Er stond bij: Kim voor de wedstrijd ofzo...quote:Op maandag 22 september 2008 00:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Je weet niet wat er met haar is, misschien is het geen grap maar een ziekte het zit wel overal namelijk
Guido's.quote:Op maandag 22 september 2008 00:06 schreef MichielPH het volgende:
Doet me denken aan die pruilliphomo's, hoe heten die ook nog maar?
De Lee Hotti'squote:Op maandag 22 september 2008 00:06 schreef MichielPH het volgende:
Doet me denken aan die pruilliphomo's, hoe heten die ook nog maar?
nee gek, de jouwe is een negerquote:Op maandag 22 september 2008 00:11 schreef MichielPH het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit dezelfde? Ze lijkt wel meer dan die andere, qua neus en lippen. Deze is nog best mooi ook.
http://kimeline.hyves.nl/quote:Op maandag 22 september 2008 00:13 schreef afcajos het volgende:
Doe eens een linkje naar haar hyves ts
quote:Op maandag 22 september 2008 00:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Er stond bij: Kim voor de wedstrijd ofzo...
Ik ging ff op Kim zoeken bij die gast z'n vrienden, maar op haar hyve zag ze d'r wel normaal uit.. Als 't dezelfde was, volgens mij wel
http://roy-c.hyves.nl
Nee joyce, die kleur is echt heel gewoon.quote:Joyce (305)
26 feb, 17:18
hoe komt het dat je zo bruin bent !!? is het echt of nep!?
in ieder geval niet oranjequote:Op maandag 22 september 2008 00:46 schreef FatihReloadeD het volgende:
wie weet hoe jullie eruitzien met jullie luie reten achter jullie pc
Als zijn naam er niet bij stond had ik gegokt dat hij een tuinbroek lesbo was. Die oorbellen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://kimeline.hyves.nl/
Ze lijkt er wel op
Die Roy heeft ook zo'n mooie profielfoto
[ afbeelding ]
Z'n grote voorbeeld zegtie, dat kan gewoon niet serieus zijn
argrrrquote:Op maandag 22 september 2008 00:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://kimeline.hyves.nl/
Ze lijkt er wel op
Die Roy heeft ook zo'n mooie profielfoto
[ afbeelding ]
Z'n grote voorbeeld zegtie, dat kan gewoon niet serieus zijn
Heb je met haar gerommeld?quote:Op maandag 22 september 2008 10:05 schreef Ninedarts het volgende:
Zeker de dochter van Ernie of zo???
Of ermee gerommeld???
quote:
Respect voor je dat je het probeert.quote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
kreeg een tip dat ik hier op het forum stond...wilde het tegen beter weten in toch even rechtzetten
Normaal?quote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
. Met die bruining zie je er op het podium normaal uit
Kim
Als je als bodybuilder niet dat spul gebruikt zie je er tussen de andere bodybuildders niet normaal uit. Maar dat is natuurlijk lastig te begrijpen.quote:
Strak lichaam heb jequote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
kreeg een tip dat ik hier op het forum stond...wilde het tegen beter weten in toch even rechtzetten, Ik vid het heel knap dat je een oordeel klaar hebt terwijl je en niets van de persoon weet en geen achtergrond info over de foto hebt. Alhoewel Tommeke het topic geopend heeft, zat hij er ook het dichtste bij qua antwoord. Dit is namelijk professionele tanning-bruining dus- die je bij een bodybuiling/fitness wedstrijd gebruikt en laat ik nou net op de dag van die foto zo'n wedstrijd gedaan hebben. Met die bruining zie je er op het podium normaal uit, maar in gewoon licht zie je er niet uit. Een vreselijke prijs die moet betalen als je wedstrijden doet.![]()
Maar ziehier het effect op het podium: [ afbeelding ]
En de andere 364 dagen van het jaar zie ik eruit als op de andere foto..best normaal eigenlijk
Kim
Ben jij dr vriendje?quote:Op maandag 22 september 2008 11:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je als bodybuilder niet dat spul gebruikt zie je er tussen de andere bodybuildders niet normaal uit. Maar dat is natuurlijk lastig te begrijpen.
Je valt op, omdat jij een andere kleur hebt dan de rest, Dat wilt niet zeggen dat jij degene bent die in de echte wereld abnormaal bent..quote:Op maandag 22 september 2008 11:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je als bodybuilder niet dat spul gebruikt zie je er tussen de andere bodybuildders niet normaal uit. Maar dat is natuurlijk lastig te begrijpen.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 22 september 2008 12:01 schreef MichielPH het volgende:
Dat wilt niet zeggen dat jij degene bent die in de echte wereld abnormaal bent..
WATZIJZEGTquote:Op maandag 22 september 2008 11:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Eindelijk iemand die iets recht komt zetten die niet volslagen debiel is [ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
kreeg een tip dat ik hier op het forum stond...wilde het tegen beter weten in toch even rechtzetten, Ik vid het heel knap dat je een oordeel klaar hebt terwijl je en niets van de persoon weet en geen achtergrond info over de foto hebt. Alhoewel Tommeke het topic geopend heeft, zat hij er ook het dichtste bij qua antwoord. Dit is namelijk professionele tanning-bruining dus- die je bij een bodybuiling/fitness wedstrijd gebruikt en laat ik nou net op de dag van die foto zo'n wedstrijd gedaan hebben. Met die bruining zie je er op het podium normaal uit, maar in gewoon licht zie je er niet uit. Een vreselijke prijs die moet betalen als je wedstrijden doet.![]()
En de andere 364 dagen van het jaar zie ik eruit als op de andere foto..best normaal eigenlijk
Kim
Waarom, waaromquote:Op maandag 22 september 2008 12:28 schreef Posdnous het volgende:
[ afbeelding ]
o ja.. die Oempaloempa's.
.
Is dat dan echt de moeite waard ?quote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
Kim
Nee man. Dat zijn bodybuilders die net terug zijn van een wedstrijd.quote:Op maandag 22 september 2008 12:28 schreef Posdnous het volgende:
[ afbeelding ]
o ja.. die Oempaloempa's.
.
wowquote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
Kim
In de OP en de rest is het duidelijk dat er niets mis is met BB, wel met een oranjekleur op je hasses.quote:Op maandag 22 september 2008 14:11 schreef Gorill0r het volgende:
Ga lekker ergens anders lopen ballen stelletje kneuzen. Bodybuilding is een mooie sport en mensen belachelijk maken is nergens voor nodig.
-DBB knokploeg.
Correctie: hoofdquote:Op maandag 22 september 2008 14:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
In de OP en de rest is het duidelijk dat er niets mis is met BB, wel met een oranjekleur op je hasses.
Bevestigd wel weer dat de meeste BB een IQ van een pinda hebben om zelfs een stukje tekst + foto niet kunnen lezen.
![]()
Wutcha gunna do about it fat boy?quote:Op maandag 22 september 2008 13:47 schreef HenkeSchutte het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/fotos-op-fok-182753/
We hebben het wel door!
K, thnxquote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst op dat forum geweestquote:Klusmier schreef:
lieve tommeke,
waarom ben je niet eerlijk, en zeg je dat je al vele kloontjes hebt gemaakt op een net bodybuildingforum, maar telkens bent GEBAND vanwege dit soort excessieve opmerkingen?
waarom doe je net alsof, maar geef je niet toe dat je een klootzak bent...........
ik ben de enige ECHTE klusmier, en idd christen: dus ik vergeef het je maar al te graag!
groetjes,
Dicht lijkt mij.quote:Op maandag 22 september 2008 15:40 schreef chatter het volgende:
Dit topic gaat straks uit de hand lopen.
Opschonen en/of dicht pleuren.
Niks mis mee met haar, leuke meid!quote:Op maandag 22 september 2008 15:44 schreef Tommeke het volgende:...vrouwen met loodmenie en aanverwanten op hun aangezicht!
On topic graag derhalve
quote:Op maandag 22 september 2008 13:47 schreef HenkeSchutte het volgende:
We hebben het wel door!
Aangenaamquote:Op maandag 22 september 2008 15:51 schreef nietzman het volgende:
Laat al die bodybuildendebilspierridders van dat anabolenforum hier ook even komen trollen, dan hebben we pas ècht een goed topic.
Eerst zelf trollen en dan nu een mooie voorbeeldfunctie uitdragen...quote:Op maandag 22 september 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
!!! Serieus, kappen met die ongein en inhoudelijk reageren op die gespierde oranje chick in de OP. Thanx
Die zijn er al, wel bij de les blijven svp.quote:Op maandag 22 september 2008 15:51 schreef nietzman het volgende:
Laat al die bodybuildendebilspierridders van dat anabolenforum hier ook even komen trollen, dan hebben we pas ècht een goed topic.
quote:Op maandag 22 september 2008 15:52 schreef HenkeSchutte het volgende:
Ze doet zelf prima haar best, die andere wannabees willen powermeeliften.
Ach, hij doet ook maar zijn best.quote:Op maandag 22 september 2008 15:57 schreef Mr.J het volgende:
Niet om het een of 't ander, maar kan iemand het delete knopje van die mod aanfluiting (beetje de Tessje van KLB) afnemen?
Er verdwijnen hiero nl. posts.
"Hij blijft niet aan de gang."quote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ja er verdwijnen hier ook posts. Omdat ik niet aan de gang blijf met editten.
Nee, dat geloof ik niet. Maar hij is langer mod dan ik zou verwachten, dat dan wel weer.quote:
Moet je ook niet zelf gaan trollen he.quote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Janken doe je maar in R&P. Hebben anabolenslikkers trouwens vaak last van he: Stemmingswisselingen ? Schijnt iets met de hormonenhuishouding te maken hebben, maar dat terzijde.
Ze moeten gaan schelden, anders is het niet boeiend. Maar dat zal die bosridder wel wegwerken zeker?quote:Op maandag 22 september 2008 15:53 schreef Mr.J het volgende:
Die zijn er al, wel bij de les blijven svp.
Yep. Dit topic mag alleenquote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ze moeten gaan schelden, anders is het niet boeiend. Maar dat zal die bosridder wel wegwerken zeker?
Ik heb er vertrouwen in. Toen ik jaren geleden mod was heb ik ook beginnersfouten gemaakt, maar ik leerde er wel van.quote:Op maandag 22 september 2008 16:02 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Maar hij is langer mod dan ik zou verwachten, dat dan wel weer.
kloon ?quote:Op maandag 22 september 2008 15:15 schreef relmier het volgende:
lieve tommeke,
waarom ben je niet eerlijk, en zeg je dat je al vele kloontjes hebt gemaakt op een net bodybuildingforum, maar telkens bent GEBAND vanwege dit soort excessieve opmerkingen?
waarom doe je net alsof, maar geef je niet toe dat je een klootzak bent...........
ik ben de enige ECHTE klusmier, en idd christen: dus ik vergeef het je maar al te graag!
groetjes,
Nee, dan zou ze Wilhelmina van Oranje moeten heten.quote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat meisje is gewoon erg koningsgezind
Tsjahquote:
M.a.w. :quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef chatter het volgende:
Ontopic:
als dat meisje trouwens de juiste spullen gebruikt, is het na 1 douche alweer van haar lichaam verdwenen.
De wat goedkopere spullen blijven echter wat langer zichtbaar.
Als je in R&P wil posten moet je toch eerst even wat krassen in je armen zetten? Staat niet zo mooi op het podium lijkt me. Maar goed met wat oranje smurrie kan je dat misschien weer maskeren.quote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ja er verdwijnen hier ook posts. Omdat ik niet aan de gang blijf met editten.
Janken doe je maar in R&P. Hebben anabolenslikkers trouwens vaak last van he: Stemmingswisselingen ? Schijnt iets met de hormonenhuishouding te maken hebben, maar dat terzijde.
O hier durft meneer wel te trollen. Doe het eens op DBB dan als je durft!quote:Op maandag 22 september 2008 16:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je in R&P wil posten moet je toch eerst even wat krassen in je armen zetten? Staat niet zo mooi op het podium lijkt me. Maar goed met wat oranje smurrie kan je dat misschien weer maskeren.
Pas maar op, straks staan er 100 kickboxers voor je deur!quote:Op maandag 22 september 2008 16:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
O hier durft meneer wel te trollen. Doe het eens op DBB dan als je durft!
Scherp +1quote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
M.a.w. :
Ze heeft zich niet gedouched voordat ze ging stappen![]()
![]()
of
Ze gebruikt gewoon van die cheap-ass meuk en heeft geen hart voor de sport. "Het moet allemaal maar zo goedkoop mogelijk. Ik kom er wel met mijn looks, zonder die bruine meuk".
Ik vind het evengoed vatsig. Als je er toch zo uitziet ga je het toch niet in je hoofd halen om onder de mensen te komen![]()
![]()
Onder je bodybuild maten OK. Maar die zien er net zo maf uit.
Aha.quote:Op maandag 22 september 2008 16:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
O hier durft meneer wel te trollen. Doe het eens op DBB dan als je durft!
De optie "goedkope meuk" zit er eerder in.quote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
M.a.w. :
![]()
of
Ze gebruikt gewoon van die cheap-ass meuk en heeft geen hart voor de sport. "Het moet allemaal maar zo goedkoop mogelijk. Ik kom er wel met mijn looks, zonder die bruine meuk".
Ik vind het evengoed vatsig. Als je er toch zo uitziet ga je het toch niet in je hoofd halen om onder de mensen te komen![]()
![]()
Moet zeggen dat je het selectieve waarnemingsvermogen van een labiele huppelkut hebt.quote:Op maandag 22 september 2008 16:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha.
Eerst de emotionele kant, nu de agressieve.
Ik zat er dus niet ver vandaan met mijn stemmingswisselingen.
EricR voor super moderatorquote:Op maandag 22 september 2008 16:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je in R&P wil posten moet je toch eerst even wat krassen in je armen zetten? Staat niet zo mooi op het podium lijkt me. Maar goed met wat oranje smurrie kan je dat misschien weer maskeren.
Of de DBB knokploeg!quote:Op maandag 22 september 2008 16:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Pas maar op, straks staan er 100 kickboxers voor je deur!
Ouch, die kwam aan .quote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
M.a.w. :
![]()
of
![]()
Lastig ja. Als ik namen weet post ik ze hier!quote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Lastig lastig...wie die hier posten zijn nou van dat bodybuild forum?
Hahahhahaa LMAO post eens een foto van jou dan? Want mooi gevormde vrouwen, vallen natuurlijk ook op mooi gevormde mannen. En niet dat je lekker van achteren wordt genomen en je kont blauwe plekken oploopt van die puntige heupjesquote:Op maandag 22 september 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
OMFG. Gespierde vrouwenVan die manskerels.
Zit je "haar" in het donker van achteren te bonen lijkt het net alsof je een mannentorso tussen je poten hebtGeil ook. NEE
En dan al die schmink op je body na een heftige nacht. Leg dat maar eens uit aan je collega's
quote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Linkje naar nr. 1?quote:Op maandag 22 september 2008 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is al het tweede topic vandaag die een leuke wending heeft.![]()
Het vierde alquote:Op maandag 22 september 2008 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is al het tweede topic vandaag die een leuke wending heeft.![]()
Straks komt na Sophiej die andere schimmelbesmeurde kut van een Marjolein ook nog even bumpen, en vooral verder niks toevoegen.quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef Tommeke het volgende:
Een reltopic op maandagmiddag is wel leuk
Casper van de beek?quote:Op maandag 22 september 2008 16:25 schreef Tommeke het volgende:
Lol!
Wie heeft ze hier op gezet?
http://www.ohmyguido.com/index.php?page=show&guido=1790
quote:Op maandag 22 september 2008 16:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik wou gisteravond geen rel schoppen, maar tis nooit weg zo'n relletje
Oeh mevrouw voelt zich in haar "kruis" getast omdat bodybuildsters er gewoon niet vrouwelijk uitzien.quote:Op maandag 22 september 2008 16:21 schreef Sophiej het volgende:
[..]
Hahahhahaa LMAO post eens een foto van jou dan? Want mooi gevormde vrouwen, vallen natuurlijk ook op mooi gevormde mannen. En niet dat je lekker van achteren wordt genomen en je kont blauwe plekken oploopt van die puntige heupjes
Had jij geen anorexia?quote:Op maandag 22 september 2008 16:21 schreef Sophiej het volgende:
[..]
Hahahhahaa LMAO post eens een foto van jou dan? Want mooi gevormde vrouwen, vallen natuurlijk ook op mooi gevormde mannen. En niet dat je lekker van achteren wordt genomen en je kont blauwe plekken oploopt van die puntige heupjes
Jij dat alvast niet zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 16:26 schreef HenkeSchutte het volgende:
Wie trouwens dat bleke bleekneusje?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Thanks. Ik doe mijn best.
Geef nu maar [ afbeelding ] karma [ afbeelding ] enzo.
Wat wil je, het lichaam schreeuwt om koolhydraten en eiwitten, daar word je niet slimmer op.quote:Op maandag 22 september 2008 16:27 schreef DR878 het volgende:
Heerlijk topic dit. En al die dbb patsertjes happen he
Miertje.. doe toch eens beter speurwerk.. een paar posts hierboven verdedig ik de mooie bbvrouwenvormen naar onze vriendelijke boswachter toequote:Op maandag 22 september 2008 16:25 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
Straks komt na Sophiej die andere schimmelbesmeurde kut van een Marjolein ook nog even bumpen, en vooral verder niks toevoegen.
quote:Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
Wat wil je, het lichaam schreeuwt om koolhydraten en eiwitten, daar word je niet slimmer op.
Zit ook zo'n idioot van een member op die heet MacB, volgens hem doet ie al een maand of 4 een dieet.
En een dieet waarbij je maar paar honerd gram koolhydraten per dag eet, hahahahah.
Als je echt zoveel verstand er van hebt, hoef je dit niet zo lang te doen. Hoe verneuk je je egen lichaam!!!
mequote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Miertje?quote:Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef Sophiej het volgende:
[..]
Miertje.. doe toch eens beter speurwerk.. een paar posts hierboven verdedig ik de mooie bbvrouwenvormen naar onze vriendelijke boswachter toe
Heb je ervaring met die mensen ?quote:Op maandag 22 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Laten we eerlijk zijn. Hoeveel % van de bodybuilders is universitair onderlegd ?
Hoeveel bodybuilders zitten er op dat forum?quote:Op maandag 22 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Laten we eerlijk zijn. Hoeveel % van de bodybuilders is universitair onderlegd ?
Ik snap je reactie niet m.b.t. mijn post maar goed. Ik heb dan ook geen uni gedaanquote:Op maandag 22 september 2008 16:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je ervaring met die mensen ?
Het is wel makkelijk aannemen met zo'n laag voorhoofdmaarja toch slaat het nrgens op wat je zegt waarschijnlijk
Ik raak maar niet uit de minquote:Op maandag 22 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
Wat wil je, het lichaam schreeuwt om koolhydraten en eiwitten, daar word je niet slimmer op.
Zit ook zo'n idioot van een member op die heet MacB, volgens hem doet ie al een maand of 4 een dieet.
En een dieet waarbij je maar paar honerd gram koolhydraten per dag eet, hahahahah.
Als je echt zoveel verstand er van hebt, hoef je dit niet zo lang te doen. Hoe verneuk je je egen lichaam!!!
Dat was ook mijn conclusie een paar blz. terug. Schijnbaar zijn ze gepikeerd als je dat zegt.quote:Op maandag 22 september 2008 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
En vrouwen die aan bodybuilding doen zien er over het algemeen nou eenmaal erg mannelijk uit.
Mannen in het algemeen houden daar niet van. Dus, trek je conclusie.
Nu zal je misschien denken dat ik ook zo 'groot' ben maar helaas dat niet. Zover is mijn streven ook niet maar als je aan fitness doet wil niet meteen zeggen dat je a la Jerommeke eruit ziet. Zoiets verdient enorme respect vanwege alle tijd en zweet die erin gestoken is. Denk alleen al aan het opstellen van een voedingsschema.quote:Op maandag 22 september 2008 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oeh mevrouw voelt zich in haar "kruis" getast omdat bodybuildsters er gewoon niet vrouwelijk uitzien.
Een vrouw hoort geen bonk spier te zijn![]()
Lekker natuurlijk ook.
Ws. zijn het van die lesbo's die even het vrouwelijke van de partner moeten compenseren door zich te transformeren in een Jerommeke.
Conclusie: van eiwitten en koolhydraten word je dom? (jij moet wel ongelooflijk slim zijnquote:Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2008 16:34 schreef HenkeSchutte het volgende:
Dit is trouwens wel goede reclame voor DBB, zullen de sponsors blij mee zijn, WHUAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHHAHAH
25.quote:Op maandag 22 september 2008 16:35 schreef Sophiej het volgende:
Serieus jongen vertel eens hoe oud je ben
Wanneer ben je een bodybuilder?quote:Op maandag 22 september 2008 16:32 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
Hoeveel bodybuilders zitten er op dat forum?
Hoogstens een aantal dat te tellen valt met handen en voeten.
Schijnbaar snij je toch een gevoelig punt aan.quote:Op maandag 22 september 2008 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was ook mijn conclusie een paar blz. terug. Schijnbaar zijn ze gepikeerd als je dat zegt.
Leer eerst een goed lezen knurft.quote:Op maandag 22 september 2008 16:35 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Conclusie: van eiwitten en koolhydraten word je dom? (jij moet wel ongelooflijk slim zijn)
Ahum. Ik denk dat de gemiddelde Dbber er gezonder aan toe is als de gemiddelde Fokker.
Ps: ja ik hap, had ik even zin in
Vrouwen horen zacht, lief , klein, schattig te zijn. Geen gorilla's , daar zijn mannen wel voorquote:Op maandag 22 september 2008 16:35 schreef Sophiej het volgende:
[..]
Nu zal je misschien denken dat ik ook zo 'groot' ben maar helaas dat niet. Zover is mijn streven ook niet maar als je aan fitness doet wil niet meteen zeggen dat je a la Jerommeke eruit ziet. Zoiets verdient enorme respect vanwege alle tijd en zweet die erin gestoken is. Denk alleen al aan het opstellen van een voedingsschema.
En zoals ik al zeg, mooi volgevromde vrouwen hoeven ook geen iellig fokkertje, bah.. wat heb je aan zo'n latje die je niet eens vast kan houden tijdens de sex of niet eens een beetje mee moet stoeien. En met deze woroden ggebasseerd op mijn vorige post voel jij je blijkbaar gelijk aangesproken door met pottige Jerommekes te gaan strooien.
Serieus jongen vertel eens hoe oud je ben
Jij suggereert dat al die bodybuilders geen universiteit doen maar die info vreet je nu ook uit je neus ?quote:Op maandag 22 september 2008 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap je reactie niet m.b.t. mijn post maar goed. Ik heb dan ook geen uni gedaan
Jip en Janneke Nederlands aub.
je bent zelf wereldvreemd en een ecto, bruinwerker.quote:Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef Ericr het volgende:
Je verdedigen tegenover een paar wereldvreemde ecto's of werkloze papzakken, laat toch gaan.
Het is maar wat je beter noemt..ik vind het persoonlijk een beetje eng.quote:Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
Leer eerst een goed lezen knurft.
Bij gebrek aan eiwitten en koolydraten!
En ik zie er beter uit dan jij en 90% van dat forum. Kom niet spelen in mijn achtertuin.
Deze quote ik toch echt ff hoorquote:Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
En ik zie er beter uit dan jij en 90% van dat forum. Kom niet spelen in mijn achtertuin.
gast, of je bent ongelofelijk slim, of ongelofelijk dom.quote:Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
Is dat zo Marty? Je had ook geen praatjes toen ik mijn pik in je bakkes stouwde, volgens mij ben jij niet vies van een salami op zijn tijd.quote:Op maandag 22 september 2008 16:40 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
je bent zelf wereldvreemd en een ecto, bruinwerker.
Dit is toch wel de conclusie .quote:Op maandag 22 september 2008 16:39 schreef DR878 het volgende:
[..]
Vrouwen horen zacht, lief , klein, schattig te zijn. Geen gorilla's , daar zijn mannen wel voor.
Ik heb ook niks tegen bodybuilders. Ben zelf ook een fitness typetje, maar ik kan echt niet denken aan een vrouwelijk BB'er als vriendin.
Sterk. Echt.quote:Op maandag 22 september 2008 16:40 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
je bent zelf wereldvreemd en een ecto, bruinwerker.
quote:Op maandag 22 september 2008 16:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is dat zo Marty? Je had ook geen praatjes toen ik mijn pik in je bakkes stouwde, volgens mij ben jij niet vies van een salami op zijn tijd.
Conclusie: bij gebrek aan eiwitten en koolhydraten word je dom? (i rest my case)quote:Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2008 16:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is dat zo Marty? Je had ook geen praatjes toen ik mijn pik in je bakkes stouwde, volgens mij ben jij niet vies van een salami op zijn tijd.
Medelijden is het woord dat je zoekt, denk ik.quote:Op maandag 22 september 2008 16:35 schreef Sophiej het volgende:
[..]
Nu zal je misschien denken dat ik ook zo 'groot' ben maar helaas dat niet. Zover is mijn streven ook niet maar als je aan fitness doet wil niet meteen zeggen dat je a la Jerommeke eruit ziet. Zoiets verdient enorme respect vanwege alle tijd en zweet die erin gestoken is. Denk alleen al aan het opstellen van een voedingsschema.
jij zit op havo, en denkt dat je slim bentquote:Op maandag 22 september 2008 16:45 schreef Dayuum het volgende:
Ik wist wel nog toen ik op DBB zat. Allemaal mannen van in de 30 die denken dat ze jonger worden door meer spieren te krijg dmv van anabolen. En ik denk dat maar 10% op dat forum havo of hoger heeft
Dus als ik 23 uur lang tot bloedens toe m'n best doe om een beeltenis van Balkenende te schijten verdien ik ook automatisch respect?quote:Op maandag 22 september 2008 16:35 schreef Sophiej het volgende:
Nu zal je misschien denken dat ik ook zo 'groot' ben maar helaas dat niet. Zover is mijn streven ook niet maar als je aan fitness doet wil niet meteen zeggen dat je a la Jerommeke eruit ziet. Zoiets verdient enorme respect vanwege alle tijd en zweet die erin gestoken is.
Mijn god wat een Neanderthalerquote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef chatter het volgende:
En toch kan ik het voor vrouwen niet meer echt mooi vinden.
[ afbeelding ]
Dat is wel bedroevend ja. Maar om nu zelf aan de schoensmeer te gaan om over een paar 17 jarige Breezahs heen te gaan?quote:Op maandag 22 september 2008 16:46 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen neuken die wortelkoppen wel 2 roomblanke BrEeZahs
Yep.quote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dus als ik 23 uur lang tot bloedens toe m'n best doe om een beeltenis van Balkenende te schijten verdien ik ook automatisch respect?
Wat is nou je punt?quote:Op maandag 22 september 2008 16:46 schreef HenkeSchutte het volgende:
Bij gebrek of beter gezegd te weinig koolhydraten en eiwitten ben je nou niet bepaald in staat goed na te denken.
Yep. Stelletje kneuzen zijn het.quote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef Tommeke het volgende:
Dat argument van die bodybuilders ook: 'Ze zijn jaloers op ons, ze willen ook een goed figuur'
Waarom heeft ze nog een BH aanquote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef chatter het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn punt was een reactie op mijn bericht, dat ik zei dat bodybuilders hier op fok happen en hij reageerde er blijkbaar anders op dan wat ik verwachtte.quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef chatter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moet wat meer aan d'r traps werken, maar voor de rest zou ik d'r best doen...hebben dit soort vrouwen niet zo'n mega clit, best lekker heb je ergens aan te sabbelen tijdens het beffen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef chatter het volgende:
[ afbeelding ]
Naja, die zou zonder die spieren ook een kutkop hebbenquote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef chatter het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, man! Ik ben niet dik of skinny ofzo. Eerder gemiddeld, maar omdat ik veel duurtraining doe is m'n conditie wel erg goed, heb je veel meer aan dan aan oppompen en jezelf volspuiten... Hoe gaat dat er uitzien als je 50 of 60 bent?quote:
Serge Nubret @ 65 jaar:quote:Op maandag 22 september 2008 17:05 schreef Tommeke het volgende:
Hoe gaat dat er uitzien als je 50 of 60 bent?
Goh, net na z'n hartoperatie in 2005/2006 en volgens mij ook nog eens photoshop.quote:
met botox kom je idd wel ver jaquote:Op maandag 22 september 2008 17:18 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Goh, net na z'n hartoperatie in 2005/2006 en volgens mij ook nog eens photoshop.
Arnie @ 2007:
http://forum.dutchbodybui(...)shape-2007-a-131944/
Zo'n lomp bakbeest op een racefiets ziet er totaal niet uit manquote:Op maandag 22 september 2008 17:18 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Goh, net na z'n hartoperatie in 2005/2006 en volgens mij ook nog eens photoshop.
Arnie @ 2007:
http://forum.dutchbodybui(...)shape-2007-a-131944/
Wat heb je daar nou aan als je het veel te druk hebt met neuken?quote:Op maandag 22 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hier scoor je wel mee wil je zeggen?quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan als je het veel te druk hebt met neuken?
Met deze opmerking bevestig je wel een beetje de vooroordelen...quote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
[..]
Dus je geeft toe dat bodybuilders er ook niet uitzien?quote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
Hier scoor je wel mee wil je zeggen?
[ afbeelding ]
haha kansloze, deze gozer blijft maar kloontjes aanmaken op dbb maar telkens moet ie oprottenquote:Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
hehe ook als je 35 bent en putjesschepperquote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Opleidingen boeien me niet zo. Saaiste mensen die ik ken hebben de beste opleidingen gedaan. Plezier hebben is veel belangrijker, en wat is er nou beter dan neuken?quote:Op maandag 22 september 2008 17:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met deze opmerking bevestig je wel een beetje de vooroordelen...
Te druk bezig met neuken?Kom op zeg, elke nerd kan wel een of andere big vinden die hij de hele dag mag neuken.
Kut geen knopjes hier...quote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef Mr.J het volgende:
Hoho mensen, even dimmen. Anders moet ik helaas dit topic sluiten.
En dan mogen jullie raden waar!quote:Op maandag 22 september 2008 18:17 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Jaja, verkapte ik-ben-ook-ergens-mod post.
quote:Op maandag 22 september 2008 18:17 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Jaja, verkapte ik-ben-ook-ergens-mod post.
We hebben een winnaar!quote:Op maandag 22 september 2008 18:18 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En dan mogen jullie raden waar!
Voor de winnaar staat een mooie pot DreamTan klaar!![]()
[ afbeelding ]
damn, hoe bekrompen wil je in het leven staanquote:Op maandag 22 september 2008 18:11 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Opleidingen boeien me niet zo. Saaiste mensen die ik ken hebben de beste opleidingen gedaan. Plezier hebben is veel belangrijker, en wat is er nou beter dan neuken?
En dat jij biggetjes neukt wil nog niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook doet.
nee die zitten thuis de hele dag voor de tv en achter de pc chips te vretenquote:Op maandag 22 september 2008 18:22 schreef Dayuum het volgende:
Normale mensen hebben ook de tijd niet om te gaan trainen en al helemaal niet om ook nog eens anabolen te gebruiken
Er voelt zich iemand aangesproken, ben jij toevallig dik slim en saai?quote:Op maandag 22 september 2008 18:23 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
damn, hoe bekrompen wil je in het leven staan
Damn, dat heb je snel uitgevonden. Misschien ook actief daar?quote:Op maandag 22 september 2008 18:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
We hebben een winnaar!
http://www.gayforum.nl/
Idd als je hard traint en veel eet is 3 tot 4 uur per week voldoende.quote:Op maandag 22 september 2008 18:25 schreef modric het volgende:
[..]
nee die zitten thuis de hele dag voor de tv en achter de pc chips te vreten
GVD, waar zit die karma knop?quote:Op maandag 22 september 2008 18:25 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Er voelt zich iemand aangesproken, ben jij toevallig dik slim en saai?
HAHAHAHAHA. Nee daar moet je trots op zijn als je op je 65ste er zo uit zietquote:Op maandag 22 september 2008 17:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Serge Nubret @ 65 jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Never argue with an idiot. He'll drag you down to his level and beat you with experience.quote:Op maandag 22 september 2008 18:25 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Er voelt zich iemand aangesproken, ben jij toevallig dik slim en saai?
Over smaak valt te twisten uiteraard, die post was meer om aan te geven dat je fysiek na je 50/60ste niet in elkaar hoeft te kloppen.quote:Op maandag 22 september 2008 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Nee daar moet je trots op zijn als je op je 65ste er zo uit ziet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 17:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb geen zin om dit hele topic door te lezen en misschien dat iemand eerder de vraag wel heeft gesteld.
MAAR
waarom hebben deze 2 gasten dan die creme op... ze zijn niet echt BB material if you ask me?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:01 schreef Huppelei het volgende:
Whehehe, dan is half fok nog wakker.quote:michiel4 schreef:
Ik stel een FOK invasie voor, 's nachts rond 3u.
uhmmm jaquote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
srslyquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:01 schreef Huppelei het volgende:
De Boswachter is toch speciaal aangenomen als trollmod?quote:Op maandag 22 september 2008 23:49 schreef Mr.J het volgende:
Wel jammer hoor, een mod die of niet in staat is eea in de juiste context te lezen, of nu weer zelf aan het trollen is. In beide gevallen zou dat mooie kleurtje je ontnomen mogen worden.
Jup.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
De Boswachter is toch speciaal aangenomen als trollmod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |