quote:Op woensdag 24 september 2008 16:26 schreef emokid het volgende:
Wat een noob ben ik ook, deeltje 362 is dit uiteraard. Iemand editten?
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Laat het dan ook aan de pro's over!
Vertel.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:26 schreef Devz het volgende:
Brothers in Arms valt inderdaad tegen, maar Far Cry 2 is supervet
Maakt niet zo veel uit! Ik heb hem geloof ik op recreation staan o.i.d.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:45 schreef santax het volgende:
Bij het maken van je gameprofiel kun je van die zones kiezen. Ik heb nu voor underground gekozen, maar wat raden jullie aan? Ik geloof dat er censuur is enzo op family?
Voor de xbox360 is dat niet fifa09 maar fable II, gewoon een top spel, als ik over een paar maandjes m'n xbox pro koop neem ik fable II ook gelijk meequote:Op woensdag 24 september 2008 16:45 schreef emokid het volgende:
De eerst volgende grote release is uiteraard FIFA09!
Wel is het geloof ik zo dat als je MP gaat je doen je tegen andere mensen komt uit de zelfde zone. Of misschien was dat ooit de bedoeling want je merkt je verder niets van.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:47 schreef santax het volgende:
Ah ok, thanks!
http://forum.starbreeze.com/viewtopic.php?id=482quote:Dark Athena is just about done. And the big boys are deciding who is going to publish it.
OMGquote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef kepler het volgende:
ZOMG
Riddick: Dark Athene komt toch
[..]
http://forum.starbreeze.com/viewtopic.php?id=482
En niet in het xbox subforumquote:Op woensdag 24 september 2008 16:26 schreef emokid het volgende:
Wat een noob ben ik ook, deeltje 362 is dit uiteraard. Iemand editten?
Hopelijk snel, want dat spel haal ik blindquote:Op woensdag 24 september 2008 16:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG![]()
Dit is het beste nieuws ooit Kepler
De game krijgt een 7 in reviews en dat wordt hier als een onvoldoende beschouwtquote:Op woensdag 24 september 2008 17:50 schreef Scarface2004 het volgende:
Is BiA dan zo slecht?
Nog niet binnen, Pure ook nog niet.
Nouja, wel Feeding Freezy 2 bijna 200/200, moet alleen die gare time mode nog doen.
En MC2 ben ik ook nog mee bezig
Zag net een bericht op mijn Xbox Live account met daarin de melding dat ze 29 september down zijn i.v.m. de werkzaamheden voor het nieuwe dashboard. Weet uiteraard niet of het de 30e ook daadwerkelijk live gaat.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:39 schreef kepler het volgende:
De eerst volgende grote release is Fable 2 toch?
Hopelijk is het nieuwe dashboard ook uit tegen die tijd
Het prijsverschil in de winkel is rond de 50 euro, maar je moet daar wel de ontbrekende 2e controller bij kopen en je eerste game. Controller alleen al is 42 euro extra..quote:Op woensdag 24 september 2008 10:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Op dit moment is de Elite 50,- duurder dan een Pro versie. Extra's;Grotere HD (120 ipv 60) HDMI kabel meegeleverd. Alle 360's hebben op dit moment een HDMI aansluiting
Op die HD kun je extra content kwijt, demo's en muziek. Ook kun je straks met de nieuwe dashboard update je games installeren op je harde schijf (a la PS3).
nee, tis alleen onderhoud (voorbereiding voor de update). De update zelf komt later pasquote:Op woensdag 24 september 2008 18:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag net een bericht op mijn Xbox Live account met daarin de melding dat ze 29 september down zijn i.v.m. de werkzaamheden voor het nieuwe dashboard. Weet uiteraard niet of het de 30e ook daadwerkelijk live gaat.
Geen enkele pack heeft toch een 2e controller en game?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het prijsverschil in de winkel is rond de 50 euro, maar je moet daar wel de ontbrekende 2e controller bij kopen en je eerste game. Controller alleen al is 42 euro extra..
maar voor zo ver ik had gevonden was hdmi juist uniek voor de elitede andere xbox 360's zouden alleen hd av hebben?
Ik moet ook wel zeggen dat ik het erg moeilijk vind om de verschillen per xbox precies te ontdekken, dus het kan zijn dat ik er naast zit..
Nee dit zijn alleen nog maar voorbereidingenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag net een bericht op mijn Xbox Live account met daarin de melding dat ze 29 september down zijn i.v.m. de werkzaamheden voor het nieuwe dashboard. Weet uiteraard niet of het de 30e ook daadwerkelijk live gaat.
wtfquote:Op woensdag 24 september 2008 18:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Geen enkele pack heeft toch een 2e controller en game?
Je UserIconquote:Op woensdag 24 september 2008 18:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wtfnog es ff kijken dan
Informatique zegt dat bij deze wel 2 controllers, een zinloze afstandsbediening en 2 games zitten (dit was degene die ik eigenlijk in de planning had, tot ik het vermoeden kreeg dat er geen hdmi aansluiting op zat):
http://www.informatique.nl/638668
kijk is op vorige posts,dit wordt namelijke bijna elke dag gevraagd geloof ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:19 schreef CompanionCube het volgende:
Crap, had ik eindelijk een site gevonden waar 2100 punten fucking goedkoop waren (18 euro), blijken ze alleen naar UK te verzenden
Heeft iemand een linkje naar goedkope punten?
Heb wel Xbox Live 13 maanden gevonden voor ¤32,99 ,straks even bestellen.
Met Worms op Xbox Live Arcadequote:
Gewoon hier op de debug.quote:
Dat is een 20Gb pro versie, wanneer dat een oude console is (lees oude voorraad) is de kans groot dat het uitgerust is met het oude model moederbord. Daar zit inderdaad geen HDMI op. Alle nieuwe consoles zoals je ze nu vindt in de winkel hebben HDMI aanlsuitingen, zgn 'Falcon' moederbord. De 60Gb versie van de Pro is ook met dit moederbord uitgerust. Deze aanbieding is met een 60Gb versie en dus wel met HDMI. Op de amerikaanse website vindt je wel een mooi staatje.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wtfnog es ff kijken dan
Informatique zegt dat bij deze wel 2 controllers, een zinloze afstandsbediening en 2 games zitten (dit was degene die ik eigenlijk in de planning had, tot ik het vermoeden kreeg dat er geen hdmi aansluiting op zat):
http://www.informatique.nl/638668
Is er al vaker opgeweest ja. Heb de eerste aflevering(volgens mij) een keer half gezien, was erg leuk. Ik hoop dat ze nu doorgaan in de periode waarin ik begon met gamen, dan zou het helemaal geweldig zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Vanavond op Discovery: I, videogame: The legs om 22:00 uur.
Een of andere docu over games! Ik weet alleen niet waarover precies en of het misschien er ooit al eens op was!
Dat gaat meer over achter de schermen, hoe ze die spellen maken enzulksch.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Vanavond op Discovery: I, videogame: The legs om 22:00 uur.
Een of andere docu over games! Ik weet alleen niet waarover precies en of het misschien er ooit al eens op was!
Ja ikquote:Op woensdag 24 september 2008 20:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat gaat meer over achter de schermen, hoe ze die spellen maken enzulksch.
Iemand nou al SC4 gespeeld? Ik heb de demo wel gespeeld, wat niet te vergelijken valt met het echte spel.
Cam moet je meesturen inderdaad, vervelend in het begin. Maar later gaat het automatisch, en als je dan een keer een object niet ziet vanwege de camera, komt dit door jezelf. Net alsof je in een echte auto zit en niet goed om je heen kijktquote:Op woensdag 24 september 2008 21:20 schreef emokid het volgende:
Waarom wiebelt de auto zo in GTAIV? Speel het net pas en de camera draait ook niet fatsoenlijk mee als je een bocht maakt, alsof die een beetje achter blijft. Is dat ergens te fixen?
Ik wacht op Rock Band 2, tenminste een goede setlist ipv onbekende nummers van bekende bands.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:35 schreef Nemmii het volgende:
Iedereen wacht op Guitar Hero : World Tour man!
Mischien voor de top 40 luisterende mensch,maar het is wel echt een dikke setlist!!!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:38 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik wacht op Rock Band 2, tenminste een goede setlist ipv onbekende nummers van bekende bands.
En FIFA 09 uiteraard..
Ik ga toch wel voor GH4 denk ik, ookal vind ik de setlist ook niet geweldig (wel toolquote:Op woensdag 24 september 2008 21:38 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik wacht op Rock Band 2, tenminste een goede setlist ipv onbekende nummers van bekende bands.
En FIFA 09 uiteraard..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had wat tijd over zie ikquote:Op woensdag 24 september 2008 22:06 schreef lennartb.nl het volgende:
Nog even controleren311 - “Beautiful Disaster” ![]()
![]()
![]()
![]()
30 Seconds To Mars - “The Kill” ![]()
![]()
![]()
![]()
Airbourne - “Too Much Too Young” ![]()
The Allman Brothers Band - “Ramblin' Man” ![]()
Anouk - “Good God” ![]()
The Answer - “Never Too Late” ![]()
At The Drive-In - “One Armed Scissor” ![]()
![]()
![]()
![]()
Beastie Boys - “No Sleep Till Brooklyn” ![]()
Beatsteaks - “Hail to the Freaks” ![]()
Billy Idol - “Rebel Yell” ![]()
Black Label Society - “Stillborn” ![]()
Black Rebel Motorcycle Club - “Weapon of Choice” ![]()
Blink-182 - “Dammit” ![]()
![]()
![]()
![]()
Blondie - “One Way or Another” ![]()
Bob Seger & The Silver Bullet Band - “Hollywood Nights” ![]()
Bon Jovi - “Livin’ On A Prayer” ![]()
Bullet For My Valentine - “Scream Aim Fire” ![]()
Coldplay - “Shiver” ![]()
Creedence Clearwater Revival - “Up Around The Bend” ![]()
The Cult - “Love Removal Machine” ![]()
Dinosaur Jr. - “Feel The Pain” ![]()
The Doors - “Love Me Two Times” ![]()
Dream Theater - “Pull Me Under” ![]()
The Eagles - “Hotel California” ![]()
![]()
The Enemy - “Aggro” ![]()
Filter - “Hey Man, Nice Shot” ![]()
Fleetwood Mac - “Go Your Own Way” ![]()
Foo Fighters - “Everlong” ![]()
![]()
![]()
![]()
The Guess Who - “American Woman” ![]()
Hush Puppies - “You're Gonna Say Yeah!” ![]()
Interpol - “Obstacle 1” ![]()
Jane's Addiction - “Mountain Song” ![]()
Jimi Hendrix - “Purple Haze (Live)” ![]()
![]()
![]()
Jimi Hendrix - “The Wind Cries Mary” ![]()
![]()
Jimmy Eat World - “The Middle” ![]()
![]()
![]()
![]()
Joe Satriani - “Satch Boogie” ![]()
Kent - “Vinternoll2” ![]()
Korn - “Freak On A Leash” ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lacuna Coil - “Our Truth” ![]()
Lenny Kravitz - “Are You Gonna Go My Way” ![]()
Linkin Park - “What I've Done” ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The Living End - “Prisoner of Society” ![]()
Los Lobos - “La Bamba” ![]()
Lost Prophets - “Rooftops (A Liberation Broadcast)” ![]()
Lynyrd Skynyrd - “Sweet Home Alabama (Live)” ![]()
![]()
![]()
Mars Volta - “L'Via L'Viaquez” ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MC5’s Wayne Kramer - “Kick Out The Jams” ![]()
Metallica - “Trapped Under Ice” ![]()
Michael Jackson - “Beat It” ![]()
![]()
![]()
Modest Mouse - “Float On” ![]()
![]()
![]()
![]()
Motörhead - “Overkill” ![]()
Muse - “Assassin” ![]()
![]()
Negramaro - “Nuvole e Lenzuola” ![]()
Nirvana - “About a Girl (Unplugged)” ![]()
No Doubt - “Spiderwebs” ![]()
NOFX - “Soul Doubt” ![]()
Oasis - “Some Might Say” ![]()
Ozzy Osbourne - “Crazy Train” ![]()
Ozzy Osbourne - “Mr. Crowley” ![]()
Paramore - “Misery Business” ![]()
![]()
![]()
Pat Benatar - “Heartbreaker” ![]()
R.E.M. - “The One I Love” ![]()
Radio Futura - “Escuela De Calor” ![]()
Rise Against - “Re-Education Through Labor” ![]()
![]()
![]()
Sex Pistols - “Pretty Vacant” ![]()
Silversun Pickups - “Lazy Eye” ![]()
Smashing Pumpkins - “Today” ![]()
Steely Dan - “Do It Again” ![]()
Steve Miller Band - “The Joker” ![]()
Sting - “Demolition Man (Live)” ![]()
The Stone Roses - “Love Spreads” ![]()
Stuck In The Sound - “Toy Boy” ![]()
Sublime - “Santeria” Survivor - “Eye of the Tiger” ![]()
![]()
![]()
![]()
System of a Down - “B.Y.O.B.” ![]()
![]()
Ted Nugent - “Stranglehold” ![]()
Ted Nugent’s Original Guitar Duel Recording ![]()
Tokio Hotel - “Monsoon” +
=
![]()
Tool - “Parabola” ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tool - “Schism” ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tool - “Vicarious” ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trust - “Antisocial” ![]()
Van Halen - “Hot For Teacher” ![]()
Willie Nelson - “On The Road Again” ![]()
Wings - “Band on the Run” ![]()
Zakk Wylde’s Original Guitar Duel Recording
Ja ik wou voor mezelf ook even controleren hoe goed de setlist ookalweer was, dus ik dacht ik doe 't hier welquote:Op woensdag 24 september 2008 22:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je had wat tijd over zie ik![]()
En ik zag wel dat je bezig was met Worms maar ik moest meteen weer gaanMaar we moeten dat potje nu wel een keer spelen idd!
Kan je lang wachten. Het is namelijk nog onbekend wanneer hij in Europa uit komt. Zal wel weer 1 jaar durenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:38 schreef Un4 het volgende:
[..]
geweldig uigebeeld!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:06 schreef lennartb.nl het volgende:
Nog even controlerenTokio Hotel - “Monsoon” +
=
![]()
Ah dat klinkt goed! Bij gh3 heb ik ook veel nieuwe bands ontdektquote:Op woensdag 24 september 2008 22:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
geweldig uigebeeld!. Ik die lijst ff bekijken en bij deze schoot ik wel ff in de lach!
Veel nummers waarvan je nuhebt worden er strax nog behoorlijk wat
gok ik als ik zo naar je huidige goede nummers kijk!
I know.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je lang wachten. Het is namelijk nog onbekend wanneer hij in Europa uit komt. Zal wel weer 1 jaar durenDus als Rock Band 3 uit is kan je hem verwachten [ afbeelding ]
En importeren is geen optie want hij is niet regio vrij.
Daarom heb ik GH:WT gereserveerd, ook een toffe setlist en 10 keer betere instrumenten
ahquote:Op woensdag 24 september 2008 19:05 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat is een 20Gb pro versie, wanneer dat een oude console is (lees oude voorraad) is de kans groot dat het uitgerust is met het oude model moederbord. Daar zit inderdaad geen HDMI op. Alle nieuwe consoles zoals je ze nu vindt in de winkel hebben HDMI aanlsuitingen, zgn 'Falcon' moederbord. De 60Gb versie van de Pro is ook met dit moederbord uitgerust. Deze aanbieding is met een 60Gb versie en dus wel met HDMI. Op de amerikaanse website vindt je wel een mooi staatje.
Toen de game echt NET uit was, zat ik in Hong Kong. Ik kwam toen bij een zakenman thuis (kennis van familie van mijn vriendin), en die zoon is fucking rijk dus die heeft alles, dus die had ook de nieuwste spelcomputers en games... dus ook GTA4.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:47 schreef santax het volgende:
Toenstraks snel GTA gaan halen, oh man... wat een spel. Prachtig.
Ondanks dat ik moet wennen aan de besturing (toetsenbord + muis is toch echt veel beter) is het goed te doen moet ik zeggen. Ik had alleen niet verwacht dat je nu iets voorzichtiger moet zijn met hoe had je ergens tegen aan knalt
Heb de xbox alleen snel van mijn (non HD) tv afgehaald en op mijn pc monitor aangesloten. Meteen 10x keer zo goed beeld
Nu alleen nog ergens een vga-switch zien uit te halen voor weinig, want ik moet nu steeds de stekker uit de pc trekken en omsteken op de xbox, kan niet goed zijn op de lange termijn.
Same herequote:Op woensdag 24 september 2008 23:00 schreef Leonos het volgende:
Force Unleased is nog steeds niet gearriveerd van Gamehubs
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:11 schreef emokid het volgende:
Ik moest op een dag naar mijn neef toe om iets op te halen. Eenmaal daar bleef ik nog een beetje bij mijn neef tv kijken. Daarna besloten we maar naar buiten te gaan. Toen ik buiten aan het spelen was werd ik aangereden door een dronkelap. Ik belandde in het ziekenhuis en moest daar nog twee weken flink blijven liggen. Toen ik er eindelijk weg mocht werd ik opgehaald door mijn broer en moeder. Ik kreeg veel mensen op bezoek waaronder mijn vader en opa en mijn lieve oom. Mijn tantes waren er ook en kreeg wat mooie cadeautjes waaronder GTA IV.
Toen heb ik ook wat gespeeld, het is inderdaad dikke pret!
Ik geef toe, een kleine glimlach kon ik ook niet onderdrukken. Maar zo een weemoedige glimlach, van ... hmmz d'r is nu toch niemand meer op straat... stoeprandjequote:Op donderdag 25 september 2008 00:56 schreef Dancin_Rhino het volgende:
haha jawel maar het klinkt net alsof die touwtje ging springen hahahaha, en ik ben lam dan vind ik dat soort dingen komisch hahah
Lol, dan was het goede, ik vond het al wat vage post maar dacht niet meteen aan een lemmingquote:Op donderdag 25 september 2008 00:57 schreef emokid het volgende:
Was een lemming op Yi-Long's mooie levensverhaal maar goed.Hoelang gaat het duren voordat V&A volstroomt met SW:FU?
Ik heb dat ook, maar niet met de 360-controller, die past perfect bij mn hand. Daar moet 't wel heel wild tekeer gaan wil ik kramp krijgen. Bij de PS3 controller echter spast mn hand al voordat de game gestart isquote:Op donderdag 25 september 2008 00:50 schreef santax het volgende:
Zoho, even pauze. Dat vind ik het nadeel van die gamepads he, ze zijn niet voor mijn handen gemaakt. Knopjes te dicht op elkaar en ik moet mijn duim te gebogen houden waardoor ik gewoon voel dat ik m'n pees overbelast. . (mja ik heb redelijke handen)
Net nog even 10 minuten tv gekeken ofzo in gta, zelfs dat is melig
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ahDat is handig om te weten
zit er verder nog een verschil in qua techniek? Nee
En ik zag bij Redcoon een of andere vage (en bijzonder dure) hdmi kabel met een extra ding voor geluid 'speciaal voor de xbox 360'; Een gewone standaard hdmi kabel werkt toch ook gewoon? Ja En op de Xbox zelf zit toch al een optische uitgang voor geluidNee
hmz, dus je moet wel die 'bijzondere' kabel kopen om em op je speakers aan te sluiten.. Wel vaag allemaal hoorquote:
Zoals eigenlijk al verwachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |