quote:Op maandag 22 september 2008 13:47 schreef HenkeSchutte het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/fotos-op-fok-182753/
We hebben het wel door!
Aangenaamquote:Op maandag 22 september 2008 15:51 schreef nietzman het volgende:
Laat al die bodybuildendebilspierridders van dat anabolenforum hier ook even komen trollen, dan hebben we pas ècht een goed topic.
Eerst zelf trollen en dan nu een mooie voorbeeldfunctie uitdragen...quote:Op maandag 22 september 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
!!! Serieus, kappen met die ongein en inhoudelijk reageren op die gespierde oranje chick in de OP. Thanx
Die zijn er al, wel bij de les blijven svp.quote:Op maandag 22 september 2008 15:51 schreef nietzman het volgende:
Laat al die bodybuildendebilspierridders van dat anabolenforum hier ook even komen trollen, dan hebben we pas ècht een goed topic.
quote:Op maandag 22 september 2008 15:52 schreef HenkeSchutte het volgende:
Ze doet zelf prima haar best, die andere wannabees willen powermeeliften.
Ach, hij doet ook maar zijn best.quote:Op maandag 22 september 2008 15:57 schreef Mr.J het volgende:
Niet om het een of 't ander, maar kan iemand het delete knopje van die mod aanfluiting (beetje de Tessje van KLB) afnemen?
Er verdwijnen hiero nl. posts.
"Hij blijft niet aan de gang."quote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ja er verdwijnen hier ook posts. Omdat ik niet aan de gang blijf met editten.
Nee, dat geloof ik niet. Maar hij is langer mod dan ik zou verwachten, dat dan wel weer.quote:
Moet je ook niet zelf gaan trollen he.quote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Janken doe je maar in R&P. Hebben anabolenslikkers trouwens vaak last van he: Stemmingswisselingen ? Schijnt iets met de hormonenhuishouding te maken hebben, maar dat terzijde.
Ze moeten gaan schelden, anders is het niet boeiend. Maar dat zal die bosridder wel wegwerken zeker?quote:Op maandag 22 september 2008 15:53 schreef Mr.J het volgende:
Die zijn er al, wel bij de les blijven svp.
Yep. Dit topic mag alleenquote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ze moeten gaan schelden, anders is het niet boeiend. Maar dat zal die bosridder wel wegwerken zeker?
Ik heb er vertrouwen in. Toen ik jaren geleden mod was heb ik ook beginnersfouten gemaakt, maar ik leerde er wel van.quote:Op maandag 22 september 2008 16:02 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Maar hij is langer mod dan ik zou verwachten, dat dan wel weer.
kloon ?quote:Op maandag 22 september 2008 15:15 schreef relmier het volgende:
lieve tommeke,
waarom ben je niet eerlijk, en zeg je dat je al vele kloontjes hebt gemaakt op een net bodybuildingforum, maar telkens bent GEBAND vanwege dit soort excessieve opmerkingen?
waarom doe je net alsof, maar geef je niet toe dat je een klootzak bent...........
ik ben de enige ECHTE klusmier, en idd christen: dus ik vergeef het je maar al te graag!
groetjes,
Nee, dan zou ze Wilhelmina van Oranje moeten heten.quote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat meisje is gewoon erg koningsgezind
Tsjahquote:
M.a.w. :quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef chatter het volgende:
Ontopic:
als dat meisje trouwens de juiste spullen gebruikt, is het na 1 douche alweer van haar lichaam verdwenen.
De wat goedkopere spullen blijven echter wat langer zichtbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |