Half 1 in de middag of nacht?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:19 schreef Floripas het volgende:
Ik zie zelf wel eens café's waar na half één de asbakken op tafel komen. Dan controleren ze namelijk toch niet meer.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:21 schreef Superfast het volgende:
[..]
Half 1 in de middag of nacht?
Weet ik veel het blijven ambtenaren héquote:
In hoeverre is het actie om je gedrag niet te veranderen?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Goh, da's niks voor Nederlanders. Die laten normaal alles over zich heenkomen en mopperen wat, maar actie ho maar.
Mja daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:23 schreef Superfast het volgende:
[..]
Weet ik veel het blijven ambtenaren hé
Klopt, gebeurt in mijn stamkroeg ook. Zodra de deuren dicht zijn voor het publiek gaan de asbakken op tafel. En daarvoor heb je de idiote situatie dat letterlijk iedereen naar buiten gaat om een sigaretje te roken of om als niet-roker verder te praten met de rokers. Eenmaal klaar gaat iedereen weer terug. Je vraagt je op zo'n moment af voor wie we naar buiten gaan aangezien de niet-rokers geen bezwaar hebben tegen roken.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:19 schreef Floripas het volgende:
Ik zie zelf wel eens café's waar na half één de asbakken op tafel komen. Dan controleren ze namelijk toch niet meer.
hehe scherpquote:Op woensdag 24 september 2008 00:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In hoeverre is het actie om je gedrag niet te veranderen?
Persoonlijk vind ik het wel een goed idee voor in discotheken en dan met name waar het publiek gemiddeld jonger is dan 25 dat ze het daar verbieden maar niet in het bruine café waar mensen soms al 20 jaar komen en dan opeens dergelijke achterlijke dingen te doen.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klopt, gebeurt in mijn stamkroeg ook. Zodra de deuren dicht zijn voor het publiek gaan de asbakken op tafel. En daarvoor heb je de idiote situatie dat letterlijk iedereen naar buiten gaat om een sigaretje te roken of om als niet-roker verder te praten met de rokers. Eenmaal klaar gaat iedereen weer terug. Je vraagt je op zo'n moment af voor wie we naar buiten gaan aangezien de niet-rokers geen bezwaar hebben tegen roken.
Huilies... Ik vind de acties van de politiek soms belachelijk. Dat intereseert ze daar ook niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:11 schreef Superfast het volgende:
In politiek Den Haag valt de burgerlijke ongehoorzaamheid slecht. Het CDA vindt dat niemand onder de regels moet kunnen uitkomen. PvdA’er Lea Bouwmeester noemt de acties in de cafés ‘belachelijk’. „Dit is oneerlijk tegenover zaken die het rookverbod navolgen.’’
Ja hier maken ze zich ineens wel druk omquote:Op woensdag 24 september 2008 00:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Huilies... Ik vind de acties van de politiek soms belachelijk. Dat intereseert ze daar ook niet.
En gaan ook niet komen als de asbakken blijven staan.. En zo is er altijd wel wat..quote:Op woensdag 24 september 2008 00:45 schreef Killer_Mom het volgende:
die er over zeiken, komen nooit in de kroeg.
Ze hoeven er ook niet te komen, ze vinden het er niet leuk. Ook niet als er niet gerookt word.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
En gaan ook niet komen als de asbakken blijven staan.. En zo is er altijd wel wat..
Idd, hier bij een lullig kroegje annex snackbar hangt dus een papier waarop staat dat er na 00:30 geen gebruik meer mag worden gemaakt van het terras door rokers ivm de geluidsoverlast.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:39 schreef petre86 het volgende:
En de buurtbewoners van cafe's maar klagen over de vele geluidsoverlast van de rokers...
quote:Op woensdag 24 september 2008 00:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
En gaan ook niet komen als de asbakken blijven staan.. En zo is er altijd wel wat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |