quote:Op woensdag 24 september 2008 16:26 schreef emokid het volgende:
Wat een noob ben ik ook, deeltje 362 is dit uiteraard. Iemand editten?
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Laat het dan ook aan de pro's over!
Vertel.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:26 schreef Devz het volgende:
Brothers in Arms valt inderdaad tegen, maar Far Cry 2 is supervet
Maakt niet zo veel uit! Ik heb hem geloof ik op recreation staan o.i.d.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:45 schreef santax het volgende:
Bij het maken van je gameprofiel kun je van die zones kiezen. Ik heb nu voor underground gekozen, maar wat raden jullie aan? Ik geloof dat er censuur is enzo op family?
Voor de xbox360 is dat niet fifa09 maar fable II, gewoon een top spel, als ik over een paar maandjes m'n xbox pro koop neem ik fable II ook gelijk meequote:Op woensdag 24 september 2008 16:45 schreef emokid het volgende:
De eerst volgende grote release is uiteraard FIFA09!
Wel is het geloof ik zo dat als je MP gaat je doen je tegen andere mensen komt uit de zelfde zone. Of misschien was dat ooit de bedoeling want je merkt je verder niets van.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:47 schreef santax het volgende:
Ah ok, thanks!
http://forum.starbreeze.com/viewtopic.php?id=482quote:Dark Athena is just about done. And the big boys are deciding who is going to publish it.
OMGquote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef kepler het volgende:
ZOMG
Riddick: Dark Athene komt toch
[..]
http://forum.starbreeze.com/viewtopic.php?id=482
En niet in het xbox subforumquote:Op woensdag 24 september 2008 16:26 schreef emokid het volgende:
Wat een noob ben ik ook, deeltje 362 is dit uiteraard. Iemand editten?
Hopelijk snel, want dat spel haal ik blindquote:Op woensdag 24 september 2008 16:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG![]()
Dit is het beste nieuws ooit Kepler
De game krijgt een 7 in reviews en dat wordt hier als een onvoldoende beschouwtquote:Op woensdag 24 september 2008 17:50 schreef Scarface2004 het volgende:
Is BiA dan zo slecht?
Nog niet binnen, Pure ook nog niet.
Nouja, wel Feeding Freezy 2 bijna 200/200, moet alleen die gare time mode nog doen.
En MC2 ben ik ook nog mee bezig
Zag net een bericht op mijn Xbox Live account met daarin de melding dat ze 29 september down zijn i.v.m. de werkzaamheden voor het nieuwe dashboard. Weet uiteraard niet of het de 30e ook daadwerkelijk live gaat.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:39 schreef kepler het volgende:
De eerst volgende grote release is Fable 2 toch?
Hopelijk is het nieuwe dashboard ook uit tegen die tijd
Het prijsverschil in de winkel is rond de 50 euro, maar je moet daar wel de ontbrekende 2e controller bij kopen en je eerste game. Controller alleen al is 42 euro extra..quote:Op woensdag 24 september 2008 10:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Op dit moment is de Elite 50,- duurder dan een Pro versie. Extra's;Grotere HD (120 ipv 60) HDMI kabel meegeleverd. Alle 360's hebben op dit moment een HDMI aansluiting
Op die HD kun je extra content kwijt, demo's en muziek. Ook kun je straks met de nieuwe dashboard update je games installeren op je harde schijf (a la PS3).
nee, tis alleen onderhoud (voorbereiding voor de update). De update zelf komt later pasquote:Op woensdag 24 september 2008 18:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag net een bericht op mijn Xbox Live account met daarin de melding dat ze 29 september down zijn i.v.m. de werkzaamheden voor het nieuwe dashboard. Weet uiteraard niet of het de 30e ook daadwerkelijk live gaat.
Geen enkele pack heeft toch een 2e controller en game?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het prijsverschil in de winkel is rond de 50 euro, maar je moet daar wel de ontbrekende 2e controller bij kopen en je eerste game. Controller alleen al is 42 euro extra..
maar voor zo ver ik had gevonden was hdmi juist uniek voor de elitede andere xbox 360's zouden alleen hd av hebben?
Ik moet ook wel zeggen dat ik het erg moeilijk vind om de verschillen per xbox precies te ontdekken, dus het kan zijn dat ik er naast zit..
Nee dit zijn alleen nog maar voorbereidingenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag net een bericht op mijn Xbox Live account met daarin de melding dat ze 29 september down zijn i.v.m. de werkzaamheden voor het nieuwe dashboard. Weet uiteraard niet of het de 30e ook daadwerkelijk live gaat.
wtfquote:Op woensdag 24 september 2008 18:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Geen enkele pack heeft toch een 2e controller en game?
Je UserIconquote:Op woensdag 24 september 2008 18:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wtfnog es ff kijken dan
Informatique zegt dat bij deze wel 2 controllers, een zinloze afstandsbediening en 2 games zitten (dit was degene die ik eigenlijk in de planning had, tot ik het vermoeden kreeg dat er geen hdmi aansluiting op zat):
http://www.informatique.nl/638668
kijk is op vorige posts,dit wordt namelijke bijna elke dag gevraagd geloof ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:19 schreef CompanionCube het volgende:
Crap, had ik eindelijk een site gevonden waar 2100 punten fucking goedkoop waren (18 euro), blijken ze alleen naar UK te verzenden
Heeft iemand een linkje naar goedkope punten?
Heb wel Xbox Live 13 maanden gevonden voor ¤32,99 ,straks even bestellen.
Met Worms op Xbox Live Arcadequote:
Gewoon hier op de debug.quote:
Dat is een 20Gb pro versie, wanneer dat een oude console is (lees oude voorraad) is de kans groot dat het uitgerust is met het oude model moederbord. Daar zit inderdaad geen HDMI op. Alle nieuwe consoles zoals je ze nu vindt in de winkel hebben HDMI aanlsuitingen, zgn 'Falcon' moederbord. De 60Gb versie van de Pro is ook met dit moederbord uitgerust. Deze aanbieding is met een 60Gb versie en dus wel met HDMI. Op de amerikaanse website vindt je wel een mooi staatje.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wtfnog es ff kijken dan
Informatique zegt dat bij deze wel 2 controllers, een zinloze afstandsbediening en 2 games zitten (dit was degene die ik eigenlijk in de planning had, tot ik het vermoeden kreeg dat er geen hdmi aansluiting op zat):
http://www.informatique.nl/638668
Is er al vaker opgeweest ja. Heb de eerste aflevering(volgens mij) een keer half gezien, was erg leuk. Ik hoop dat ze nu doorgaan in de periode waarin ik begon met gamen, dan zou het helemaal geweldig zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Vanavond op Discovery: I, videogame: The legs om 22:00 uur.
Een of andere docu over games! Ik weet alleen niet waarover precies en of het misschien er ooit al eens op was!
Dat gaat meer over achter de schermen, hoe ze die spellen maken enzulksch.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Vanavond op Discovery: I, videogame: The legs om 22:00 uur.
Een of andere docu over games! Ik weet alleen niet waarover precies en of het misschien er ooit al eens op was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |