Negatievenscanners ftw!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laten ontwikkelen en een indexprintje vragen. Zo kun je alleen de foto's laten afdrukken die je mooi vind.
Of koop een negatievenscanner
enlighten usquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. En dan nu de grote hamvraag: gaat dit nog door? Zo niet, dan zag ik al wat anders interessants voorbij komen voor zondagochtend nl.
Een of andere coffee and cars-actie in Den Haagquote:
Nice, vanmiddag ook maar even inslaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:53 schreef Erasmo het volgende:
De kleurenkodakjes zijn trouwens deze week in de aanbieding bij de blokker, 3 stuks voor ¤2
Strak planquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:48 schreef Chanty het volgende:
Volgens mij kunnen we de meet beter verplaatsen naar een flink stuk verderop. Kerstfoto's in adam ofzo?Wel zo leuk als de bedenker van het plan zelf ook mee kan toch?
En dan in zwart wit hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Strak planKerstsfeer-foto's maken is ook tof
Goed plan eigenlijk wel
Dan haak ik afquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Strak planKerstsfeer-foto's maken is ook tof
Goed plan eigenlijk wel
geniaal thema... hoop wel dat het dan al koud genoeg is...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:25 schreef Chanty het volgende:
Je hoeft toch niet perse kerstdingen te fotograferen dan? Er zijn in amsterdam genoeg dingen die ook niet kerstig zullen zijnHet lijkt mij gewoon leuk om tegen die tijd op een hopelijk krakend koude winterdag de stad in te trekken en mensen te fotograferen die teveel boodschappen met zich meeslepen, met druipende neuzen en bevroren handjes en ingepakte kinderen. En verder zijn er nog tienduizend andere dingen te fotograferen.
Maken we er 'winter/kerst analoge meet' van, voor ieder wat wils, voor de kerst-lovers en de kerst-hatersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
geniaal thema... hoop wel dat het dan al koud genoeg is...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Maken we er 'winter/kerst analoge meet' van, voor ieder wat wils, voor de kerst-lovers en de kerst-haters![]()
En als heel vrouweliijk Nederland net zo een koukleum is als ik, dan komt het wel goed met die dikingepakte druipneuzen![]()
Chanty zit de hele dag al met de kachel aan en een dekentje op de bank te leren
Heb de kachel al sinds maart niet meer aangehadquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Chanty het volgende:
Chanty zit de hele dag al met de kachel aan en een dekentje op de bank te leren
Volgens mij hadden we een redelijke consensus over dat zondag iig niet doorgingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:58 schreef Chanty het volgende:
Goed ik weet niet wat iedereen nou wil, maar kijkend naar het weer ga ik zondag lekker skippen. Ga wel op een mooie winterdag amsterdam in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |