Ik helaas nietquote:
Amsterdam, geen België hequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Mensen die komen:
Vliegvrager(niet de hele dag)
volgens mij kan ik danquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:58 schreef Rnej het volgende:
als we t nou een week opschuiven naar de 26e?
edit: heb mn camera terug...
ilford delta 3200 film zit erin en mn 17-40L erop ....![]()
![]()
Hehehehe, ik zit in Valkenswaard die dagquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:06 schreef Chanty het volgende:
Ik kanZaterdagavond wel een housewarming in Eindhoven dus tenzij het die zondag om 8 uur wordt, kan ik
![]()
Weet je tochquote:Dus P. kan ookToch fijn dat je niet zonder mij wilt
Volgens mij moet alleen ff Erasmo nog aangeven of-ie wil verplaatsenquote:Maar ik weet niet wie er morgen nou nog wel konden? Als de meesten nog wel kunnen is het natuurlijk lullig om het nu ineens een week te verzetten waardoor zij miss weer niet kunnen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Mensen die komen:
Vliegvrager(niet de hele dag)
Zquing
Mensen die toch niet komen:
RonaldV
Pdehoog
Mensen die te laat zijn begonnen met leren en dus niet kunnen komen:
Chanty
Dus de rest heeft niet gereageerdquote:
je hebt geen pm gekregen omdat je al had aangegeven dat je morgen niet kuntquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Hm, heb geen pm gekregen. De 26e zou ik eventueel wel kunnen. Maar het hangt van de starttijd af. De 25e heb ik 's avonds nog een wedstrijd in Eindhoven.
ga jij nou ns doorleren, anders kan je volgende week weer nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
je hebt geen pm gekregen omdat je al had aangegeven dat je morgen niet kuntDie pm ging over morgen namelijk maar omdat er behoorlijk wat afmeldingen zijn, zitten we nu te kijken of een andere datum een optie is. Ik weet echter niet of Erasmo nog iets gehoord heeft van de mensen in het 'Totaal onbekend' rijtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |