als je er een rolletje in gepropt krijgt ben je van harte welkomquote:Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef Skinkie het volgende:
Waar? M'n digicam staat namelijk vastgeroest in M...
deze meet is je op het lijf geschreven denk ikquote:Op zondag 17 september 2006 23:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Is een leuk idee. Ik heb nog aardig wat mechanische camera's in M42 hier liggen. En nog wat restant rolletjes
Ik kan wel alleen de zondagen.
quote:Op zondag 17 september 2006 23:26 schreef PKfotografie het volgende:
als je er een rolletje in gepropt krijgt ben je van harte welkom![]()
Wat is een doka?quote:Op maandag 18 september 2006 13:41 schreef PoseidonVS het volgende:
Als echte M42 verzamelaar mag ik hier natuurlijk niet ontbreken.
Misschien wel een leuk idee om na afloop gezamelijk/ met een paar man de doka in te duiken om de resultaten te verwerken?
Afhankelijk va tijd/ plaats / datum ga ik vast wel mee.
fotosoepen maar dan in het donkerquote:
[offtopic-geintje]Waarom liep je dan bij ons thuis de kelderkast in om naar de plee te zoeken???quote:Op maandag 18 september 2006 19:00 schreef freud het volgende:
God, echt niemand kijkt naar de knipoog rechts van mijn naam he... Ik ben echt niet zo blont!!
Jij zag die andere FOTster niet gelukkig...quote:Op maandag 18 september 2006 19:13 schreef HMaster-II het volgende:
[offtopic-geintje]Waarom liep je dan bij ons thuis de kelderkast in om naar de plee te zoeken???[/offtopic-geintje]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |