Probleem is dat ik d'r na het voeden weer buiten moet zetten. Meestal wacht ik een half uur / drie kwartier, maar daarna moet ze toch echt naar buiten. Klinkt misschien asociaal, maar ik heb ook een leven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:53 schreef IceDustbin2 het volgende:
lekker verwaand laten zijn, die krijgt vanzelf honger
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:53 schreef IceDustbin2 het volgende:
lekker verwaand laten zijn, die krijgt vanzelf honger
Dan doe je dat toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Probleem is dat ik d'r na het voeden weer buiten moet zetten. Meestal wacht ik een half uur / drie kwartier, maar daarna moet ze toch echt naar buiten. Klinkt misschien asociaal, maar ik heb ook een leven.
Dude, daar gaat het toch niet over?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
Maar euh, wtf houd dat beest binnen. Katten die buiten rondstruinen![]()
.
Ik zou mijn kat geen chocolade voerenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:55 schreef Skaai het volgende:
Mijn katten trekken soms hun neus op voor eten, onlangs nog voor KitKat.
Jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou mijn kat geen chocolade voeren. Of is het ook een merk kattenvoer?
.
OMG mag je een kat geen chocolade geven?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Deed ik ook altijd. Hij is toch wel 2 jaar gewordenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
OMG mag je een kat geen chocolade geven?!
Hmmm .. zou dat de reden zijn dat de kat van mijn buurman overleden is? De buurman was op vakantie en ik moest de kat voeren. 'k Heb 'm Droste, Milka en M&M's gegeven...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Viking84 het volgende:
.
Toch geen Milka met hazelnoten hè? Dát is de doodsteek geweest!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmmm .. zou dat de reden zijn dat de kat van mijn buurman overleden is? De buurman was op vakantie en ik moest de kat voeren. 'k Heb 'm Droste, Milka en M&M's gegeven...
oepsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Toch geen Milka met hazelnoten hè? Dát is de doodsteek geweest!
Bakje brokjes ook buiten zetten als de kat buiten is?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:23 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, buiten geforceerd voeden is er dus geen tip?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |