ik kan beter op tijd beginnen met rondvragen. Moet toch iemand te vinden zijn die een weekje gratis in de binnenstad wil verblijven?
Nou, zorg dan dat je iemand in huis krijgt! Kan op jouw locatie echt niet moeilijk zijn. Je hele emailbestand al eens gemaild met een leuk en wervend aanbod? Als je het goed verpakt (en het ook gewoon leuk aanpakt, dus wat Greys zei: koelkast vol, zakcentje desnoods) zijn er vast mensen die het heerlijk vinden!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:57 schreef Ole het volgende:
Gewone oppas is het probleem ook niet, maar wil nu liever iemand die hier ook slaapt. Hij was echt zo zielig vorige keer
Ik denk dat Ole daar wel wat mee kan.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cavia's gaan naar mijn moeder.
En voor het aquarium komt familie om de dag langs.
Nou en of!!!quote:Op maandag 6 juli 2009 02:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk dat Ole daar wel wat mee kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |