Zo heb ik er wel eens eentje in de val laten lopenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en daar kom je achter doordat
(ze aankomen met iets dat verkeerd in een wiki stond ofzo?)
mja mijn grote fout daarbij was dat ik het verkeerde plaatje van Just Fontaine had geupped :/ Anders had het nog wel wat langer geduurtquote:Op woensdag 24 september 2008 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo had ik anders gisteren wel Don DeLafontaine (o.i.d.) gevonden
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zo heb ik er wel eens eentje in de val laten lopenEr stond een tijdje op wikipedia dat DSM voor Deutsche Staatsmijnen staat. Dus ik heb toen gevraagd waar DSM voor staat. Komt ie inderdaad met Deutsche Staatsmijnen aanzetten.
Nou ben je wat mij betreft oliedom als je dat überhaupt zou geloven, maar goed.
DSM noemt zichzelf in het engels Dutch State Mines, dus er zal daar wel iets mis mee zijn gegaan.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wat een domme fout op wikipedia dan.
het moet De Staatsmijnen zijn.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:19 schreef swarmahoer het volgende:
dsm is toch ook de staats mijnen*google aanslingert
het chemie- en biotechnologieconcern dat ontstaan is uit de Staatsmijnen in Limburg
dat dus
ik heb het ook een tijdje gedaan.... en die vond ik ook irritant, omdat ik gewoon onwijs slecht ben in gezichten en namen koppelen. Zeker van voor mn tijd en die kwamen er het meest voorbij :Squote:Op woensdag 24 september 2008 10:17 schreef PhysicsRules het volgende:
en veel vragen in de vom van foto's stellen. Daar kunnen googleaars weinig mee. (en ik als het steeds weer albumhoezen zijn)
dan kom je er nietquote:Op woensdag 24 september 2008 10:51 schreef PhysicsRules het volgende:
ik kan wel al haar werk op gaan noemen als sleutelwoord
jij mag niet meer meedoenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Freaking freaking, dus toch
ABBA!!!!
is dat de stig ja? een oude dan toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:58 schreef swarmahoer het volgende:
1 stig (manager van abba)
2 simone kleinsma (gespeeld in mamma mia de musical)
3napoleon (slag bij waterloo geleid)
4 eagle (nummer van een liedje)
5 teach in (zijn ook nummer 1 geworden op het songfestival)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |