quote:Op maandag 22 september 2008 13:47 schreef HenkeSchutte het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/fotos-op-fok-182753/
We hebben het wel door!
Aangenaamquote:Op maandag 22 september 2008 15:51 schreef nietzman het volgende:
Laat al die bodybuildendebilspierridders van dat anabolenforum hier ook even komen trollen, dan hebben we pas ècht een goed topic.
Eerst zelf trollen en dan nu een mooie voorbeeldfunctie uitdragen...quote:Op maandag 22 september 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
!!! Serieus, kappen met die ongein en inhoudelijk reageren op die gespierde oranje chick in de OP. Thanx
Die zijn er al, wel bij de les blijven svp.quote:Op maandag 22 september 2008 15:51 schreef nietzman het volgende:
Laat al die bodybuildendebilspierridders van dat anabolenforum hier ook even komen trollen, dan hebben we pas ècht een goed topic.
quote:Op maandag 22 september 2008 15:52 schreef HenkeSchutte het volgende:
Ze doet zelf prima haar best, die andere wannabees willen powermeeliften.
Ach, hij doet ook maar zijn best.quote:Op maandag 22 september 2008 15:57 schreef Mr.J het volgende:
Niet om het een of 't ander, maar kan iemand het delete knopje van die mod aanfluiting (beetje de Tessje van KLB) afnemen?
Er verdwijnen hiero nl. posts.
"Hij blijft niet aan de gang."quote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ja er verdwijnen hier ook posts. Omdat ik niet aan de gang blijf met editten.
Nee, dat geloof ik niet. Maar hij is langer mod dan ik zou verwachten, dat dan wel weer.quote:
Moet je ook niet zelf gaan trollen he.quote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Janken doe je maar in R&P. Hebben anabolenslikkers trouwens vaak last van he: Stemmingswisselingen ? Schijnt iets met de hormonenhuishouding te maken hebben, maar dat terzijde.
Ze moeten gaan schelden, anders is het niet boeiend. Maar dat zal die bosridder wel wegwerken zeker?quote:Op maandag 22 september 2008 15:53 schreef Mr.J het volgende:
Die zijn er al, wel bij de les blijven svp.
Yep. Dit topic mag alleenquote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ze moeten gaan schelden, anders is het niet boeiend. Maar dat zal die bosridder wel wegwerken zeker?
Ik heb er vertrouwen in. Toen ik jaren geleden mod was heb ik ook beginnersfouten gemaakt, maar ik leerde er wel van.quote:Op maandag 22 september 2008 16:02 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Maar hij is langer mod dan ik zou verwachten, dat dan wel weer.
kloon ?quote:Op maandag 22 september 2008 15:15 schreef relmier het volgende:
lieve tommeke,
waarom ben je niet eerlijk, en zeg je dat je al vele kloontjes hebt gemaakt op een net bodybuildingforum, maar telkens bent GEBAND vanwege dit soort excessieve opmerkingen?
waarom doe je net alsof, maar geef je niet toe dat je een klootzak bent...........
ik ben de enige ECHTE klusmier, en idd christen: dus ik vergeef het je maar al te graag!
groetjes,
Nee, dan zou ze Wilhelmina van Oranje moeten heten.quote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat meisje is gewoon erg koningsgezind
Tsjahquote:
M.a.w. :quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef chatter het volgende:
Ontopic:
als dat meisje trouwens de juiste spullen gebruikt, is het na 1 douche alweer van haar lichaam verdwenen.
De wat goedkopere spullen blijven echter wat langer zichtbaar.
Als je in R&P wil posten moet je toch eerst even wat krassen in je armen zetten? Staat niet zo mooi op het podium lijkt me. Maar goed met wat oranje smurrie kan je dat misschien weer maskeren.quote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ja er verdwijnen hier ook posts. Omdat ik niet aan de gang blijf met editten.
Janken doe je maar in R&P. Hebben anabolenslikkers trouwens vaak last van he: Stemmingswisselingen ? Schijnt iets met de hormonenhuishouding te maken hebben, maar dat terzijde.
O hier durft meneer wel te trollen. Doe het eens op DBB dan als je durft!quote:Op maandag 22 september 2008 16:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je in R&P wil posten moet je toch eerst even wat krassen in je armen zetten? Staat niet zo mooi op het podium lijkt me. Maar goed met wat oranje smurrie kan je dat misschien weer maskeren.
Pas maar op, straks staan er 100 kickboxers voor je deur!quote:Op maandag 22 september 2008 16:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
O hier durft meneer wel te trollen. Doe het eens op DBB dan als je durft!
Scherp +1quote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
M.a.w. :
Ze heeft zich niet gedouched voordat ze ging stappen![]()
![]()
of
Ze gebruikt gewoon van die cheap-ass meuk en heeft geen hart voor de sport. "Het moet allemaal maar zo goedkoop mogelijk. Ik kom er wel met mijn looks, zonder die bruine meuk".
Ik vind het evengoed vatsig. Als je er toch zo uitziet ga je het toch niet in je hoofd halen om onder de mensen te komen![]()
![]()
Onder je bodybuild maten OK. Maar die zien er net zo maf uit.
Aha.quote:Op maandag 22 september 2008 16:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
O hier durft meneer wel te trollen. Doe het eens op DBB dan als je durft!
De optie "goedkope meuk" zit er eerder in.quote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
M.a.w. :
![]()
of
Ze gebruikt gewoon van die cheap-ass meuk en heeft geen hart voor de sport. "Het moet allemaal maar zo goedkoop mogelijk. Ik kom er wel met mijn looks, zonder die bruine meuk".
Ik vind het evengoed vatsig. Als je er toch zo uitziet ga je het toch niet in je hoofd halen om onder de mensen te komen![]()
![]()
Moet zeggen dat je het selectieve waarnemingsvermogen van een labiele huppelkut hebt.quote:Op maandag 22 september 2008 16:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha.
Eerst de emotionele kant, nu de agressieve.
Ik zat er dus niet ver vandaan met mijn stemmingswisselingen.
EricR voor super moderatorquote:Op maandag 22 september 2008 16:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je in R&P wil posten moet je toch eerst even wat krassen in je armen zetten? Staat niet zo mooi op het podium lijkt me. Maar goed met wat oranje smurrie kan je dat misschien weer maskeren.
Of de DBB knokploeg!quote:Op maandag 22 september 2008 16:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Pas maar op, straks staan er 100 kickboxers voor je deur!
Ouch, die kwam aan .quote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
M.a.w. :
![]()
of
![]()
Lastig ja. Als ik namen weet post ik ze hier!quote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Lastig lastig...wie die hier posten zijn nou van dat bodybuild forum?
Hahahhahaa LMAO post eens een foto van jou dan? Want mooi gevormde vrouwen, vallen natuurlijk ook op mooi gevormde mannen. En niet dat je lekker van achteren wordt genomen en je kont blauwe plekken oploopt van die puntige heupjesquote:Op maandag 22 september 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
OMFG. Gespierde vrouwenVan die manskerels.
Zit je "haar" in het donker van achteren te bonen lijkt het net alsof je een mannentorso tussen je poten hebtGeil ook. NEE
En dan al die schmink op je body na een heftige nacht. Leg dat maar eens uit aan je collega's
quote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Linkje naar nr. 1?quote:Op maandag 22 september 2008 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is al het tweede topic vandaag die een leuke wending heeft.![]()
Het vierde alquote:Op maandag 22 september 2008 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is al het tweede topic vandaag die een leuke wending heeft.![]()
Straks komt na Sophiej die andere schimmelbesmeurde kut van een Marjolein ook nog even bumpen, en vooral verder niks toevoegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |