*eos 50 + 200mm lens inpakt..... *quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef Chanty het volgende:
Tsja, zondag 21 december of zo? koopzondag voor kerst. Gegarandeerd lekker druk in de stad en genoeg volk op op de plaat te zetten
1tje die 't doet met lenzen zonder diafragmaring?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:33 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb er nog wel een voor je liggen hoor(of 10)
*kijkt*quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:36 schreef zquing het volgende:
[..]
1tje die 't doet met lenzen zonder diafragmaring?
t is een M42 lensjequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef zquing het volgende:
50mm pancake? Is dat die van olympus voor 4/3?
ow ik zie net dat ze er ook voor nikon zijn
Animo welquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:13 schreef Chanty het volgende:
Mja, ik denk dat ik maar lekker zelf op pad ga en dan hier in Den Haag. Is dichterbij en kan ik meteen kerstcadeaus shoppenZo te zien is er toch nul animo. Bespaart me ook weer geld.
of gewoon in amsterdam noord pakeren in de buurt van een bus 35 dan is het parkeren gratis en kost het je hooguit een buskaartje van 2,40 en je zit binnen 20 minuten in het centrum van amsterdamquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Animo welTijd ook
Alleen heb ik een schijthekel aan drukke winkelstraten
Vooral als je er moet fotograferen
Maar ik wil wel mee hoor
En ik denk dat A'dam niet eens zo duur hoeft te zijn. Parkeren bij de Arena en volgens mij heb je dan een goedkoop tarief van 5 EUR per dag of zo met kaartjes voor het OV erbij. Net als in Utrecht. Kunnen we eventueel ook naar toe gaan
ik ging er even vanuit dat ik met de trein gaquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Animo welTijd ook
Alleen heb ik een schijthekel aan drukke winkelstraten
Vooral als je er moet fotograferen
Maar ik wil wel mee hoor
En ik denk dat A'dam niet eens zo duur hoeft te zijn. Parkeren bij de Arena en volgens mij heb je dan een goedkoop tarief van 5 EUR per dag of zo met kaartjes voor het OV erbij. Net als in Utrecht. Kunnen we eventueel ook naar toe gaan
Volgens mij gingen we iig samen dus dat probleem is opgelostquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik ging er even vanuit dat ik met de trein gaEn aangezien mijn rekening al ver onder het nulpunt is gezakt en salaris/ stufi nog niet in zicht is en mensen ook nog cadeaus moeten hebben met kerst...
Dan is12 euro voor een retourtje toch best veel voordat er verder nauwelijks iemand zin heeft om te gaan
Ik wil dan op zn minst een gezellige dag hebben
Ik had nog niet begrepen dat jij de 21ste kon, vandaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij gingen we iig samen dus dat probleem is opgelost
doe maarquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:01 schreef Chanty het volgende:
Ik neem aan dat er niemand gaatIk ga iig skippen, te kleine club en sowieso genoeg andere dingen die ik kan/ moet doen. Ga binnenkort wel een keertje Den Haag onveilig maken. Zal tegen die tijd hier wel een gil geven mocht er iemand mee willen
Die scanner vind ik ook interessantquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef PKfotografie het volgende:
wil wel mee
iemand nog een scanner? anders komen de foto's op rol bij de rest te staan ben ik bang
zie de prijs met 50% dalenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die scanner vind ik ook interessant
Normaal ben ik niet echt van het meebetalen aan iets wat zich niet in mijn directe invloedssfeer bevind, maar ik wil het overwegenquote:
hebben dat ding steeds maar eff nodig, dus kunnen dat makkelijk laten circuleren. kunnen we iets leuks halen voor een normaal bedrag.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet echt van het meebetalen aan iets wat zich niet in mijn directe invloedssfeer bevind, maar ik wil het overwegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |