pak dan gewoon die van Peterquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik twee superkrachten voor mijzelf zou mogen uitkiezen, zou het die van Parkman en van de running girl zijn
Ja lekker makkelijk. Net zoals: je krijgt 3 wensen, wat is je laatste wens? nog 3 wensen, ja ha ha. Nee, dat vind ik te flauw.quote:
Ook nog een mogelijkheid, al vind ik dat ze het dan wel aardig stretchen, stiekem hoop ik dat er méér aan de hand is rondom Niki/Jessica/Gina/Tracy...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk trouwens dat Tracy de echte Jessica is, dus de tweelingzus van Nikkie, die dus niet echt dood is. Maar wel geheugen verlies heeft. Nikkie's kracht is dan dus superstrength, de echte Jessica's (dus niet de alter-ego van Nikkie) is sub-zero zijn
Die gedachtekronkel kun je volgens mij laten vliegen, want ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze gewoon, officieel dood isquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef WheeleE het volgende:
Whoah...ik zit er weer helemaal in
Veel te veel momenten om op te noemen, maar Mohinder als aankomend Lizardman was wel komisch, net als het antwoord van Sylar op Claire's vraag of ie d'r hersenen ging opeten.
Overigens, Nikki liep in S2 het virus op. Als ze dan vervolgens voor dood wordt gehouden na de brand in New Orleans, wordt opgepikt door The Company en toen was ik mijn eigen gedachtekronkel kwijt...kut.
Niki had toch Nathan een spuitje gegeven? Of is hiervan hersteld nadat Peter hem geheeld had? Of zat er iets anders in het spuitje?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef MadGuy het volgende:
Trouwens, kan het Shanti-virus nog ergens rondwaren?
Huh?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef Grim. het volgende:
[..]
Niki had toch Nathan een spuitje gegeven? Of is hiervan hersteld nadat Peter hem geheeld had? Of zat er iets anders in het spuitje?
Euh, je weet dat de tweede aflevering ook al is uitgezonden?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:09 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een heerlijke start van het nieuwe seizoen. Snel zo doorgaan met de tweede aflevering
Niki injecteerde haarzelf met het spuitje.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef Grim. het volgende:
[..]
Niki had toch Nathan een spuitje gegeven? Of is hiervan hersteld nadat Peter hem geheeld had? Of zat er iets anders in het spuitje?
Owjaquote:Op donderdag 25 september 2008 20:49 schreef LasTeR het volgende:
Hé, waar is die flying boy eigenlijk heen? West?
Tuurlijk, die heb ik vanavond afgekeken.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:14 schreef Nuna het volgende:
[..]
Euh, je weet dat de tweede aflevering ook al is uitgezonden?
Zag er erg funny uit ja. Beetje vellen van je lichaam aftrekkenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:43 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben nu weer episode 2 aan het kijken alleen om hoe Suresh op het einde eruit ziet. Dat filmpje van Sylar die de twee agenten aanviel is echt super lachwekkend.
Denk eerder dat het een soort van scherven zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zag er erg funny uit ja. Beetje vellen van je lichaam aftrekken
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:49 schreef LasTeR het volgende:
Hé, waar is die flying boy eigenlijk heen? West?
Die van Hiro en Parkmanquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik twee superkrachten voor mijzelf zou mogen uitkiezen, zou het die van Parkman en van de running girl zijn
Die heeft Peter van die 1st generation overgenomen weet je nog?quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Ach, Claire's power is wel prettig...
En is er ook een invisible power? Want dat zou mijn eerste keuze zijn
Jawel? Seizoen 1, weet je nog? =)quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:16 schreef scanman01 het volgende:
En seizoen 2, en seizoen 3.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:03 schreef Treveo het volgende:
[..]
Jawel? Seizoen 1, weet je nog? =)
quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me niets. Eeuwig leven, geen pijn voelen...quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:16 schreef scanman01 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja beetje risky, zoals bij polioquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:55 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Lijkt me niets. Eeuwig leven, geen pijn voelen...
"Temperal Mechanics gives me headaches" -- Miles O'Brien, ST:DS9quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef kingmob het volgende:
Ik heb genoten van de afleveringen, maar al sinds dat Hiro kan tijdreizen maak ik me zorgen over het verhaal. Tijdreizen is gewoon een gevaarlijk concept in series en films.
Niet per se. Het voordeel is dat ie weet hoe het verhaal een beetje moet lopen en het dus redelijk de goede richting in kan sturen. Zie bv. Back To The Future of ST:DS9 "Past Tense".quote:Het lijkt er wat dat betreft sterk op dat zowel Hiro als Peter nu naar het verleden afreizen gaan afzweren vanwege het butterfly effect (overigens zou Hiro's aanwezigheid in ancient Japan de wereld echt compleet anders er moeten laten zien, maar dat kan ik nog wel door de vingers zien).
Wat de uitdaging geeft "hoe komen we ooit weer van mensen af.quote:Onsterfelijkheid bevalt me eigenlijk om dezelfde reden voor geen meter. Het haalt de balans er uit. Het is al lastig genoeg met een eigenlijk oppermachtig karakter zoals Peter. Nee ik vind dat de schrijvers krachten regelmatig iets te sterk maken.
Verstand op nul en kijken...quote:Maar vooralsnog kan ik tijdens het kijken nog steeds net doen alsof ik het niet beter weet en gewoon genieten
Zoals Sylar in de droom van Mama Petrelli dan ook deed.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:46 schreef Rocho het volgende:
Claire _kan_ nl. wel dood gaan. Alleen als bepaalde delen weer aan elkaar zitten gaat 'r leven weer door. Op 't moment dat haar cortex onderbroken wordt, stop haar leven... Dus onthoofd iemand,
Dat was iemand anders.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals Sylar in de droom van Mama Petrelli dan ook deed.
LOL, dat vond ik ook echt briljant!quote:Over mama Petrelli gesproken. Al 2 seizoenen lang zit ik te gissen naar wat de kracht zou kunnen zijn van die feeks... is het gewoon de allereerste kracht die Peter inderdaad had, voorspellende dromen![]()
Owquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:10 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat was iemand anders.Sylar stond juist aan de kant van Angela.
Ik sloeg mezelf bijna letterlijk voor m'n kop met een harde "DUH!!!"quote:[..]
LOL, dat vond ik ook echt briljant!![]()
Nee ik zie zo ook niet dat Peter nog iets anders heeft gedaan wat niet van een Hero die we al gezien hebben afkomstig is.quote:Ik vraag me nu wel af wat de kracht van Arthur Petrelli was. Die heeft Peter blijkbaar niet overgenomen?
Iets zegt me dat we dat nog wel te zien krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:10 schreef MadGuy het volgende:
LOL, dat vond ik ook echt briljant!Ik vraag me nu wel af wat de kracht van Arthur Petrelli was. Die heeft Peter blijkbaar niet overgenomen?
Ik wil ook zo'n spuitje!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef MadGuy het volgende:
Daar verwezen ze inderdaad naar, denk ik. Het doembeeld van de toekomst: iedereen superkrachten.Of dat ook écht uitkomt is een tweede natuurlijk.
Ja ik ga ECHT niet wachten tot ze 't hier eindelijk eens uitzenden hoorquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:28 schreef nytram het volgende:
zei iemand iets over tegenvallende kijkcijfers?
hier heb je ze in de moderne vorm:
http://tweakers.net/nieuw(...)op-torrentsites.html
dat zijn dan wel afleveringen van een uurtje ipv 40 minutenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Alhoewel een seizoen van Six Feet Under ook maar 13 afl is
Ze leven echt nog in de oude tijd, wat dat betreft.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Chielus het volgende:
[..]
Heroes is al vanaf het begin bezig met een duidelijke campagne om over meerdere mediums van alles naar buiten te brengen, met Internet voorop. Daarmee hebben ze mede een groot gedeelte van de Fanbase opgebouwt en is het dus ook niet gek dat al die mensen ditzelfde internet gebruiken om alles te kijken. Misschien hadden ze zelfs zo slim moeten zijn om een goede stream naar buiten de VS moeten maken waar ze nog wel een hoop geld op hadden kunnen verdienen. (onder het mom van If you can't beat it, Join it)
Er is trouwens ook een 5.1 release, van 4GB.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb alleen aflevering 1 tot nu toe gezien (zometeen aflevering 2, had er eerder geen tijd voor), maar valt bij jullie de geluidskwaliteit ook vet tegen of ligt dat aan mij?
Ik luister via mijn 5.1 versterker en het geluid gaat ook digitaal van mijn PC naar mijn versterker maar het klinkt allemaal enorm vervormd.
Wel vette afleveringen overigens, ik vond Vooral Claire er in de toekomst wel erg lekker uit zien met dat donkere haar in een staart![]()
[edit] ah, eindelijk(!) ben ik erachter, de geluidsproblemen lagen aan m'n AC3filter (SPDIF Passthrough), nu heb ik weer prima geluid en ook weer surround.
Kennelijk werden de surroundgeluiden eerst door mijn frontspeakers afgespeeld wat voor vervorming zorgde.
Allebei gezien. Jammer dat oude personages blijven terugkomen. Nikki, die gast met die baard etc. Schrijf er eens wat mensen uit. Wel tof die Villans met toffe gaven. Maar tis idd meer van t zelfde, Sylar is nu de broer van Nathan en Peter, come on. Sylar had wel dood gemogen evenals Nathan, durf eens verder te gaan. En waarom zit die negerin er niet in met die gave om dingen over te nemen door te kijken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:43 schreef F_N het volgende:
De magie is een klein beetje weg wat mij betreft. Hoofdpersonen sterven en staan net zo makkelijk weer op. Niemand lijkt meer risico te lopen. Sylar is al wel 2 of 3 x vermoord en doet gewoon nog mee. En De eerste seizoenen gingen om 'Save the cheerleader'. In deel 1 van seizoen 3 pakt Sylar haar gewoon, maar verder niets aan de hand. Claire leeft gewoon nog. En ook anderen blijven terug komen. Misschien wordt het nog wat, maar het valt me nu nog even wat tegen.
Nikki is dood, we hebben nu te maken met Tracy Straussquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Allebei gezien. Jammer dat oude personages blijven terugkomen. Nikki, die gast met die baard etc. Schrijf er eens wat mensen uit. Wel tof die Villans met toffe gaven. Maar tis idd meer van t zelfde, Sylar is nu de broer van Nathan en Peter, come on. Sylar had wel dood gemogen evenals Nathan, durf eens verder te gaan. En waarom zit die negerin er niet in met die gave om dingen over te nemen door te kijken.
Mohinder met gaves is ook suf. Dat snelle meisje uit Parijs is wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Sylar dood zou zijn dan ben je meteen je slechtste villain kwijt, je moet juist evenwicht hebben tussen Peter en Sylar (hmm, nu ik er over nadenk dat Sylar zijn broer is wordt het wel een beetje een Kaïn en Abel verhaal)
Nathan niet dood is een mooie reden om Tracy én Linderman terug in het verhaal te brengen en het levert in latere afleveringen vast ook weer mooie scenes op.
Die negerin zit er waarschijnlijk nóg niet in, komt in latere afleveringen vast wel goed.
Ze hebben vaker afleveringen gehad waarin een hero niet te zien was.
Heroes is niet een serie waarbij je van 1 of 2 afleveringen af kan gaan, je moet de hele volume kijken om het verhaal van die volume te begrijpen, de verhalen lopen in elkaar over en soms worden pas een paar afleveringen later de dingen duidelijk.
En je denkt niet dat de schrijvens met een nieuwe bad ass villain kunnen komen? Nee, ze weten dat Sylar wel redelijk scoorde dus daarom hebben ze het lef niet om hem er uit te schrijven. Daar gaat het om.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:53 schreef SiGNe het volgende:
Als Sylar dood zou zijn dan ben je meteen je slechtste villain kwijt,
Nikki, Jessica laten ze dus terugkomen als Tracey, dus ze kan gewoon weer Jessica worden. Ze moeten echt van mensen af om t spannender te maken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nikki is dood, we hebben nu te maken met Tracy Strauss
Misschien maakt die moeder een supergrote vuurbal waar ze allebei in leven, zodat ze veilig is.quote:Op zondag 28 september 2008 12:14 schreef SunChaser het volgende:
Vond t btw een rare scene met die moeder van Claire. Niet even je dochter begroeten die je zolang niet hebt gezien, nee laten zien hoe je vuur kan maken. Overigens is onsterfbaarheid hoger in skillsrang dan een beetje de firestarter uithangen.
Dat was een typische introscene die nog vervolgd wordt. Heroes kennende komt die scene maandag terug, maar dan opnieuw geschoten en langer. En dan krijgt Meredith een normale introductiescene.quote:Op zondag 28 september 2008 12:14 schreef SunChaser het volgende:
Vond t btw een rare scene met die moeder van Claire. Niet even je dochter begroeten die je zolang niet hebt gezien, nee laten zien hoe je vuur kan maken. Overigens is onsterfbaarheid hoger in skillsrang dan een beetje de firestarter uithangen.
Misschien is Angela sowieso wel de enige die het weet. Tot nu. Sylars moeder is dood, die zal het ook wel hebben geweten (even ervan uitgaande dat er geen babyverwisseling oid is geweest), maar misschien waren zij de enige twee die het wisten.quote:Op zondag 28 september 2008 12:16 schreef SunChaser het volgende:
Dus waarom Sylar en Nathan/Peter niet weten dat ze elkaars familie zijn is raar.
Wie is Meredith?quote:Op zondag 28 september 2008 12:49 schreef Breuls het volgende:
Overigens zit Meredith in de komende drie afleveringen, dus we zullen nog genoeg zien over het hoe en waarom ze teruggekomen is.
Die zit ergens onder de grond in een doodskist. (toch?) Maar volgens mij kwam hij wel voor in het visioen van Angela Petrelli.quote:Op zondag 28 september 2008 13:58 schreef SunChaser het volgende:
En hoe zat t met die blonde gast uit t verleden waar Hiro ruzie mee had?
Dus Sylar is Claire's oom?quote:Op zondag 28 september 2008 13:17 schreef SunChaser het volgende:
... en Sylar de broer van Peter.
Claires biologische moeder. De dame met de vuurhanden,quote:
Adam? Die wordt weer opgegraven geloof ik, want hij komt nog terug.quote:Op zondag 28 september 2008 13:58 schreef SunChaser het volgende:
En hoe zat t met die blonde gast uit t verleden waar Hiro ruzie mee had?
Whehehe.quote:
Bit dramatic inderdaad, maar ook wel logisch gezien ook het aantal reacties hier. Handig en dramatisch trucje om even weer te helpen herinneren wie zij ook alweer was.quote:Op zondag 28 september 2008 12:14 schreef SunChaser het volgende:
Vond t btw een rare scene met die moeder van Claire. Niet even je dochter begroeten die je zolang niet hebt gezien, nee laten zien hoe je vuur kan maken.
Leuk op familiefeestjes. "Hello Uncle Sylar! Have you brought a gift for me?"quote:
Precies. Het is drama, geen documentaire.quote:Op zondag 28 september 2008 15:58 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Bit dramatic inderdaad, maar ook wel logisch gezien ook het aantal reacties hier. Handig en dramatisch trucje om even weer te helpen herinneren wie zij ook alweer was.
Adam Monroe/Takezo Kensei kwam er idd in voor ja.quote:Op zondag 28 september 2008 14:38 schreef Chielus het volgende:
[..]
Maar volgens mij kwam hij wel voor in het visioen van Angela Petrelli.
Dat maakt niet uit, in het door de makers gecreërde realisme moet t wel zo realistisch mogelijk blijven. Hoe menselijker hoe meer we aan de personages kunnen hechten.quote:Op zondag 28 september 2008 16:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Precies. Het is drama, geen documentaire.
En de schilderingen zijn gemaakt door Tim Sale.quote:Op zondag 28 september 2008 20:01 schreef MadGuy het volgende:
Overigens, die schildering van die aardbol die ontploft en die we waarschijnlijk nog tig keer te zien krijgen: de ontploffing lijkt wel heel sterk op de overbekende Heroes helix.![]()
Shotwonden? Zijn hersenmassa was toch fijngeknepen door DL?quote:Ik vind het wel meevallen met al die 'onwaarschijnlijkheden' die hier genoemd worden. Tuurlijk, allemaal niet echt realistisch, maar ze storen me door de context niet als zodanig. Het enige dat me wel stoort is de 'wederopstanding' van Linderman. Ik kan het nog verkroppen dat hij alleen in de geest van Nathan leeft, maar hoe heeft hij dan die schotwonden kunnen overleven? Het zal later wel duidelijk worden, maar voor nu vind ik dit nog het meest onwaarschijnlijke.
Idd, DL heeft zn hand in de hersens en achterhoofd van Linderman gestopt. Maar goed, vooralsnog is t een halucinatiequote:Op zondag 28 september 2008 20:52 schreef Breuls het volgende:
Zijn hersenmassa was toch fijngeknepen door DL?
Zijn er uberhaupt hit-series waarbij het vervolgseizoen enorm veel beter was? 24 heb ik nooit meer met zoveel spanning gekeken als seizoen 1, hetzelfde geld voor Heroes en Prison Break was ik tegen het einde van S1 al zat. Denk dat de nieuwigheid en daarmee gepaard gaan onvoorspelbaarheid een belangrijke reden is waarom eerste seizoenen (of eerste delen bij films, denk aan Matrix) zo veel beter worden beoordeeld.quote:Op zondag 28 september 2008 13:17 schreef SunChaser het volgende:
Al die debiele plotwendingen maken t er niet leuker op. Dat was de reden dat ik na seizoen 1 Prison Break niet meer heb gevolgd. Waarom niet gewoon een heel nieuw gevaar of nieuwe vijand. Ontsnapte gevangenen uit sector vijf was toch al spannend genoeg geweest, nu komt zelfs Linderman terug en is Jessica iemand anders en Sylar de broer van Peter. Seizoen 2 was al een teleurstelling, zou toch jammer zijn dat de serie al de shark heeft gejumped
Bij 24 zijn alle oneven delen sterker dan de even delen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt hit-series waarbij het vervolgseizoen enorm veel beter was? 24 heb ik nooit meer met zoveel spanning gekeken als seizoen 1,
Dat viel mij ook direct op.quote:Op zondag 28 september 2008 20:01 schreef MadGuy het volgende:
Overigens, die schildering van die aardbol die ontploft en die we waarschijnlijk nog tig keer te zien krijgen: de ontploffing lijkt wel heel sterk op de overbekende Heroes helix.
Ik vind het wel meevallen met al die 'onwaarschijnlijkheden' die hier genoemd worden. Tuurlijk, allemaal niet echt realistisch, maar ze storen me door de context niet als zodanig. Het enige dat me wel stoort is de 'wederopstanding' van Linderman. Ik kan het nog verkroppen dat hij alleen in de geest van Nathan leeft, maar hoe heeft hij dan die schotwonden kunnen overleven? Het zal later wel duidelijk worden, maar voor nu vind ik dit nog het meest onwaarschijnlijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |