succesquote:Op woensdag 24 september 2008 09:06 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben wakker, even een goede verzinnen
goed!rest is fout tot nu toequote:Op woensdag 24 september 2008 09:40 schreef PhysicsRules het volgende:
3 napoleon
das nepquote:Op woensdag 24 september 2008 09:43 schreef swarmahoer het volgende:
ook fout allemaal (2 moet de nederlandse zijn btw)
goed!quote:Op woensdag 24 september 2008 09:45 schreef PhysicsRules het volgende:
2 Simone Kleinsma
dat dacht ik net ook... gevolgd door een grote eeuuhhquote:Op woensdag 24 september 2008 09:52 schreef PhysicsRules het volgende:
hm
Simone Kleinsma, Napoleon, Desert Eagle
we mogen toch opzoeken? Daar heb je weinig algemene kennis voor nodig.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:02 schreef swarmahoer het volgende:
physic mag ik vragen hoe oud je bent? en hoe je aan je algemene kennis bent gekomen
tussenstand:
physic 3 punten
tomaat 1 punt
dat valt wel mee, we wisselen elkaar mooi afquote:Op woensdag 24 september 2008 10:06 schreef swarmahoer het volgende:
ja tuurlijk mag je opzoeken maar ik vind dat je t erg goed doet![]()
en met 30 heb je ongetwijfeld ook wel wat dingen meegekregen natuurlijk
ik ben 20, dus 2e plaats is ook niet onaangenaamik scoor ook alleen maar punten als jij niet meedoet volgends mij
Ik ben de AKQ gewend. Daar lynchen we mensen die op opzoeken worden betraptquote:Op woensdag 24 september 2008 10:06 schreef swarmahoer het volgende:
ja tuurlijk mag je opzoeken maar ik vind dat je t erg goed doet![]()
en met 30 heb je ongetwijfeld ook wel wat dingen meegekregen natuurlijk
ik ben 20, dus 2e plaats is ook niet onaangenaamik scoor ook alleen maar punten als jij niet meedoet volgends mij
Ja, maar de andere keren weet je het nietquote:Op woensdag 24 september 2008 10:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik ben de AKQ gewend. Daar lynchen we mensen die op opzoeken worden betrapt
en daar kom je achter doordatquote:Op woensdag 24 september 2008 10:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik ben de AKQ gewend. Daar lynchen we mensen die op opzoeken worden betrapt
Zo had ik anders gisteren wel Don Lafontaine (o.i.d.) gevondenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja, maar de andere keren weet je het nietBij dit spel kom je er met alleen opzoeken niet
als je intypt kleinsma napoleon desert eagle teach-in dan komt niet het antwoord eruit rollen
er zijn van die antwoorden die je als je ze op een bepaalde manier heb geformuleerd je zo kan zien dat je dat ge-copy-pasted heb vanaf wikipedia oidquote:Op woensdag 24 september 2008 10:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en daar kom je achter doordat
(ze aankomen met iets dat verkeerd in een wiki stond ofzo?)
Zo heb ik er wel eens eentje in de val laten lopenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en daar kom je achter doordat
(ze aankomen met iets dat verkeerd in een wiki stond ofzo?)
mja mijn grote fout daarbij was dat ik het verkeerde plaatje van Just Fontaine had geupped :/ Anders had het nog wel wat langer geduurtquote:Op woensdag 24 september 2008 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo had ik anders gisteren wel Don DeLafontaine (o.i.d.) gevonden
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zo heb ik er wel eens eentje in de val laten lopenEr stond een tijdje op wikipedia dat DSM voor Deutsche Staatsmijnen staat. Dus ik heb toen gevraagd waar DSM voor staat. Komt ie inderdaad met Deutsche Staatsmijnen aanzetten.
Nou ben je wat mij betreft oliedom als je dat überhaupt zou geloven, maar goed.
DSM noemt zichzelf in het engels Dutch State Mines, dus er zal daar wel iets mis mee zijn gegaan.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wat een domme fout op wikipedia dan.
het moet De Staatsmijnen zijn.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:19 schreef swarmahoer het volgende:
dsm is toch ook de staats mijnen*google aanslingert
het chemie- en biotechnologieconcern dat ontstaan is uit de Staatsmijnen in Limburg
dat dus
ik heb het ook een tijdje gedaan.... en die vond ik ook irritant, omdat ik gewoon onwijs slecht ben in gezichten en namen koppelen. Zeker van voor mn tijd en die kwamen er het meest voorbij :Squote:Op woensdag 24 september 2008 10:17 schreef PhysicsRules het volgende:
en veel vragen in de vom van foto's stellen. Daar kunnen googleaars weinig mee. (en ik als het steeds weer albumhoezen zijn)
dan kom je er nietquote:Op woensdag 24 september 2008 10:51 schreef PhysicsRules het volgende:
ik kan wel al haar werk op gaan noemen als sleutelwoord
jij mag niet meer meedoenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Freaking freaking, dus toch
ABBA!!!!
is dat de stig ja? een oude dan toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:58 schreef swarmahoer het volgende:
1 stig (manager van abba)
2 simone kleinsma (gespeeld in mamma mia de musical)
3napoleon (slag bij waterloo geleid)
4 eagle (nummer van een liedje)
5 teach in (zijn ook nummer 1 geworden op het songfestival)
* Maringo remembers a quote someone once said:quote:Op woensdag 24 september 2008 10:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Freaking freaking, dus toch
ABBA!!!!
niet echt geloofwaardig meerquote:Op woensdag 24 september 2008 10:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Behalve popmuziek, dus nr 5 zou ik van je langzalzeleven niet hebben geraden.
ABBA is nou net de enige band waar ik wat van weet. En de laatste 10 jaar gaat me ook nog wel lukken. Maar ik zou echt niet weten hoe album 5 heet van band zussemezo.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
* Maringo remembers a quote someone once said:
[..]
niet echt geloofwaardig meer![]()
je moest eens weten.quote:
nr 4 is de enige die ze hier niet wisten. Nee, mijn vrouw wist het sleutelwoordquote:Op woensdag 24 september 2008 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De moeder van Physics (logisch dat ze die bij jou thuis weten)
We hebben een winnaar!!!quote:Op woensdag 24 september 2008 11:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Spin(nen)
Succes met F5-en dan... Italo laat nog op zich wachtenquote:Op woensdag 24 september 2008 12:00 schreef swarmahoer het volgende:
pff mn internet werkte niet (brak lijntje van iemand gepakt hier op stage) gelukkig nu weer wel
Er zitten zo te zien nog meer links inquote:Op woensdag 24 september 2008 12:31 schreef PhysicsRules het volgende:
interessant trouwens dat de nachtpauwoog van de familie der Saturnidae is.,,,
quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:46 schreef Maringo het volgende:
We hebben dus
Algerije
Nils Hogerson
Nachtpauwoog
Titanic
Saturnus
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:07 schreef Maringo het volgende:
dit wordt echt zo'n oja antwoord....
die was al genoemdquote:
even kleine quote toevoegen:quote:Op woensdag 24 september 2008 13:16 schreef Maringo het volgende:
Algerije -> wit in de vlag
Nils Hogerson -> gans is wit
Nachtpauwoog -> de ogen zijn wit
Titanic -> de ijsberg was wit
Saturnus -> je plaatje is in het zwart/wit
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Maar bij deze VIJF past maar één sleutelwoord
kunnen we aub afspreken om één antwoord per keer te gevenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
sleutelwoord raket
Dat kloptquote:Op woensdag 24 september 2008 13:26 schreef PhysicsRules het volgende:
titaan is de grootste maan van Saturnus, (daar kwam mijn Huygens vandaan)
nee zeg nu dwaal je weer afquote:Op woensdag 24 september 2008 13:37 schreef Maringo het volgende:
sleutelwoord sterrenkunde / astrologie
Volgens mij nietquote:Op woensdag 24 september 2008 13:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Volgens mij is het sleutelwoord gewoon Saturnus...
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:26 schreef PhysicsRules het volgende:
titaan is de grootste maan van Saturnus, (daar kwam mijn Huygens vandaan)
Dit zijn dus de 'warmste' antwoorden tot nu toe.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:52 schreef swarmahoer het volgende:
die was goed doordacht zeg petje af
Thanks!quote:Op woensdag 24 september 2008 14:53 schreef Maringo het volgende:
OMG
geen oja, maar wel een applausje, deze heb je zeker goed bedacht ID
Zie bovenquote:Op woensdag 24 september 2008 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik snap 'm nietheb even wat uitleg nodig..
Ja dat is wel jammerquote:Op woensdag 24 september 2008 14:55 schreef Maringo het volgende:
gewoon 105 posts over het antwoord gedaan :S
en het is ook gewon precies PR die het raad
ach ja.... nu maar weer oldskool F5en ehquote:Op woensdag 24 september 2008 14:58 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammergarpje
dat is een goed ideequote:Op woensdag 24 september 2008 15:02 schreef swarmahoer het volgende:
physic geef ff een posttijd door scheelt f5en
tomtomaatquote:Op woensdag 24 september 2008 15:20 schreef PhysicsRules het volgende:
5. Sahara is goed (ItaloDance)
dacht dat ik die goed had...quote:Op woensdag 24 september 2008 15:20 schreef PhysicsRules het volgende:
5. Sahara is goed (ItaloDance)
Gewoon zeggen uiteraard, je mag verstek laten gaan en je houdt dan nog 2 vd 5 punten overquote:Op woensdag 24 september 2008 15:30 schreef Yurzinho het volgende:
weet t sleutelwoord, maar geen inspiratie om een nieuwe te verzinnen...
hoi trouwens
sleutelwoord Prins dan maar?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Gewoon zeggen uiteraard, je mag verstek laten gaan en je houdt dan nog 2 vd 5 punten over
Wil je 'm ook uitleggen?quote:
De algemene methode voor projectplanning heet Prince2quote:Op woensdag 24 september 2008 15:34 schreef kwiwi het volgende:
prins + projectplanning? die snap ik even niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/PRINCE2quote:Op woensdag 24 september 2008 15:34 schreef kwiwi het volgende:
prins + projectplanning? die snap ik even niet
ik denk zo maar dat het een prins isquote:Op woensdag 24 september 2008 15:36 schreef Yurzinho het volgende:
Prins Carnaval, Prince koekjes, Prince2, en veel prinsen in de Sahara ofzo?
Alleen die vent kan ik nog ff niet plaatsen..
Of iets koninklijks in zijn achternaam ofzo?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:36 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ik denk zo maar dat het een prins is
OMG en ik studeer nog wel bedrijfskundequote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
De algemene methode voor projectplanning heet Prince2
en de eerste 3 zijn uiteraard goedquote:Op woensdag 24 september 2008 15:36 schreef Yurzinho het volgende:
Prins Carnaval, Prince koekjes, Prince2, en veel prinsen in de Sahara ofzo?
Alleen die vent kan ik nog ff niet plaatsen..
Ik vergeef het je, mits je daad bij woord houdtquote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OMG en ik studeer nog wel bedrijfskunde
jaa zekerquote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, mits je daad bij woord houdt
It's all yours, neem ik aan.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jaa zeker
mag ik nu posten? hij is al af
weet alleen niet of ie nou te makkelijk of te moeilijk is, maar dat zien we zo wel.
het bestaat ook pas 3 dagen ofzoquote:Op woensdag 24 september 2008 15:41 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
It's all yours, neem ik aan.
Ik zal er ook eens een paar verzinnen, voor het geval dat. IS eigenlijk voor het eerst dat ik dit spelletje tegenkom, wel geinig
Zou een verklaring kunnen zijn jaquote:Op woensdag 24 september 2008 15:42 schreef Tokamak het volgende:
[..]
het bestaat ook pas 3 dagen ofzo
ik zou niet weten waar je op zou moeten wachtenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jaa zeker
mag ik nu posten? hij is al af
weet alleen niet of ie nou te makkelijk of te moeilijk is, maar dat zien we zo wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |