abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 september 2008 @ 16:34:20 #176
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_61827914
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef HenkeSchutte het volgende:

[..]

Wat wil je, het lichaam schreeuwt om koolhydraten en eiwitten, daar word je niet slimmer op.

Zit ook zo'n idioot van een member op die heet MacB, volgens hem doet ie al een maand of 4 een dieet.
En een dieet waarbij je maar paar honerd gram koolhydraten per dag eet, hahahahah.

Als je echt zoveel verstand er van hebt, hoef je dit niet zo lang te doen. Hoe verneuk je je egen lichaam!!!

ja, guess so
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_61827919
Dit is trouwens wel goede reclame voor DBB, zullen de sponsors blij mee zijn, WHUAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHHAHAH
pi_61827921
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
En vrouwen die aan bodybuilding doen zien er over het algemeen nou eenmaal erg mannelijk uit.
Mannen in het algemeen houden daar niet van. Dus, trek je conclusie.
Dat was ook mijn conclusie een paar blz. terug. Schijnbaar zijn ze gepikeerd als je dat zegt.
U MAD?
pi_61827952
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oeh mevrouw voelt zich in haar "kruis" getast omdat bodybuildsters er gewoon niet vrouwelijk uitzien.
Een vrouw hoort geen bonk spier te zijn Lekker natuurlijk ook.

Ws. zijn het van die lesbo's die even het vrouwelijke van de partner moeten compenseren door zich te transformeren in een Jerommeke.
Nu zal je misschien denken dat ik ook zo 'groot' ben maar helaas dat niet. Zover is mijn streven ook niet maar als je aan fitness doet wil niet meteen zeggen dat je a la Jerommeke eruit ziet. Zoiets verdient enorme respect vanwege alle tijd en zweet die erin gestoken is. Denk alleen al aan het opstellen van een voedingsschema.

En zoals ik al zeg, mooi volgevormde vrouwen hoeven ook geen iellig mannetje, wat heb je aan zo'n latje die je niet eens vast kan houden tijdens de sex of niet eens een beetje mee moet stoeien.

En met mijn vorige post voel jij je blijkbaar gelijk aangesproken door met pottige Jerommekes te gaan strooien. Ben benieuwd waarmee je na deze post ga strooien
pi_61827956
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef HenkeSchutte het volgende:

[..]

Wat wil je, het lichaam schreeuwt om koolhydraten en eiwitten, daar word je niet slimmer op.

Zit ook zo'n idioot van een member op die heet MacB, volgens hem doet ie al een maand of 4 een dieet.
En een dieet waarbij je maar paar honerd gram koolhydraten per dag eet, hahahahah.

Als je echt zoveel verstand er van hebt, hoef je dit niet zo lang te doen. Hoe verneuk je je egen lichaam!!!
Conclusie: van eiwitten en koolhydraten word je dom? (jij moet wel ongelooflijk slim zijn )

Ahum. Ik denk dat de gemiddelde Dbber er gezonder aan toe is als de gemiddelde Fokker.

Ps: ja ik hap, had ik even zin in
edwink89.hyves.nl
pi_61827988
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:34 schreef HenkeSchutte het volgende:
Dit is trouwens wel goede reclame voor DBB, zullen de sponsors blij mee zijn, WHUAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHHAHAH

Eerder een afschrikmethode.
  maandag 22 september 2008 @ 16:37:28 #182
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_61827991
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:33 schreef Cell.jpg het volgende:

[..]

Ik raak maar niet uit de min
'Goede' grap.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_61828018
Je verdedigen tegenover een paar wereldvreemde ecto's of werkloze papzakken, laat toch gaan.
pi_61828020
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:35 schreef Sophiej het volgende:
Serieus jongen vertel eens hoe oud je ben
25.

En fitness is ok, ook voor vrouwen. Maar ik heb een schijthekel aan van die patsers die aan de anabolen zitten en dan net doen alsof ze hard trainen. Je kan ook fitnessen zonder eruit te zien als een spierbundel. Dan heb ik er geen moeite mee.
En zoals ik al zei: Het is gewoon lelijk bij vrouwen, een brok spier. Het hoeft geen vetklep te zijn, maar dat plaatje zoals gepost op pagina 2 is gewoon vies. (maar dat is een persoonlijke mening, en ik denk dat mening man die met me deelt).
U MAD?
pi_61828022
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:32 schreef HenkeSchutte het volgende:

[..]

Hoeveel bodybuilders zitten er op dat forum?
Hoogstens een aantal dat te tellen valt met handen en voeten.
Wanneer ben je een bodybuilder?
edwink89.hyves.nl
pi_61828032
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat was ook mijn conclusie een paar blz. terug. Schijnbaar zijn ze gepikeerd als je dat zegt.
Schijnbaar snij je toch een gevoelig punt aan.
pi_61828042
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:35 schreef SuperKnurft het volgende:

[..]

Conclusie: van eiwitten en koolhydraten word je dom? (jij moet wel ongelooflijk slim zijn )

Ahum. Ik denk dat de gemiddelde Dbber er gezonder aan toe is als de gemiddelde Fokker.

Ps: ja ik hap, had ik even zin in
Leer eerst een goed lezen knurft.
Bij gebrek aan eiwitten en koolydraten!

En ik zie er beter uit dan jij en 90% van dat forum. Kom niet spelen in mijn achtertuin.
  maandag 22 september 2008 @ 16:39:53 #188
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_61828068
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:35 schreef Sophiej het volgende:

[..]

Nu zal je misschien denken dat ik ook zo 'groot' ben maar helaas dat niet. Zover is mijn streven ook niet maar als je aan fitness doet wil niet meteen zeggen dat je a la Jerommeke eruit ziet. Zoiets verdient enorme respect vanwege alle tijd en zweet die erin gestoken is. Denk alleen al aan het opstellen van een voedingsschema.

En zoals ik al zeg, mooi volgevromde vrouwen hoeven ook geen iellig fokkertje, bah.. wat heb je aan zo'n latje die je niet eens vast kan houden tijdens de sex of niet eens een beetje mee moet stoeien. En met deze woroden ggebasseerd op mijn vorige post voel jij je blijkbaar gelijk aangesproken door met pottige Jerommekes te gaan strooien.

Serieus jongen vertel eens hoe oud je ben
Vrouwen horen zacht, lief , klein, schattig te zijn. Geen gorilla's , daar zijn mannen wel voor .
Ik heb ook niks tegen bodybuilders. Ben zelf ook een fitness typetje, maar ik kan echt niet denken aan een vrouwelijk BB'er als vriendin.
  maandag 22 september 2008 @ 16:39:59 #189
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_61828071
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik snap je reactie niet m.b.t. mijn post maar goed. Ik heb dan ook geen uni gedaan
Jip en Janneke Nederlands aub.
Jij suggereert dat al die bodybuilders geen universiteit doen maar die info vreet je nu ook uit je neus ?
pi_61828090
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef Ericr het volgende:
Je verdedigen tegenover een paar wereldvreemde ecto's of werkloze papzakken, laat toch gaan.
je bent zelf wereldvreemd en een ecto, bruinwerker.
pi_61828105
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef HenkeSchutte het volgende:

[..]

En ik zie er beter uit dan jij en 90% van dat forum. Kom niet spelen in mijn achtertuin.
Het is maar wat je beter noemt..ik vind het persoonlijk een beetje eng.
pi_61828109
quote:

[..]

Deze quote ik toch echt ff hoor
pi_61828117
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:01 schreef Ruiseart het volgende:
[ afbeelding ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 22 september 2008 @ 16:41:39 #194
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_61828122
quote:

[..]

gast, of je bent ongelofelijk slim, of ongelofelijk dom.
pi_61828130
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:40 schreef HenkeSchutte het volgende:

[..]

Is dat zo Marty? Je had ook geen praatjes toen ik mijn pik in je bakkes stouwde, volgens mij ben jij niet vies van een salami op zijn tijd.
  maandag 22 september 2008 @ 16:41:59 #196
228882 Cell.jpg
Ultimate Perfection
pi_61828137
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:39 schreef DR878 het volgende:

[..]

Vrouwen horen zacht, lief , klein, schattig te zijn. Geen gorilla's , daar zijn mannen wel voor .
Ik heb ook niks tegen bodybuilders. Ben zelf ook een fitness typetje, maar ik kan echt niet denken aan een vrouwelijk BB'er als vriendin.
Dit is toch wel de conclusie .
Software is like sex. It's better when it's free.
pi_61828143
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:40 schreef HenkeSchutte het volgende:

[..]

Sterk. Echt.
pi_61828148
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:41 schreef Ericr het volgende:

[..]

Is dat zo Marty? Je had ook geen praatjes toen ik mijn pik in je bakkes stouwde, volgens mij ben jij niet vies van een salami op zijn tijd.
pi_61828152
quote:

[..]

Conclusie: bij gebrek aan eiwitten en koolhydraten word je dom? (i rest my case)

Dat zou ik graag willen geloven, maar aan toetsenbord helden hebben we niks. Foto?
edwink89.hyves.nl
pi_61828183
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:41 schreef Ericr het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')