Er stond bij: Kim voor de wedstrijd ofzo...quote:Op maandag 22 september 2008 00:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Je weet niet wat er met haar is, misschien is het geen grap maar een ziekte het zit wel overal namelijk
Guido's.quote:Op maandag 22 september 2008 00:06 schreef MichielPH het volgende:
Doet me denken aan die pruilliphomo's, hoe heten die ook nog maar?
De Lee Hotti'squote:Op maandag 22 september 2008 00:06 schreef MichielPH het volgende:
Doet me denken aan die pruilliphomo's, hoe heten die ook nog maar?
nee gek, de jouwe is een negerquote:Op maandag 22 september 2008 00:11 schreef MichielPH het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit dezelfde? Ze lijkt wel meer dan die andere, qua neus en lippen. Deze is nog best mooi ook.
http://kimeline.hyves.nl/quote:Op maandag 22 september 2008 00:13 schreef afcajos het volgende:
Doe eens een linkje naar haar hyves ts
quote:Op maandag 22 september 2008 00:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Er stond bij: Kim voor de wedstrijd ofzo...
Ik ging ff op Kim zoeken bij die gast z'n vrienden, maar op haar hyve zag ze d'r wel normaal uit.. Als 't dezelfde was, volgens mij wel
http://roy-c.hyves.nl
Nee joyce, die kleur is echt heel gewoon.quote:Joyce (305)
26 feb, 17:18
hoe komt het dat je zo bruin bent !!? is het echt of nep!?
in ieder geval niet oranjequote:Op maandag 22 september 2008 00:46 schreef FatihReloadeD het volgende:
wie weet hoe jullie eruitzien met jullie luie reten achter jullie pc
Als zijn naam er niet bij stond had ik gegokt dat hij een tuinbroek lesbo was. Die oorbellen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://kimeline.hyves.nl/
Ze lijkt er wel op
Die Roy heeft ook zo'n mooie profielfoto
[ afbeelding ]
Z'n grote voorbeeld zegtie, dat kan gewoon niet serieus zijn
argrrrquote:Op maandag 22 september 2008 00:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://kimeline.hyves.nl/
Ze lijkt er wel op
Die Roy heeft ook zo'n mooie profielfoto
[ afbeelding ]
Z'n grote voorbeeld zegtie, dat kan gewoon niet serieus zijn
Heb je met haar gerommeld?quote:Op maandag 22 september 2008 10:05 schreef Ninedarts het volgende:
Zeker de dochter van Ernie of zo???
Of ermee gerommeld???
quote:
Respect voor je dat je het probeert.quote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
kreeg een tip dat ik hier op het forum stond...wilde het tegen beter weten in toch even rechtzetten
Normaal?quote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
. Met die bruining zie je er op het podium normaal uit
Kim
Als je als bodybuilder niet dat spul gebruikt zie je er tussen de andere bodybuildders niet normaal uit. Maar dat is natuurlijk lastig te begrijpen.quote:
Strak lichaam heb jequote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
kreeg een tip dat ik hier op het forum stond...wilde het tegen beter weten in toch even rechtzetten, Ik vid het heel knap dat je een oordeel klaar hebt terwijl je en niets van de persoon weet en geen achtergrond info over de foto hebt. Alhoewel Tommeke het topic geopend heeft, zat hij er ook het dichtste bij qua antwoord. Dit is namelijk professionele tanning-bruining dus- die je bij een bodybuiling/fitness wedstrijd gebruikt en laat ik nou net op de dag van die foto zo'n wedstrijd gedaan hebben. Met die bruining zie je er op het podium normaal uit, maar in gewoon licht zie je er niet uit. Een vreselijke prijs die moet betalen als je wedstrijden doet.![]()
Maar ziehier het effect op het podium: [ afbeelding ]
En de andere 364 dagen van het jaar zie ik eruit als op de andere foto..best normaal eigenlijk
Kim
Ben jij dr vriendje?quote:Op maandag 22 september 2008 11:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je als bodybuilder niet dat spul gebruikt zie je er tussen de andere bodybuildders niet normaal uit. Maar dat is natuurlijk lastig te begrijpen.
Je valt op, omdat jij een andere kleur hebt dan de rest, Dat wilt niet zeggen dat jij degene bent die in de echte wereld abnormaal bent..quote:Op maandag 22 september 2008 11:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je als bodybuilder niet dat spul gebruikt zie je er tussen de andere bodybuildders niet normaal uit. Maar dat is natuurlijk lastig te begrijpen.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 22 september 2008 12:01 schreef MichielPH het volgende:
Dat wilt niet zeggen dat jij degene bent die in de echte wereld abnormaal bent..
WATZIJZEGTquote:Op maandag 22 september 2008 11:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Eindelijk iemand die iets recht komt zetten die niet volslagen debiel is [ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
kreeg een tip dat ik hier op het forum stond...wilde het tegen beter weten in toch even rechtzetten, Ik vid het heel knap dat je een oordeel klaar hebt terwijl je en niets van de persoon weet en geen achtergrond info over de foto hebt. Alhoewel Tommeke het topic geopend heeft, zat hij er ook het dichtste bij qua antwoord. Dit is namelijk professionele tanning-bruining dus- die je bij een bodybuiling/fitness wedstrijd gebruikt en laat ik nou net op de dag van die foto zo'n wedstrijd gedaan hebben. Met die bruining zie je er op het podium normaal uit, maar in gewoon licht zie je er niet uit. Een vreselijke prijs die moet betalen als je wedstrijden doet.![]()
En de andere 364 dagen van het jaar zie ik eruit als op de andere foto..best normaal eigenlijk
Kim
Waarom, waaromquote:Op maandag 22 september 2008 12:28 schreef Posdnous het volgende:
[ afbeelding ]
o ja.. die Oempaloempa's.
.
Is dat dan echt de moeite waard ?quote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
Kim
Nee man. Dat zijn bodybuilders die net terug zijn van een wedstrijd.quote:Op maandag 22 september 2008 12:28 schreef Posdnous het volgende:
[ afbeelding ]
o ja.. die Oempaloempa's.
.
wowquote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
Kim
In de OP en de rest is het duidelijk dat er niets mis is met BB, wel met een oranjekleur op je hasses.quote:Op maandag 22 september 2008 14:11 schreef Gorill0r het volgende:
Ga lekker ergens anders lopen ballen stelletje kneuzen. Bodybuilding is een mooie sport en mensen belachelijk maken is nergens voor nodig.
-DBB knokploeg.
Correctie: hoofdquote:Op maandag 22 september 2008 14:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
In de OP en de rest is het duidelijk dat er niets mis is met BB, wel met een oranjekleur op je hasses.
Bevestigd wel weer dat de meeste BB een IQ van een pinda hebben om zelfs een stukje tekst + foto niet kunnen lezen.
![]()
Wutcha gunna do about it fat boy?quote:Op maandag 22 september 2008 13:47 schreef HenkeSchutte het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/fotos-op-fok-182753/
We hebben het wel door!
K, thnxquote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef KFaverus het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst op dat forum geweestquote:Klusmier schreef:
lieve tommeke,
waarom ben je niet eerlijk, en zeg je dat je al vele kloontjes hebt gemaakt op een net bodybuildingforum, maar telkens bent GEBAND vanwege dit soort excessieve opmerkingen?
waarom doe je net alsof, maar geef je niet toe dat je een klootzak bent...........
ik ben de enige ECHTE klusmier, en idd christen: dus ik vergeef het je maar al te graag!
groetjes,
Dicht lijkt mij.quote:Op maandag 22 september 2008 15:40 schreef chatter het volgende:
Dit topic gaat straks uit de hand lopen.
Opschonen en/of dicht pleuren.
Niks mis mee met haar, leuke meid!quote:Op maandag 22 september 2008 15:44 schreef Tommeke het volgende:...vrouwen met loodmenie en aanverwanten op hun aangezicht!
On topic graag derhalve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |