ik denk zo maar dat het een prins isquote:Op woensdag 24 september 2008 15:36 schreef Yurzinho het volgende:
Prins Carnaval, Prince koekjes, Prince2, en veel prinsen in de Sahara ofzo?
Alleen die vent kan ik nog ff niet plaatsen..
Of iets koninklijks in zijn achternaam ofzo?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:36 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ik denk zo maar dat het een prins is
OMG en ik studeer nog wel bedrijfskundequote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
De algemene methode voor projectplanning heet Prince2
en de eerste 3 zijn uiteraard goedquote:Op woensdag 24 september 2008 15:36 schreef Yurzinho het volgende:
Prins Carnaval, Prince koekjes, Prince2, en veel prinsen in de Sahara ofzo?
Alleen die vent kan ik nog ff niet plaatsen..
Ik vergeef het je, mits je daad bij woord houdtquote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OMG en ik studeer nog wel bedrijfskunde
jaa zekerquote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, mits je daad bij woord houdt
It's all yours, neem ik aan.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jaa zeker
mag ik nu posten? hij is al af
weet alleen niet of ie nou te makkelijk of te moeilijk is, maar dat zien we zo wel.
het bestaat ook pas 3 dagen ofzoquote:Op woensdag 24 september 2008 15:41 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
It's all yours, neem ik aan.
Ik zal er ook eens een paar verzinnen, voor het geval dat. IS eigenlijk voor het eerst dat ik dit spelletje tegenkom, wel geinig
Zou een verklaring kunnen zijn jaquote:Op woensdag 24 september 2008 15:42 schreef Tokamak het volgende:
[..]
het bestaat ook pas 3 dagen ofzo
ik zou niet weten waar je op zou moeten wachtenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jaa zeker
mag ik nu posten? hij is al af
weet alleen niet of ie nou te makkelijk of te moeilijk is, maar dat zien we zo wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |