ik denk dat hij fotocamera's bedoelt die niet digitaal zijn.......quote:
Kort samengevat wil hij gewoon hiermee spelen:quote:Op woensdag 24 september 2008 08:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Omdat filmpjes maken geen fotografie is?
quote:Op woensdag 24 september 2008 08:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Omdat filmpjes maken geen fotografie is?
Mamiyaquote:
zal 'm vrij houdenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:05 schreef Erasmo het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel respons zou komen
Ik stel voor: 19 oktober
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op donderdag 25 september 2008 08:14 schreef Erasmo het volgende:
Voor de mensen die geen camera hebben maar wel willen komen, ik heb hier nog wel wat camera's liggen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Nieuwsgierig. Mijn Olympus OM-101 liggen al weer een tijdje stof te verzamelen, maar ik weet nog niet of ik wel meedoe.
Niet? Hij heeft dus zelfs geen lichtmetertje?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:49 schreef Erasmo het volgende:
Mijn camera heeft geen batterijen nodig
Jawel maar hij functioneert ook zonder, sunny16 regelquote:Op maandag 29 september 2008 21:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet? Hij heeft dus zelfs geen lichtmetertje?
volgend jaar zijn ze weer jarigquote:Op maandag 29 september 2008 21:29 schreef kvdv het volgende:
Echt lame dat ik de 19e niet kan...
Verjaardagen....
Amsterdam Centraal, haalt iedereen 11:00?quote:
Dan wel een analoge compactcamera.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:39 schreef Erasmo het volgende:
Ik smokkel trouwens zelf een simpel compactje mee om sfeerfoto's te maken
19 oktober dus? .. 11 uur is voor mij prima.. moet ik kwart voor 10 opstaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Amsterdam Centraal, haalt iedereen 11:00?
Evt. kunnen wel aan het einde ook ergens een happie doen
Moet wel te doen zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan ookquote:
Lang niet alle foto's daarvan zijn hier langsgekomen.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:24 schreef PKfotografie het volgende:
laatste annaloog meet was denk ik utrecht, waren toen ook met een man of 10 (wel weer lang geleden)
Heb je daar toevallig een topiclink van?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:42 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Lang niet alle foto's daarvan zijn hier langsgekomen.
Weet nog even niet wat ik de 19e ga doen (kort weekend) maar zet mij maar bij mischien.
Niet hier op de pc van incognito internetcafe in Warszwa Czentralnaquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een topiclink van?
mamiya 645 met 80 mm 2.8 en 150 mm 3.5quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:11 schreef Erasmo het volgende:
Even kijken, ik denk dat ik mee neem:
Mamiya 645
Pentax 110
Pentax K1000
Pentax MZ-5
Pentax SFX
Actionsampler
Sherpa
Hoop zwartwit
Hoop diafilm
Hoop kleur(voor de 1-uur service)
Ojah ik neem ook wat M42-glas meequote:Op zondag 5 oktober 2008 17:28 schreef zquing het volgende:
ik heb alleen een:
Spotmatic met 50mm F1.4
135mm 2.8
Nikon F501
80-200F2.8
50mmF1.4
Die peleng, zit daar nog schroefdraad achter de adapter?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:12 schreef buitenbeentje het volgende:
Als ik een paar spraken kan verzetten ben ik er waarschijnlijk ook wel bij. Dat laat ik nog weten.
Ik heb nog een paar filmpjes liggen te verstoffen, een Nikon F301, een Peleng 8mm met Nikon adapter en als ik me niet vergis ook nog wel wat ander glas.
Hoe bedoel je? Standaard heeft een Peleng M42 schroefdraad. Toen ik hem kocht zat er een adapter voor Canon op. Ik wil hem nu op een analoge Nikon body proberen die ik nog heb liggen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die peleng, zit daar nog schroefdraad achter de adapter?
oooh dan kunnen we ruilen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga denk ik een EOS300 (de analoge versie) met wat objectiefjes meenemen en een Olympus OM-2
Ik kan er ws niet de hele dag bij zijn, maar Amsterdam is dichtbij genoeg om een paar uurtjes langs te komen ws. Hoe precies weet ik ongeveer een week vantevoren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Evt. kunnen wel aan het einde ook ergens een happie doen
Prima. Ik denk dat je meeneemt...quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kan er ws niet de hele dag bij zijn, maar Amsterdam is dichtbij genoeg om een paar uurtjes langs te komen ws. Hoe precies weet ik ongeveer een week vantevoren.
En ik zeg lekker nog niet wat ik meeneem
Oh?quote:
de canonquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh?Hebben we het dan over de OM of de Canon
![]()
Voor de OM heb ik niet zo heel veel goed spul hoor
Alleen de 50mm is van Zuiko. De andere van Vivitar en nog een onbekend merkje
Moet trouwens eerst eens zien dat ik die zoom nog kan vinden
Okquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
de canonheb een eos 50 met 2 leuke lenzen en een tele extender
nee, die kan ik maybe lenen, maar weet nog niet of ik m die dag bij hebquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkIk kom met een 24-70, een 70-200 en een TC 1.4. Jij had de 85mm toch?
We wachten het afquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee, die kan ik maybe lenen, maar weet nog niet of ik m die dag bij heb
ik heb een TC 2x en een 17-40 en dan ook een 70-200 2.8 mee
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:34 schreef Chanty het volgende:
Zet mij maar bij misschien. Moet kijken hoe t gaat met leren.
Hmm...rolletjes scoren. Is misschien wel een strak planquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:32 schreef zquing het volgende:
nog een weekje
ik ga ff goedkope rolletjes scoren
wat is daar die-hard aanquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:30 schreef Erasmo het volgende:
Heb sowieso al 3 agfa dia rolletjes mee om te crossprocessen
Ik neem trouwens lekker die-hard alleen de K1000 mee
pinholequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
wat is daar die-hard aan
Of bedoel je dat je zonder lenzen op stap gaat?
Bodydop met een pinholequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
wat is daar die-hard aan
Of bedoel je dat je zonder lenzen op stap gaat?
11 uur is de bedoeling. Locatie: Burger King?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:27 schreef zquing het volgende:
waar op centraalstation en hoelaat?
(dit is de eerste keer dat ik naar een fokmeet ga)
Ik helaas nietquote:
Amsterdam, geen België hequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Mensen die komen:
Vliegvrager(niet de hele dag)
volgens mij kan ik danquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:58 schreef Rnej het volgende:
als we t nou een week opschuiven naar de 26e?
edit: heb mn camera terug...
ilford delta 3200 film zit erin en mn 17-40L erop ....![]()
![]()
Hehehehe, ik zit in Valkenswaard die dagquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:06 schreef Chanty het volgende:
Ik kanZaterdagavond wel een housewarming in Eindhoven dus tenzij het die zondag om 8 uur wordt, kan ik
![]()
Weet je tochquote:Dus P. kan ookToch fijn dat je niet zonder mij wilt
Volgens mij moet alleen ff Erasmo nog aangeven of-ie wil verplaatsenquote:Maar ik weet niet wie er morgen nou nog wel konden? Als de meesten nog wel kunnen is het natuurlijk lullig om het nu ineens een week te verzetten waardoor zij miss weer niet kunnen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Mensen die komen:
Vliegvrager(niet de hele dag)
Zquing
Mensen die toch niet komen:
RonaldV
Pdehoog
Mensen die te laat zijn begonnen met leren en dus niet kunnen komen:
Chanty
Dus de rest heeft niet gereageerdquote:
je hebt geen pm gekregen omdat je al had aangegeven dat je morgen niet kuntquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Hm, heb geen pm gekregen. De 26e zou ik eventueel wel kunnen. Maar het hangt van de starttijd af. De 25e heb ik 's avonds nog een wedstrijd in Eindhoven.
ga jij nou ns doorleren, anders kan je volgende week weer nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
je hebt geen pm gekregen omdat je al had aangegeven dat je morgen niet kuntDie pm ging over morgen namelijk maar omdat er behoorlijk wat afmeldingen zijn, zitten we nu te kijken of een andere datum een optie is. Ik weet echter niet of Erasmo nog iets gehoord heeft van de mensen in het 'Totaal onbekend' rijtje
Volgende week zijn mijn tentamens voorbij en ik barst van de koppijn en P. is hierquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
ga jij nou ns doorleren, anders kan je volgende week weer niet
idem.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:15 schreef Miss_S het volgende:
Ik kan op beide data niet dus op mij hoeft niet gelet te worden
ok dan wordt het nu dus dit rijtje:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
idem.
K_man komt voorzover ik weet nooit naar meets want wil niet met zn snufferd op internet
Voorstel was volgende week zondag, de 26stequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:03 schreef Erasmo het volgende:
Tering, kom je terug van een opdracht heeft de halve meet afgezegd![]()
Nou dan verplaatsen we hem tochDoe eens een voorstel
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:56 schreef Chanty het volgende:
Hmmm t valt me ineens op dat het vrouwelijke geslacht ernstig in de minderheid isDames, don't leave me alone
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Goede vraag, vorige week was de laatste datum dat ik voorlopig kan
Wat is duur? Af en toe zie je ze nog voor 2 euro per rolletje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
Oehh, klinkt wel interessantik wil binnenkort ook weer eens foto's gaan maken met mn analoge Canon AE-1
nu hou ik alleen van zwart-wit filmpjes, en dat is echt niet te betalen zeg.. Hebben jullie dat probleem ook?
Ja de rolletjes zelf zijn nog wel te doen, 3/4 euro meestal. Maar het afdrukken ligt rond de 12 euro voor 36 foto's?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef Erasmo het volgende:
Sorry Chanty maar werk gaat voor![]()
[..]
Wat is duur? Af en toe zie je ze nog voor 2 euro per rolletje.
Vrees dat dat niet heel veel goedkoper kan. Zelf nooit zwart wit laten afdrukken maar toen ik een half jaar geleden een kleurenrolletje naar de Kruitvat bracht, was ik al voor 36 foto's bijna 10 euro kwijtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja de rolletjes zelf zijn nog wel te doen, 3/4 euro meestal. Maar het afdrukken ligt rond de 12 euro voor 36 foto's?
Laten ontwikkelen en een indexprintje vragen. Zo kun je alleen de foto's laten afdrukken die je mooi vind.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja de rolletjes zelf zijn nog wel te doen, 3/4 euro meestal. Maar het afdrukken ligt rond de 12 euro voor 36 foto's?
soms is het t geld waard.. maar afdrukken doe ik liever zelf digitaal via tntpost, goeie kwaliteit...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef EchnaDarr het volgende:
Hmm, ik betaalde toch echt meer. 38 opnames op 400 asa, mat print kostte me inclusief ontwikkelen 24 euro. Bij de echte fotozaak.
Negatievenscanners ftw!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laten ontwikkelen en een indexprintje vragen. Zo kun je alleen de foto's laten afdrukken die je mooi vind.
Of koop een negatievenscanner
enlighten usquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. En dan nu de grote hamvraag: gaat dit nog door? Zo niet, dan zag ik al wat anders interessants voorbij komen voor zondagochtend nl.
Een of andere coffee and cars-actie in Den Haagquote:
Nice, vanmiddag ook maar even inslaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:53 schreef Erasmo het volgende:
De kleurenkodakjes zijn trouwens deze week in de aanbieding bij de blokker, 3 stuks voor ¤2
Strak planquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:48 schreef Chanty het volgende:
Volgens mij kunnen we de meet beter verplaatsen naar een flink stuk verderop. Kerstfoto's in adam ofzo?Wel zo leuk als de bedenker van het plan zelf ook mee kan toch?
En dan in zwart wit hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Strak planKerstsfeer-foto's maken is ook tof
Goed plan eigenlijk wel
Dan haak ik afquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Strak planKerstsfeer-foto's maken is ook tof
Goed plan eigenlijk wel
geniaal thema... hoop wel dat het dan al koud genoeg is...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:25 schreef Chanty het volgende:
Je hoeft toch niet perse kerstdingen te fotograferen dan? Er zijn in amsterdam genoeg dingen die ook niet kerstig zullen zijnHet lijkt mij gewoon leuk om tegen die tijd op een hopelijk krakend koude winterdag de stad in te trekken en mensen te fotograferen die teveel boodschappen met zich meeslepen, met druipende neuzen en bevroren handjes en ingepakte kinderen. En verder zijn er nog tienduizend andere dingen te fotograferen.
Maken we er 'winter/kerst analoge meet' van, voor ieder wat wils, voor de kerst-lovers en de kerst-hatersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
geniaal thema... hoop wel dat het dan al koud genoeg is...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Maken we er 'winter/kerst analoge meet' van, voor ieder wat wils, voor de kerst-lovers en de kerst-haters![]()
En als heel vrouweliijk Nederland net zo een koukleum is als ik, dan komt het wel goed met die dikingepakte druipneuzen![]()
Chanty zit de hele dag al met de kachel aan en een dekentje op de bank te leren
Heb de kachel al sinds maart niet meer aangehadquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Chanty het volgende:
Chanty zit de hele dag al met de kachel aan en een dekentje op de bank te leren
Volgens mij hadden we een redelijke consensus over dat zondag iig niet doorgingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:58 schreef Chanty het volgende:
Goed ik weet niet wat iedereen nou wil, maar kijkend naar het weer ga ik zondag lekker skippen. Ga wel op een mooie winterdag amsterdam in.
*eos 50 + 200mm lens inpakt..... *quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef Chanty het volgende:
Tsja, zondag 21 december of zo? koopzondag voor kerst. Gegarandeerd lekker druk in de stad en genoeg volk op op de plaat te zetten
1tje die 't doet met lenzen zonder diafragmaring?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:33 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb er nog wel een voor je liggen hoor(of 10)
*kijkt*quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:36 schreef zquing het volgende:
[..]
1tje die 't doet met lenzen zonder diafragmaring?
t is een M42 lensjequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef zquing het volgende:
50mm pancake? Is dat die van olympus voor 4/3?
ow ik zie net dat ze er ook voor nikon zijn
Animo welquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:13 schreef Chanty het volgende:
Mja, ik denk dat ik maar lekker zelf op pad ga en dan hier in Den Haag. Is dichterbij en kan ik meteen kerstcadeaus shoppenZo te zien is er toch nul animo. Bespaart me ook weer geld.
of gewoon in amsterdam noord pakeren in de buurt van een bus 35 dan is het parkeren gratis en kost het je hooguit een buskaartje van 2,40 en je zit binnen 20 minuten in het centrum van amsterdamquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Animo welTijd ook
Alleen heb ik een schijthekel aan drukke winkelstraten
Vooral als je er moet fotograferen
Maar ik wil wel mee hoor
En ik denk dat A'dam niet eens zo duur hoeft te zijn. Parkeren bij de Arena en volgens mij heb je dan een goedkoop tarief van 5 EUR per dag of zo met kaartjes voor het OV erbij. Net als in Utrecht. Kunnen we eventueel ook naar toe gaan
ik ging er even vanuit dat ik met de trein gaquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Animo welTijd ook
Alleen heb ik een schijthekel aan drukke winkelstraten
Vooral als je er moet fotograferen
Maar ik wil wel mee hoor
En ik denk dat A'dam niet eens zo duur hoeft te zijn. Parkeren bij de Arena en volgens mij heb je dan een goedkoop tarief van 5 EUR per dag of zo met kaartjes voor het OV erbij. Net als in Utrecht. Kunnen we eventueel ook naar toe gaan
Volgens mij gingen we iig samen dus dat probleem is opgelostquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik ging er even vanuit dat ik met de trein gaEn aangezien mijn rekening al ver onder het nulpunt is gezakt en salaris/ stufi nog niet in zicht is en mensen ook nog cadeaus moeten hebben met kerst...
Dan is12 euro voor een retourtje toch best veel voordat er verder nauwelijks iemand zin heeft om te gaan
Ik wil dan op zn minst een gezellige dag hebben
Ik had nog niet begrepen dat jij de 21ste kon, vandaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij gingen we iig samen dus dat probleem is opgelost
doe maarquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef Chanty het volgende:
Ik neem aan dat er niemand gaatIk ga iig skippen, te kleine club en sowieso genoeg andere dingen die ik kan/ moet doen. Ga binnenkort wel een keertje Den Haag onveilig maken. Zal tegen die tijd hier wel een gil geven mocht er iemand mee willen
Die scanner vind ik ook interessantquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef PKfotografie het volgende:
wil wel mee
iemand nog een scanner? anders komen de foto's op rol bij de rest te staan ben ik bang
zie de prijs met 50% dalenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die scanner vind ik ook interessant
Normaal ben ik niet echt van het meebetalen aan iets wat zich niet in mijn directe invloedssfeer bevind, maar ik wil het overwegenquote:
hebben dat ding steeds maar eff nodig, dus kunnen dat makkelijk laten circuleren. kunnen we iets leuks halen voor een normaal bedrag.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet echt van het meebetalen aan iets wat zich niet in mijn directe invloedssfeer bevind, maar ik wil het overwegen
ik heb een voorloper van deze:quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef PKfotografie het volgende:
wil wel mee
iemand nog een scanner? anders komen de foto's op rol bij de rest te staan ben ik bang
Dankquote:
wil eigenlijk http://www.epson.nl/inter(...)ionV700_NL.inter.jspquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb een voorloper van deze:
klik
Ik heb ook de nikon coolscan V. Ik zie weinig of geen verschil tussen mijn 4190 en die V. Voor 200 euro heb je ook nog eens een mooie vlakbed scanner.
En graag nog een keer: het voorstel is 4 april en niet 1 aprilquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
Liefst iets met 2009-04-01 of zo![]()
Tevens natuurlijk iets voor den agenda
Jajajajaja....4 april dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo schuld afschuift!
[..]
![]()
Dus boys, make up your mind. 1 April of 4 april?
Jeetje...opstandige bui vandaag of zo? Ga FB lekker nalezen. Heb je wat te doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
Heb er maar 4 van gemaakt, en nu gaat het ook op 4 april zijn en anders hebben julie pech.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajajajaja....4 april dus't Is een zaterdag
En nee, het is geen 1 april grap
Ik heb zeker wat te doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jeetje...opstandige bui vandaag of zo? Ga FB lekker nalezen. Heb je wat te doen
Ik leef met je meequote:Op donderdag 5 februari 2009 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb zeker wat te doen, gister, vandaag en morgen assessments. Vorige week tentamenweek en volgende week herkansingen. Feel my pain
.
tja. Met de 4190 zie ik al elk individueel kleuren kristal, die van jou zal daar niet meer van kunnen maken, maar kost wel veel meer geld. Die coolscan was toen 800 a 1000 euro, die was qua kleuren iets beter dan de epson. Maar met een beetje PS kan je dat al vereffenen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wil eigenlijk http://www.epson.nl/inter(...)ionV700_NL.inter.jsp
of een slag beter.
Inkoppertje: Je wordt oud, P.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik leef met je meeIk ken het nog van vroegah
Die van mij ook. 200km BRM in Essars.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Mijn agenda vindt 4/4 een slecht plan. Volgende keer beter maar...
Ben ik het ook helemaal mee eens hoor. Ik ben niet zo arrogant om te vinden of denken dat de meet verzet zou moeten worden omdat ik toevallig niet kan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
SorryErvaring heeft echter geleerd dat discussies over data leiden tot het uberhaupt niet doorgaan van een meet
Vandaar maar gelijk de boel geconcretiseerd
De vesting. De oude stad. Kortom, zat te doen daarquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:05 schreef Chanty het volgende:
Wat valt er te fotograferen in Naarden?De keren dat ik er was vond ik het weinig interessant
Mja dat vond ik dus niet zo heel spannendquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vesting. De oude stad. Kortom, zat te doen daarAlleen weinig mensen denk ik.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
4/4 verdwijnt hier weer uit de agenda: studie vereist toch iets meer aandacht......
Niemand. Dit is geen modellenmeet ja, die heb je ook nog hoewel het hier de laatste tijd continue om modellen lijkt te gaanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |