goed!quote:Op woensdag 24 september 2008 09:45 schreef PhysicsRules het volgende:
2 Simone Kleinsma
dat dacht ik net ook... gevolgd door een grote eeuuhhquote:Op woensdag 24 september 2008 09:52 schreef PhysicsRules het volgende:
hm
Simone Kleinsma, Napoleon, Desert Eagle
we mogen toch opzoeken? Daar heb je weinig algemene kennis voor nodig.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:02 schreef swarmahoer het volgende:
physic mag ik vragen hoe oud je bent? en hoe je aan je algemene kennis bent gekomen
tussenstand:
physic 3 punten
tomaat 1 punt
dat valt wel mee, we wisselen elkaar mooi afquote:Op woensdag 24 september 2008 10:06 schreef swarmahoer het volgende:
ja tuurlijk mag je opzoeken maar ik vind dat je t erg goed doet![]()
en met 30 heb je ongetwijfeld ook wel wat dingen meegekregen natuurlijk
ik ben 20, dus 2e plaats is ook niet onaangenaamik scoor ook alleen maar punten als jij niet meedoet volgends mij
Ik ben de AKQ gewend. Daar lynchen we mensen die op opzoeken worden betraptquote:Op woensdag 24 september 2008 10:06 schreef swarmahoer het volgende:
ja tuurlijk mag je opzoeken maar ik vind dat je t erg goed doet![]()
en met 30 heb je ongetwijfeld ook wel wat dingen meegekregen natuurlijk
ik ben 20, dus 2e plaats is ook niet onaangenaamik scoor ook alleen maar punten als jij niet meedoet volgends mij
Ja, maar de andere keren weet je het nietquote:Op woensdag 24 september 2008 10:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik ben de AKQ gewend. Daar lynchen we mensen die op opzoeken worden betrapt
en daar kom je achter doordatquote:Op woensdag 24 september 2008 10:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik ben de AKQ gewend. Daar lynchen we mensen die op opzoeken worden betrapt
Zo had ik anders gisteren wel Don Lafontaine (o.i.d.) gevondenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja, maar de andere keren weet je het nietBij dit spel kom je er met alleen opzoeken niet
als je intypt kleinsma napoleon desert eagle teach-in dan komt niet het antwoord eruit rollen
er zijn van die antwoorden die je als je ze op een bepaalde manier heb geformuleerd je zo kan zien dat je dat ge-copy-pasted heb vanaf wikipedia oidquote:Op woensdag 24 september 2008 10:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en daar kom je achter doordat
(ze aankomen met iets dat verkeerd in een wiki stond ofzo?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |