Medelijden is het woord dat je zoekt, denk ik.quote:Op maandag 22 september 2008 16:35 schreef Sophiej het volgende:
[..]
Nu zal je misschien denken dat ik ook zo 'groot' ben maar helaas dat niet. Zover is mijn streven ook niet maar als je aan fitness doet wil niet meteen zeggen dat je a la Jerommeke eruit ziet. Zoiets verdient enorme respect vanwege alle tijd en zweet die erin gestoken is. Denk alleen al aan het opstellen van een voedingsschema.
jij zit op havo, en denkt dat je slim bentquote:Op maandag 22 september 2008 16:45 schreef Dayuum het volgende:
Ik wist wel nog toen ik op DBB zat. Allemaal mannen van in de 30 die denken dat ze jonger worden door meer spieren te krijg dmv van anabolen. En ik denk dat maar 10% op dat forum havo of hoger heeft
Dus als ik 23 uur lang tot bloedens toe m'n best doe om een beeltenis van Balkenende te schijten verdien ik ook automatisch respect?quote:Op maandag 22 september 2008 16:35 schreef Sophiej het volgende:
Nu zal je misschien denken dat ik ook zo 'groot' ben maar helaas dat niet. Zover is mijn streven ook niet maar als je aan fitness doet wil niet meteen zeggen dat je a la Jerommeke eruit ziet. Zoiets verdient enorme respect vanwege alle tijd en zweet die erin gestoken is.
Mijn god wat een Neanderthalerquote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef chatter het volgende:
En toch kan ik het voor vrouwen niet meer echt mooi vinden.
[ afbeelding ]
Dat is wel bedroevend ja. Maar om nu zelf aan de schoensmeer te gaan om over een paar 17 jarige Breezahs heen te gaan?quote:Op maandag 22 september 2008 16:46 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen neuken die wortelkoppen wel 2 roomblanke BrEeZahs
Yep.quote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dus als ik 23 uur lang tot bloedens toe m'n best doe om een beeltenis van Balkenende te schijten verdien ik ook automatisch respect?
Wat is nou je punt?quote:Op maandag 22 september 2008 16:46 schreef HenkeSchutte het volgende:
Bij gebrek of beter gezegd te weinig koolhydraten en eiwitten ben je nou niet bepaald in staat goed na te denken.
Yep. Stelletje kneuzen zijn het.quote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef Tommeke het volgende:
Dat argument van die bodybuilders ook: 'Ze zijn jaloers op ons, ze willen ook een goed figuur'
Waarom heeft ze nog een BH aanquote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef chatter het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn punt was een reactie op mijn bericht, dat ik zei dat bodybuilders hier op fok happen en hij reageerde er blijkbaar anders op dan wat ik verwachtte.quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef chatter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moet wat meer aan d'r traps werken, maar voor de rest zou ik d'r best doen...hebben dit soort vrouwen niet zo'n mega clit, best lekker heb je ergens aan te sabbelen tijdens het beffen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef chatter het volgende:
[ afbeelding ]
Naja, die zou zonder die spieren ook een kutkop hebbenquote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef chatter het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, man! Ik ben niet dik of skinny ofzo. Eerder gemiddeld, maar omdat ik veel duurtraining doe is m'n conditie wel erg goed, heb je veel meer aan dan aan oppompen en jezelf volspuiten... Hoe gaat dat er uitzien als je 50 of 60 bent?quote:
Serge Nubret @ 65 jaar:quote:Op maandag 22 september 2008 17:05 schreef Tommeke het volgende:
Hoe gaat dat er uitzien als je 50 of 60 bent?
Goh, net na z'n hartoperatie in 2005/2006 en volgens mij ook nog eens photoshop.quote:
met botox kom je idd wel ver jaquote:Op maandag 22 september 2008 17:18 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Goh, net na z'n hartoperatie in 2005/2006 en volgens mij ook nog eens photoshop.
Arnie @ 2007:
http://forum.dutchbodybui(...)shape-2007-a-131944/
Zo'n lomp bakbeest op een racefiets ziet er totaal niet uit manquote:Op maandag 22 september 2008 17:18 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Goh, net na z'n hartoperatie in 2005/2006 en volgens mij ook nog eens photoshop.
Arnie @ 2007:
http://forum.dutchbodybui(...)shape-2007-a-131944/
Wat heb je daar nou aan als je het veel te druk hebt met neuken?quote:Op maandag 22 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Laten we eerlijk zijn. Hoeveel % van de bodybuilders is universitair onderlegd ?
Hier scoor je wel mee wil je zeggen?quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan als je het veel te druk hebt met neuken?
Met deze opmerking bevestig je wel een beetje de vooroordelen...quote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
[..]
Dus je geeft toe dat bodybuilders er ook niet uitzien?quote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
Hier scoor je wel mee wil je zeggen?
[ afbeelding ]
haha kansloze, deze gozer blijft maar kloontjes aanmaken op dbb maar telkens moet ie oprottenquote:Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
Wat wil je, het lichaam schreeuwt om koolhydraten en eiwitten, daar word je niet slimmer op.
Zit ook zo'n idioot van een member op die heet MacB, volgens hem doet ie al een maand of 4 een dieet.
En een dieet waarbij je maar paar honerd gram koolhydraten per dag eet, hahahahah.
Als je echt zoveel verstand er van hebt, hoef je dit niet zo lang te doen. Hoe verneuk je je egen lichaam!!!
hehe ook als je 35 bent en putjesschepperquote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Opleidingen boeien me niet zo. Saaiste mensen die ik ken hebben de beste opleidingen gedaan. Plezier hebben is veel belangrijker, en wat is er nou beter dan neuken?quote:Op maandag 22 september 2008 17:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met deze opmerking bevestig je wel een beetje de vooroordelen...
Te druk bezig met neuken?Kom op zeg, elke nerd kan wel een of andere big vinden die hij de hele dag mag neuken.
Kut geen knopjes hier...quote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef Mr.J het volgende:
Hoho mensen, even dimmen. Anders moet ik helaas dit topic sluiten.
En dan mogen jullie raden waar!quote:Op maandag 22 september 2008 18:17 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Jaja, verkapte ik-ben-ook-ergens-mod post.
quote:Op maandag 22 september 2008 18:17 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Jaja, verkapte ik-ben-ook-ergens-mod post.
We hebben een winnaar!quote:Op maandag 22 september 2008 18:18 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En dan mogen jullie raden waar!
Voor de winnaar staat een mooie pot DreamTan klaar!![]()
[ afbeelding ]
damn, hoe bekrompen wil je in het leven staanquote:Op maandag 22 september 2008 18:11 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Opleidingen boeien me niet zo. Saaiste mensen die ik ken hebben de beste opleidingen gedaan. Plezier hebben is veel belangrijker, en wat is er nou beter dan neuken?
En dat jij biggetjes neukt wil nog niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook doet.
nee die zitten thuis de hele dag voor de tv en achter de pc chips te vretenquote:Op maandag 22 september 2008 18:22 schreef Dayuum het volgende:
Normale mensen hebben ook de tijd niet om te gaan trainen en al helemaal niet om ook nog eens anabolen te gebruiken
Er voelt zich iemand aangesproken, ben jij toevallig dik slim en saai?quote:Op maandag 22 september 2008 18:23 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
damn, hoe bekrompen wil je in het leven staan
Damn, dat heb je snel uitgevonden. Misschien ook actief daar?quote:Op maandag 22 september 2008 18:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
We hebben een winnaar!
http://www.gayforum.nl/
Idd als je hard traint en veel eet is 3 tot 4 uur per week voldoende.quote:Op maandag 22 september 2008 18:25 schreef modric het volgende:
[..]
nee die zitten thuis de hele dag voor de tv en achter de pc chips te vreten
GVD, waar zit die karma knop?quote:Op maandag 22 september 2008 18:25 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Er voelt zich iemand aangesproken, ben jij toevallig dik slim en saai?
HAHAHAHAHA. Nee daar moet je trots op zijn als je op je 65ste er zo uit zietquote:Op maandag 22 september 2008 17:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Serge Nubret @ 65 jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Never argue with an idiot. He'll drag you down to his level and beat you with experience.quote:Op maandag 22 september 2008 18:25 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Er voelt zich iemand aangesproken, ben jij toevallig dik slim en saai?
Over smaak valt te twisten uiteraard, die post was meer om aan te geven dat je fysiek na je 50/60ste niet in elkaar hoeft te kloppen.quote:Op maandag 22 september 2008 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Nee daar moet je trots op zijn als je op je 65ste er zo uit ziet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 17:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb geen zin om dit hele topic door te lezen en misschien dat iemand eerder de vraag wel heeft gesteld.
MAAR
waarom hebben deze 2 gasten dan die creme op... ze zijn niet echt BB material if you ask me?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:01 schreef Huppelei het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/fotos-op-fok-182753/
Whehehe, dan is half fok nog wakker.quote:michiel4 schreef:
Ik stel een FOK invasie voor, 's nachts rond 3u.
uhmmm jaquote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
srslyquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:01 schreef Huppelei het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/fotos-op-fok-182753/
De Boswachter is toch speciaal aangenomen als trollmod?quote:Op maandag 22 september 2008 23:49 schreef Mr.J het volgende:
Wel jammer hoor, een mod die of niet in staat is eea in de juiste context te lezen, of nu weer zelf aan het trollen is. In beide gevallen zou dat mooie kleurtje je ontnomen mogen worden.
Jup.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
De Boswachter is toch speciaal aangenomen als trollmod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |