dat zijn dan wel afleveringen van een uurtje ipv 40 minutenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Alhoewel een seizoen van Six Feet Under ook maar 13 afl is
Ze leven echt nog in de oude tijd, wat dat betreft.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Chielus het volgende:
[..]
Heroes is al vanaf het begin bezig met een duidelijke campagne om over meerdere mediums van alles naar buiten te brengen, met Internet voorop. Daarmee hebben ze mede een groot gedeelte van de Fanbase opgebouwt en is het dus ook niet gek dat al die mensen ditzelfde internet gebruiken om alles te kijken. Misschien hadden ze zelfs zo slim moeten zijn om een goede stream naar buiten de VS moeten maken waar ze nog wel een hoop geld op hadden kunnen verdienen. (onder het mom van If you can't beat it, Join it)
Er is trouwens ook een 5.1 release, van 4GB.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb alleen aflevering 1 tot nu toe gezien (zometeen aflevering 2, had er eerder geen tijd voor), maar valt bij jullie de geluidskwaliteit ook vet tegen of ligt dat aan mij?
Ik luister via mijn 5.1 versterker en het geluid gaat ook digitaal van mijn PC naar mijn versterker maar het klinkt allemaal enorm vervormd.
Wel vette afleveringen overigens, ik vond Vooral Claire er in de toekomst wel erg lekker uit zien met dat donkere haar in een staart![]()
[edit] ah, eindelijk(!) ben ik erachter, de geluidsproblemen lagen aan m'n AC3filter (SPDIF Passthrough), nu heb ik weer prima geluid en ook weer surround.
Kennelijk werden de surroundgeluiden eerst door mijn frontspeakers afgespeeld wat voor vervorming zorgde.
Allebei gezien. Jammer dat oude personages blijven terugkomen. Nikki, die gast met die baard etc. Schrijf er eens wat mensen uit. Wel tof die Villans met toffe gaven. Maar tis idd meer van t zelfde, Sylar is nu de broer van Nathan en Peter, come on. Sylar had wel dood gemogen evenals Nathan, durf eens verder te gaan. En waarom zit die negerin er niet in met die gave om dingen over te nemen door te kijken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:43 schreef F_N het volgende:
De magie is een klein beetje weg wat mij betreft. Hoofdpersonen sterven en staan net zo makkelijk weer op. Niemand lijkt meer risico te lopen. Sylar is al wel 2 of 3 x vermoord en doet gewoon nog mee. En De eerste seizoenen gingen om 'Save the cheerleader'. In deel 1 van seizoen 3 pakt Sylar haar gewoon, maar verder niets aan de hand. Claire leeft gewoon nog. En ook anderen blijven terug komen. Misschien wordt het nog wat, maar het valt me nu nog even wat tegen.
Nikki is dood, we hebben nu te maken met Tracy Straussquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Allebei gezien. Jammer dat oude personages blijven terugkomen. Nikki, die gast met die baard etc. Schrijf er eens wat mensen uit. Wel tof die Villans met toffe gaven. Maar tis idd meer van t zelfde, Sylar is nu de broer van Nathan en Peter, come on. Sylar had wel dood gemogen evenals Nathan, durf eens verder te gaan. En waarom zit die negerin er niet in met die gave om dingen over te nemen door te kijken.
Mohinder met gaves is ook suf. Dat snelle meisje uit Parijs is wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Sylar dood zou zijn dan ben je meteen je slechtste villain kwijt, je moet juist evenwicht hebben tussen Peter en Sylar (hmm, nu ik er over nadenk dat Sylar zijn broer is wordt het wel een beetje een Kaïn en Abel verhaal)
Nathan niet dood is een mooie reden om Tracy én Linderman terug in het verhaal te brengen en het levert in latere afleveringen vast ook weer mooie scenes op.
Die negerin zit er waarschijnlijk nóg niet in, komt in latere afleveringen vast wel goed.
Ze hebben vaker afleveringen gehad waarin een hero niet te zien was.
Heroes is niet een serie waarbij je van 1 of 2 afleveringen af kan gaan, je moet de hele volume kijken om het verhaal van die volume te begrijpen, de verhalen lopen in elkaar over en soms worden pas een paar afleveringen later de dingen duidelijk.
En je denkt niet dat de schrijvens met een nieuwe bad ass villain kunnen komen? Nee, ze weten dat Sylar wel redelijk scoorde dus daarom hebben ze het lef niet om hem er uit te schrijven. Daar gaat het om.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:53 schreef SiGNe het volgende:
Als Sylar dood zou zijn dan ben je meteen je slechtste villain kwijt,
Nikki, Jessica laten ze dus terugkomen als Tracey, dus ze kan gewoon weer Jessica worden. Ze moeten echt van mensen af om t spannender te maken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nikki is dood, we hebben nu te maken met Tracy Strauss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |