abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 28 september 2008 @ 20:52:35 #296
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61980123
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:01 schreef MadGuy het volgende:
Overigens, die schildering van die aardbol die ontploft en die we waarschijnlijk nog tig keer te zien krijgen: de ontploffing lijkt wel heel sterk op de overbekende Heroes helix.
En de schilderingen zijn gemaakt door Tim Sale.
quote:
Ik vind het wel meevallen met al die 'onwaarschijnlijkheden' die hier genoemd worden. Tuurlijk, allemaal niet echt realistisch, maar ze storen me door de context niet als zodanig. Het enige dat me wel stoort is de 'wederopstanding' van Linderman. Ik kan het nog verkroppen dat hij alleen in de geest van Nathan leeft, maar hoe heeft hij dan die schotwonden kunnen overleven? Het zal later wel duidelijk worden, maar voor nu vind ik dit nog het meest onwaarschijnlijke.
Shotwonden? Zijn hersenmassa was toch fijngeknepen door DL?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2008 @ 20:54:36 #297
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61980199
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:52 schreef Breuls het volgende:

Zijn hersenmassa was toch fijngeknepen door DL?
Idd, DL heeft zn hand in de hersens en achterhoofd van Linderman gestopt. Maar goed, vooralsnog is t een halucinatie
pi_61980756
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:17 schreef SunChaser het volgende:
Al die debiele plotwendingen maken t er niet leuker op. Dat was de reden dat ik na seizoen 1 Prison Break niet meer heb gevolgd. Waarom niet gewoon een heel nieuw gevaar of nieuwe vijand. Ontsnapte gevangenen uit sector vijf was toch al spannend genoeg geweest, nu komt zelfs Linderman terug en is Jessica iemand anders en Sylar de broer van Peter. Seizoen 2 was al een teleurstelling, zou toch jammer zijn dat de serie al de shark heeft gejumped
Zijn er uberhaupt hit-series waarbij het vervolgseizoen enorm veel beter was? 24 heb ik nooit meer met zoveel spanning gekeken als seizoen 1, hetzelfde geld voor Heroes en Prison Break was ik tegen het einde van S1 al zat. Denk dat de nieuwigheid en daarmee gepaard gaan onvoorspelbaarheid een belangrijke reden is waarom eerste seizoenen (of eerste delen bij films, denk aan Matrix) zo veel beter worden beoordeeld.

Ach ja, ik vermaak me wel maar het eerste seizoen was toch wel ultiem
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2008 @ 21:13:16 #299
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61980864
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef FJD het volgende:

[..]

Zijn er uberhaupt hit-series waarbij het vervolgseizoen enorm veel beter was? 24 heb ik nooit meer met zoveel spanning gekeken als seizoen 1,
Bij 24 zijn alle oneven delen sterker dan de even delen.

Sopranos vond ik seizoen 1 ronduit saai, de delen 2, en vooral 3, 4 en 5 vond ik erg goed, 6 was weer wat minder.

CSI Vegas is nog steeds spannend en House MD heeft allemaal sterke seizoenen, einde van deel 4 was echt geweldig.
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2008 @ 21:15:44 #300
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61980951
Prison Break was ik ook al zat aan t einde van seizoen 1. Na 13 eps toen ze bijna ontsnaptem was het wel gedaan met de spanning. En dat hele plot sloeg helemaal nergens op. Overigens vroeg ik me af waarom iemand die zo inteliggent is de blauwdruk van een gevangenis op zn lichaam laat tatoeren. Als je de blauwdruk al hebt dan help je m toch van buitenaf ontsnappen. Bovendien doet ie bijna niks met de info op zn lichaam.

Maar goed, das offtopic.
pi_61980997
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:01 schreef MadGuy het volgende:
Overigens, die schildering van die aardbol die ontploft en die we waarschijnlijk nog tig keer te zien krijgen: de ontploffing lijkt wel heel sterk op de overbekende Heroes helix.

Ik vind het wel meevallen met al die 'onwaarschijnlijkheden' die hier genoemd worden. Tuurlijk, allemaal niet echt realistisch, maar ze storen me door de context niet als zodanig. Het enige dat me wel stoort is de 'wederopstanding' van Linderman. Ik kan het nog verkroppen dat hij alleen in de geest van Nathan leeft, maar hoe heeft hij dan die schotwonden kunnen overleven? Het zal later wel duidelijk worden, maar voor nu vind ik dit nog het meest onwaarschijnlijke.
Dat viel mij ook direct op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')