Hehehehe, ik zit in Valkenswaard die dagquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:06 schreef Chanty het volgende:
Ik kanZaterdagavond wel een housewarming in Eindhoven dus tenzij het die zondag om 8 uur wordt, kan ik
![]()
Weet je tochquote:Dus P. kan ookToch fijn dat je niet zonder mij wilt
Volgens mij moet alleen ff Erasmo nog aangeven of-ie wil verplaatsenquote:Maar ik weet niet wie er morgen nou nog wel konden? Als de meesten nog wel kunnen is het natuurlijk lullig om het nu ineens een week te verzetten waardoor zij miss weer niet kunnen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Mensen die komen:
Vliegvrager(niet de hele dag)
Zquing
Mensen die toch niet komen:
RonaldV
Pdehoog
Mensen die te laat zijn begonnen met leren en dus niet kunnen komen:
Chanty
Dus de rest heeft niet gereageerdquote:
je hebt geen pm gekregen omdat je al had aangegeven dat je morgen niet kuntquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Hm, heb geen pm gekregen. De 26e zou ik eventueel wel kunnen. Maar het hangt van de starttijd af. De 25e heb ik 's avonds nog een wedstrijd in Eindhoven.
ga jij nou ns doorleren, anders kan je volgende week weer nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
je hebt geen pm gekregen omdat je al had aangegeven dat je morgen niet kuntDie pm ging over morgen namelijk maar omdat er behoorlijk wat afmeldingen zijn, zitten we nu te kijken of een andere datum een optie is. Ik weet echter niet of Erasmo nog iets gehoord heeft van de mensen in het 'Totaal onbekend' rijtje
Volgende week zijn mijn tentamens voorbij en ik barst van de koppijn en P. is hierquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
ga jij nou ns doorleren, anders kan je volgende week weer niet
idem.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:15 schreef Miss_S het volgende:
Ik kan op beide data niet dus op mij hoeft niet gelet te worden
ok dan wordt het nu dus dit rijtje:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
idem.
K_man komt voorzover ik weet nooit naar meets want wil niet met zn snufferd op internet
Voorstel was volgende week zondag, de 26stequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:03 schreef Erasmo het volgende:
Tering, kom je terug van een opdracht heeft de halve meet afgezegd![]()
Nou dan verplaatsen we hem tochDoe eens een voorstel
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:56 schreef Chanty het volgende:
Hmmm t valt me ineens op dat het vrouwelijke geslacht ernstig in de minderheid isDames, don't leave me alone
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Goede vraag, vorige week was de laatste datum dat ik voorlopig kan
Wat is duur? Af en toe zie je ze nog voor 2 euro per rolletje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
Oehh, klinkt wel interessantik wil binnenkort ook weer eens foto's gaan maken met mn analoge Canon AE-1
nu hou ik alleen van zwart-wit filmpjes, en dat is echt niet te betalen zeg.. Hebben jullie dat probleem ook?
Ja de rolletjes zelf zijn nog wel te doen, 3/4 euro meestal. Maar het afdrukken ligt rond de 12 euro voor 36 foto's?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef Erasmo het volgende:
Sorry Chanty maar werk gaat voor![]()
[..]
Wat is duur? Af en toe zie je ze nog voor 2 euro per rolletje.
Vrees dat dat niet heel veel goedkoper kan. Zelf nooit zwart wit laten afdrukken maar toen ik een half jaar geleden een kleurenrolletje naar de Kruitvat bracht, was ik al voor 36 foto's bijna 10 euro kwijtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja de rolletjes zelf zijn nog wel te doen, 3/4 euro meestal. Maar het afdrukken ligt rond de 12 euro voor 36 foto's?
Laten ontwikkelen en een indexprintje vragen. Zo kun je alleen de foto's laten afdrukken die je mooi vind.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja de rolletjes zelf zijn nog wel te doen, 3/4 euro meestal. Maar het afdrukken ligt rond de 12 euro voor 36 foto's?
soms is het t geld waard.. maar afdrukken doe ik liever zelf digitaal via tntpost, goeie kwaliteit...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef EchnaDarr het volgende:
Hmm, ik betaalde toch echt meer. 38 opnames op 400 asa, mat print kostte me inclusief ontwikkelen 24 euro. Bij de echte fotozaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |