als je er een rolletje in gepropt krijgt ben je van harte welkomquote:Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef Skinkie het volgende:
Waar? M'n digicam staat namelijk vastgeroest in M...
deze meet is je op het lijf geschreven denk ikquote:Op zondag 17 september 2006 23:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Is een leuk idee. Ik heb nog aardig wat mechanische camera's in M42 hier liggen. En nog wat restant rolletjes
Ik kan wel alleen de zondagen.
quote:Op zondag 17 september 2006 23:26 schreef PKfotografie het volgende:
als je er een rolletje in gepropt krijgt ben je van harte welkom![]()
Wat is een doka?quote:Op maandag 18 september 2006 13:41 schreef PoseidonVS het volgende:
Als echte M42 verzamelaar mag ik hier natuurlijk niet ontbreken.
Misschien wel een leuk idee om na afloop gezamelijk/ met een paar man de doka in te duiken om de resultaten te verwerken?
Afhankelijk va tijd/ plaats / datum ga ik vast wel mee.
fotosoepen maar dan in het donkerquote:
[offtopic-geintje]Waarom liep je dan bij ons thuis de kelderkast in om naar de plee te zoeken???quote:Op maandag 18 september 2006 19:00 schreef freud het volgende:
God, echt niemand kijkt naar de knipoog rechts van mijn naam he... Ik ben echt niet zo blont!!
Jij zag die andere FOTster niet gelukkig...quote:Op maandag 18 september 2006 19:13 schreef HMaster-II het volgende:
[offtopic-geintje]Waarom liep je dan bij ons thuis de kelderkast in om naar de plee te zoeken???[/offtopic-geintje]
van mij wel.quote:Op maandag 18 september 2006 09:26 schreef HMaster-II het volgende:
Mogen analoge camera's met AF (op MF stand) ook meekomen???
bier enzo zeker,quote:Op maandag 18 september 2006 19:21 schreef freud het volgende:
[..]
Jij zag die andere FOTster niet gelukkig...
Dat dacht ik dus ook, dat is toch een algemeen geaccepteerde afkorting. 135, MF, LF en ULFquote:Op zondag 17 september 2006 22:56 schreef ChatChewbacca het volgende:
MF? ik dacht middenformaat...
Eh, ik doe niet anders.quote:Op zondag 17 september 2006 22:42 schreef PKfotografie het volgende:
oke wie lijkt het wat om een dagje te klooien met rolletjes inplaats met geheugen kaartjes?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef Muk het volgende:
en is het mischien een idee om voor de meet ieders body een minuutje in de magnetron te leggen om "ongeoorloofde techniek" te vernietigen?
neem je mee dan PK ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:50 schreef PKfotografie het volgende:
mijn cam is gok ik een 25 jaar oud
2 stuksquote:
Als je een K-baljonet meeneemt neem ik wel de Zenitar mee. Is erg geinig op full-format.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:41 schreef Gimmick het volgende:
Klinkt leuk. Ik heb nog geen digitale cam, dus ben nog volledig aan de film. Hoofdcamera is een een Pentax Super A, uit 83 ofzo. Hoop dat die oud genoeg is... Anders nog een ME Super (vertrouw ik niet helemaal, klepje gaat iets te vaak open) of een K1000 (heel Spartaans).
klinken me goed in de oren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef Muk het volgende:
idee voor een locatie: A'dam of Utrech?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |