pak dan gewoon die van Peterquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik twee superkrachten voor mijzelf zou mogen uitkiezen, zou het die van Parkman en van de running girl zijn
Ja lekker makkelijk. Net zoals: je krijgt 3 wensen, wat is je laatste wens? nog 3 wensen, ja ha ha. Nee, dat vind ik te flauw.quote:
Ook nog een mogelijkheid, al vind ik dat ze het dan wel aardig stretchen, stiekem hoop ik dat er méér aan de hand is rondom Niki/Jessica/Gina/Tracy...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk trouwens dat Tracy de echte Jessica is, dus de tweelingzus van Nikkie, die dus niet echt dood is. Maar wel geheugen verlies heeft. Nikkie's kracht is dan dus superstrength, de echte Jessica's (dus niet de alter-ego van Nikkie) is sub-zero zijn
Die gedachtekronkel kun je volgens mij laten vliegen, want ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze gewoon, officieel dood isquote:Op donderdag 25 september 2008 17:24 schreef WheeleE het volgende:
Whoah...ik zit er weer helemaal in
Veel te veel momenten om op te noemen, maar Mohinder als aankomend Lizardman was wel komisch, net als het antwoord van Sylar op Claire's vraag of ie d'r hersenen ging opeten.
Overigens, Nikki liep in S2 het virus op. Als ze dan vervolgens voor dood wordt gehouden na de brand in New Orleans, wordt opgepikt door The Company en toen was ik mijn eigen gedachtekronkel kwijt...kut.
Niki had toch Nathan een spuitje gegeven? Of is hiervan hersteld nadat Peter hem geheeld had? Of zat er iets anders in het spuitje?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef MadGuy het volgende:
Trouwens, kan het Shanti-virus nog ergens rondwaren?
Huh?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef Grim. het volgende:
[..]
Niki had toch Nathan een spuitje gegeven? Of is hiervan hersteld nadat Peter hem geheeld had? Of zat er iets anders in het spuitje?
Euh, je weet dat de tweede aflevering ook al is uitgezonden?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:09 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een heerlijke start van het nieuwe seizoen. Snel zo doorgaan met de tweede aflevering
Niki injecteerde haarzelf met het spuitje.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef Grim. het volgende:
[..]
Niki had toch Nathan een spuitje gegeven? Of is hiervan hersteld nadat Peter hem geheeld had? Of zat er iets anders in het spuitje?
Owjaquote:Op donderdag 25 september 2008 20:49 schreef LasTeR het volgende:
Hé, waar is die flying boy eigenlijk heen? West?
Tuurlijk, die heb ik vanavond afgekeken.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:14 schreef Nuna het volgende:
[..]
Euh, je weet dat de tweede aflevering ook al is uitgezonden?
Zag er erg funny uit ja. Beetje vellen van je lichaam aftrekkenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:43 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben nu weer episode 2 aan het kijken alleen om hoe Suresh op het einde eruit ziet. Dat filmpje van Sylar die de twee agenten aanviel is echt super lachwekkend.
Denk eerder dat het een soort van scherven zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zag er erg funny uit ja. Beetje vellen van je lichaam aftrekken
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:49 schreef LasTeR het volgende:
Hé, waar is die flying boy eigenlijk heen? West?
Die van Hiro en Parkmanquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik twee superkrachten voor mijzelf zou mogen uitkiezen, zou het die van Parkman en van de running girl zijn
Die heeft Peter van die 1st generation overgenomen weet je nog?quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Ach, Claire's power is wel prettig...
En is er ook een invisible power? Want dat zou mijn eerste keuze zijn
Jawel? Seizoen 1, weet je nog? =)quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:16 schreef scanman01 het volgende:
En seizoen 2, en seizoen 3.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:03 schreef Treveo het volgende:
[..]
Jawel? Seizoen 1, weet je nog? =)
quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me niets. Eeuwig leven, geen pijn voelen...quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:16 schreef scanman01 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja beetje risky, zoals bij polioquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:55 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Lijkt me niets. Eeuwig leven, geen pijn voelen...
"Temperal Mechanics gives me headaches" -- Miles O'Brien, ST:DS9quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef kingmob het volgende:
Ik heb genoten van de afleveringen, maar al sinds dat Hiro kan tijdreizen maak ik me zorgen over het verhaal. Tijdreizen is gewoon een gevaarlijk concept in series en films.
Niet per se. Het voordeel is dat ie weet hoe het verhaal een beetje moet lopen en het dus redelijk de goede richting in kan sturen. Zie bv. Back To The Future of ST:DS9 "Past Tense".quote:Het lijkt er wat dat betreft sterk op dat zowel Hiro als Peter nu naar het verleden afreizen gaan afzweren vanwege het butterfly effect (overigens zou Hiro's aanwezigheid in ancient Japan de wereld echt compleet anders er moeten laten zien, maar dat kan ik nog wel door de vingers zien).
Wat de uitdaging geeft "hoe komen we ooit weer van mensen af.quote:Onsterfelijkheid bevalt me eigenlijk om dezelfde reden voor geen meter. Het haalt de balans er uit. Het is al lastig genoeg met een eigenlijk oppermachtig karakter zoals Peter. Nee ik vind dat de schrijvers krachten regelmatig iets te sterk maken.
Verstand op nul en kijken...quote:Maar vooralsnog kan ik tijdens het kijken nog steeds net doen alsof ik het niet beter weet en gewoon genieten
Zoals Sylar in de droom van Mama Petrelli dan ook deed.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:46 schreef Rocho het volgende:
Claire _kan_ nl. wel dood gaan. Alleen als bepaalde delen weer aan elkaar zitten gaat 'r leven weer door. Op 't moment dat haar cortex onderbroken wordt, stop haar leven... Dus onthoofd iemand,
Dat was iemand anders.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals Sylar in de droom van Mama Petrelli dan ook deed.
LOL, dat vond ik ook echt briljant!quote:Over mama Petrelli gesproken. Al 2 seizoenen lang zit ik te gissen naar wat de kracht zou kunnen zijn van die feeks... is het gewoon de allereerste kracht die Peter inderdaad had, voorspellende dromen![]()
Owquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:10 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat was iemand anders.Sylar stond juist aan de kant van Angela.
Ik sloeg mezelf bijna letterlijk voor m'n kop met een harde "DUH!!!"quote:[..]
LOL, dat vond ik ook echt briljant!![]()
Nee ik zie zo ook niet dat Peter nog iets anders heeft gedaan wat niet van een Hero die we al gezien hebben afkomstig is.quote:Ik vraag me nu wel af wat de kracht van Arthur Petrelli was. Die heeft Peter blijkbaar niet overgenomen?
Iets zegt me dat we dat nog wel te zien krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:10 schreef MadGuy het volgende:
LOL, dat vond ik ook echt briljant!Ik vraag me nu wel af wat de kracht van Arthur Petrelli was. Die heeft Peter blijkbaar niet overgenomen?
Ik wil ook zo'n spuitje!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef MadGuy het volgende:
Daar verwezen ze inderdaad naar, denk ik. Het doembeeld van de toekomst: iedereen superkrachten.Of dat ook écht uitkomt is een tweede natuurlijk.
Ja ik ga ECHT niet wachten tot ze 't hier eindelijk eens uitzenden hoorquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:28 schreef nytram het volgende:
zei iemand iets over tegenvallende kijkcijfers?
hier heb je ze in de moderne vorm:
http://tweakers.net/nieuw(...)op-torrentsites.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |